Doe dat bij Brazilië, Frankrijk en Marokko eens. Nagenoeg geen verschil. Kunnen probleemloos 3 A elftallen maken/opstellen/boetseren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ja haal een half elftal aan topspelers weg en het is ineens een stuk minder raar toch hoe dat kan
Marokko en Frankrijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe dat bij Brazilië, Frankrijk en Marokko eens. Nagenoeg geen verschil. Kunnen probleemloos 3 A elftallen maken.
Ja echt? Ja.²
Die landen hebben ook 100 x zoveel inwoners dan ons, kneusquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe dat bij Brazilië, Frankrijk en Marokko eens. Nagenoeg geen verschil. Kunnen probleemloos 3 A elftallen maken.
Ja echt? Ja.²
Brazilie ja Frankrijk nee en Marokko heeft nog niet eens 1 behoorlijk elftalquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja echt? Ja.²
Echt he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Cara het volgende:
Reclame Reclame
"Wat vond je Marco?"
"Goed"
Reclame Reclame
Ja want een volledig Braziliaans 11tal kon niet winnen van een voor de helft veranderd Nederland.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe dat bij Brazilië, Frankrijk en Marokko eens. Nagenoeg geen verschil. Kunnen probleemloos 3 A elftallen maken/opstellen/boetseren.
Ja echt? Ja.²
Zie nog maar zo'n kleine neger te casten..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Dubbel Friss mini neger doen ze ook al jaren
Ach die gast is zelf een moccro die vinden alles goed van hunzelf, en komen vervolgens in NL al het eten op eten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brazilie ja Frankrijk nee en Marokko heeft nog niet eens 1 behoorlijk elftal
Onzin, alleen in '86 hebben ze echt een rol van betekenis gespeeld.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Marokko doet het echt altijd goed op het WK man, lul niet zo!
Ja ok, als ze zoveel krijgen... ga ik daar ook wel zitten en reclame kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
ach voor een paar duizend euro ga ik daar ook wel zitten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Silv het volgende:
[..]
Alleen als jij ons in komt smeren.
Hij is gooeeed
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Nitrouz het volgende:
Analyse van het niveau Boulahrouz scheidsrechters
Dat is de verdienste van Oranje. Ik snap niet dat je dat probeert te ontkennen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja want een volledig Braziliaans 11tal kon niet winnen van een voor de helft veranderd Nederland.![]()
Hij zit daar met een handdoekje om.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
WTF doet Heitinga hier?
Weet iemand meer?
[ afbeelding ]
Holland Sport.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:26 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
WTF doet Heitinga hier?
Weet iemand meer?
[ afbeelding ]
Dat is echt zo'n faalding. Iedere supermarkt wil wat gezichten hebben in de reclame maar waarom zij dat nou is geworden.quote:
Ah, geen argumenten meer dus ga je dat maar proberen??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is de verdienste van Oranje. Ik snap niet dat je dat probeert te ontkennen.²
3:40quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop dat we dit krijgen te zien in de tweede helft.![]()
Jij loopt wel heeel erg achter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef GurbbNL het volgende:
Waarom wordt er nu al shirtjes geruild? De wedstrijd is nog niet eens afgelopen!!
Zodat Karina even kan soppen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef GurbbNL het volgende:
Waarom wordt er nu al shirtjes geruild? De wedstrijd is nog niet eens afgelopen!!
Even succesvol als die plus trutjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n faalding. Iedere supermarkt wil wat gezichten hebben in de reclame maar waarom zij dat nou is geworden.
kunnen ze 2x shirtjes ruilenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef GurbbNL het volgende:
Ik deed hetzelfde als jij. Mooie spiegel he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ah, geen argumenten meer dus ga je dat maar proberen??
Fok zou prima zonder jou kunnen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef tong80 het volgende:
Ik zou echt niet meer zonder de analisten in de rust kunnen.
Die zijn helemaal verschrikkelijk, met die klomp vlees, die blonde doos en alto-trol. Gadverdamme.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even succesvol als die plus trutjes.
Clips uit een verloren wedstrijd tonenquote:
Dit heeft hem de transfer naar Chelsea opgeleverd.quote:
Dit had hij bij Iniesta moeten doen in de wk finalequote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deed hetzelfde als jij. Mooie spiegel he?²
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Doe dat bij Brazilië, Frankrijk en Marokko eens. Nagenoeg geen verschil. Kunnen probleemloos 3 A elftallen maken/opstellen/boetseren.
Ja echt? Ja.²
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, maak de boel van onderen maar even schoon.
Marokko en Frankrijk hebben niet eens 1 A elftal.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja echt? Ja.²
Anders kanker je gewoon is een keer op uit een thread waar je niks te zoeken hebtquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:29 schreef Kekster het volgende:
[..]
Clips uit een verloren wedstrijd tonen
En jij bent ?quote:
Goede muziekkeuzequote:
Mooi verwoord hoor.quote:
Goed van je manquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
ik zei het toch: 2x analyse in de rust
Doet u.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vjenne12345. Waarom doe jij denigrerend over mij?
Met z'n mond.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef sylvietjoo het volgende:
hoe praat ronald de boer eigenlijk. heeft die een spraakgebrek of zo
Marokko:quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Marokko en Frankrijk hebben niet eens 1 A elftal.
Leo had gezegd: "Op de bal? Op de bal?"quote:
Hij praat ongeveer hetzelfde als Frank. Als je nu tv kijkt hoor je het.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Wereldklassequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
Allemaal wereldklasse, en er zit nog zoveel achter.²
jE MIST AMRABAT SULquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
Van Persie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
Brazilië en Spanje zeker weten wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Marokko en Frankrijk hebben niet eens 1 A elftal.
Persie is geen marrokaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
Spanje wel, Brazilië is in de basis minder dan NL.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Brazilië en Spanje zeker weten wel.²
Van Persie is een Hollander he. Maar hij heeft wel een Marokkaanse vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
valt nog mee dat het niet de 4de man wasquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
Grensrechter wordt om een boodschap gestuurd
En hem dan nooit opstellen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als we Manolev nou een inburgeringscursus aanbieden..
Hij is geloof ik al Bulgaars international...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als we Manolev nou een inburgeringscursus aanbieden..
Ik wist dan van persie voor het Marokkaans elftal uitkomtquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Marokko:
- El Hamdaoui
- Chamakh
- Taarabt
- Van Persie
- Assaidi
- Boussoufa
Wat hebben die er nou weer mee te maken? En Brazilië kon niet eens van een half B elftal van ons winnenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Brazilië en Spanje zeker weten wel.²
Bruma is toch wel iets beterquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef GurbbNL het volgende:
Mag Wijnaldum ook wel even in het veld komen.. Als Bruma komt, vind ik dat Wijnaldum ook wel in het veld mag komen!
We zijn ook gewoon beter dan Brazilië.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat hebben die er nou weer mee te maken? En Brazilië kon niet eens van een half B elftal van ons winnen.
lolquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
OEH LEKKER DEKSELSE VISSERSZOON UIT KATWIJKKKK
Voetbalt en praat als een Marokkaan. Hij is een Marokkaan dus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Persie is geen marrokaanLater pas geworden...
Ooijer praat ook als een marokkaanquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voetbalt en praat als een Marokkaan. Hij is een Marokkaan dus.²
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zullen we die stelling eens op jou gaan toepassen maar dan met een paar kleine aanpassingen??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat mocht ook van de scheids?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Zeepvloertje het volgende:
mooi hoe sarcastisch de commentator is
"omver gelopen, maar dat mag allemaal wel he"
Waarom denk je dat Evers hem en zijn broer zo succesvol heeft geparodieerdquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef sylvietjoo het volgende:
Ongetwijfeld, maar het is toch niet nieuw voor jullie dat ik een groot fan ben van dit soort spelers? Taarabt, van Persie, Zlatan, Quaresma zijn het type spelers waar ik wat mee heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zullen we die stelling eens op jou gaan toepassen maar dan met een paar kleine aanpassingen??
Nog zo'n 40 min.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak gaat hij nog herhalen dat Suarez oud ajacied is?
Onder andere.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:38 schreef Cara het volgende:
Dit is toch die commentator van dat POETSEN?
Ken je Mario Kempes en Gus Mearsquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het is toch niet nieuw voor jullie dat ik een groot fan ben van dit soort spelers? Taarabt, van Persie, Zlatan, Quaresma zijn het type spelers waar ik wat mee heb.
Ik ben geen nieuwetijdskind.²
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das de oproerpolitie. Die moeten ook warm lopen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Das de oproerpolitie. Die moeten ook warm lopen.
Hij blijft anders sterk overeindquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef aight1 het volgende:
ik vind strootman nou niet echt van toegevoegde waarde
Mario Kempes heb ik weleens van gehoord. Die andere popuul niet.quote:
Indurdaat wat een slegtu spelerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Boe la roes. Wat speelt hij een slechte wetstrijt
DIE WAS MEDE VERANTWOORDELIJK VOOR HET ONSTAAN VAN CHELSEAquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mario Kempes vertel wat over hem
heb ik weleens van gehoord. Die andere popuul niet.²
Saywhut??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Boe la roes. Wat speelt hij een slechte wetstrijt
Zowat elke Marokkaan is goed volgens jouquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het is toch niet nieuw voor jullie dat ik een groot fan ben van dit soort spelers? Taarabt, van Persie, Zlatan, Quaresma zijn het type spelers waar ik wat mee heb.
Ik ben geen nieuwetijdskind.²
Is ook zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat elke Marokkaan is goed volgens jou
Serieus?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
Maak een doelpunt, geen zin in strafschoppen.
Nee man. Alleen een bepaald slag spelers. Gemiddeld zijn Marokkanen creatiever, daar val ik voor. Ik acht mezelf redelijk volwassen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zowat elke Marokkaan is goed volgens jou
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef BB-King het volgende:
Ik ben stiekum wel benieuwd of Krul een penaltykiller is.
maandverbandquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
bANSHEE . LEG HET VERBAND TUSSEN CRISTIANO RONALDO EN JUSTIN BEIBER.
Het is een toernooi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
WTF? Waarom een beker? Daar snap ik dan weer niks van.
Niet te vergeten de prachtige looplijnen van El Ham. Genieten werkelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee man. Alleen een bepaald slag spelers. Gemiddeld zijn Marokkanen creatiever, daar val ik voor. Ik acht mezelf redelijk volwassen.²
Dat vond de Uruguayaanse telefoonmaatschappij leuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
WTF? Waarom een beker? Daar snap ik dan weer niks van.
Ze hebben beide een tedere huid en ogen innocent.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
bANSHEE . LEG HET VERBAND TUSSEN CRISTIANO RONALDO EN JUSTIN BEIBER.
Ga een keer oefenen met 'm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef BB-King het volgende:
Ik ben stiekum wel benieuwd of Krul een penaltykiller is.
Hou op manquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef ZuidGrens het volgende:
Boulahrouz je bent zoooooooooooooo slecht.
nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Hoe tellen strafschoppen trouwens mee in de FIFA rankings?
Ik heb gewoon een hekel aan strafschoppen, Nederland moet scorenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij stond dus ook te juichen toen Iniesta scoorde?
Nee man, die worden uit een vliegtuigje precies op de middenstip gedropt, meteen 5 goals.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik hoor geruchten dat Sneijder en v.d. Vaart geland zijn en onderweg...
Ze zijn allebei goed in gay doen. Cristiano Ronaldo met zo'n handjequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben beide een tedere huid en ogen innocent.²
Dit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen.
Heb ik al vaker geroepen, maar is een waarheid als een huis.²
een kooi van faraday..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen.
Wanneer ga je reeksen van 50 tot 100 posts over El Ham neerzetten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Zwollequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
De Jong.
Die WK-finale, hele plein in Zwolle juichen bij dé overtreding.
Haha, heb je een word bestandje klaar met dit soort uitspraken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
debiel volk dan op dat pleinquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Pino112 het volgende:
De Jong.
Die WK-finale, hele plein in Zwolle juichen bij dé overtreding.
Alleen vanwege die??quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Santello het volgende:
Baanshe met je laatste post ben je toch echt wel een mongool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |