Aansteller, als het je vriendin betreft moet dat best een keertje kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef drvc het volgende:
[..]
Bosjes? Als je een meisje bent, en je laat je neuken in een bosje.... dan ben je echt diep gezonken.
Als je zonder relatie zomaar de bosjes in duikt, en je laat je dan vol pompen, dan ben je erg diep gezonken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Aansteller, als het je vriendin betreft moet dat best een keertje kunnen.
Structureel de liefde bedrijven in de bosjes lijkt me ook niet het meest romantisch, maar doe even alsof je direct een of andere greppelslet bent wanneer je een keer de bosjes induikt met je vriendje.
Zou niet in jouw zwembad willen zwemmenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef alexmeijer het volgende:
misschien pashokje bij kleding zaak of zwembaddie laatste kan trouwens makkelijk
spreek uit eigen ervaring
pakhokje van het zwembad bedoel ik daar meequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Zou niet in jouw zwembad willen zwemmen
Ja man, hou het chiquequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een benzinepomp die de ingang toilet aan de buitenkant hebben of iets, in omg. zwolle
Oh wacht ik ging er even vanuit dat TS gewoon een relatie had met dat meisje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef drvc het volgende:
[..]
Als je zonder relatie zomaar de bosjes in duikt, en je laat je dan vol pompen, dan ben je erg diep gezonken.
Het is niet de eerste keer dat zegt ie net.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Oh wacht ik ging er even vanuit dat TS gewoon een relatie had met dat meisje.
Nee, dan vind ik het ook een no-go, dat doe je hooguit wanneer je beiden dronken bent en na het stappen echt graag direct wilt.![]()
Dus TS, wanneer het de eerste keer is met dat meisje zou ik toch echt gaan voor een optie die je geld gaat kosten want om het dan buiten ergens te doen is wel erg triest.
Of je moet het romantisch aanpakken op het strand ofzo, al levert dat ook weer ellende op.
Denk dat hij al een relatie heeft. Wat sneu om het te plannen op een toilet van een benzinestation.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Cryothic het volgende:
De vraag is eigenlijk, waarom kan het niet thuis?
Das toch het goedkoopst lijkt me.
TS woont nog thuis en ouders mogen van niks weten?
TS heeft al een relatie?
Nou in mijn huis zou je er last van hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef betonronde het volgende:
Vind het ook beetje vreemd aan doen....je kan toch gewoon op je kamer ketsen?
Niemand die er last van heeft beneden.
Wijthmener plas? Uiterwaarden van de IJssel? Bij de Angenietenplas, Engelse Werk, Ijsselcentrale (Harculo).. Zat plaatsen in de omgeving waar het op sommige tijdstippen erg rustig is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Omniaer het volgende:
Ik zat zelf te denken aan een benzinepomp die de ingang toilet aan de buitenkant hebben of iets, in omg. zwolle
Of anders, voor hoelang kan je minimaal een hotel boeken en wat kost t?
u spreekt uit ervaring?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
In grote fruitboomgaarden staat meestal wel een schuurtje, een bouwkeet of een caravan waar de fruitplukkers eten tijdens de oogst.
Via google earth zoek je een appel- of perenboomgaard en dan even speuren naar een gebouwtje.
Ze zitten maar zelden op slot want er zit toch niks in dan wat opgestapelde oude plastic tuinstoelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |