quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)nsfer-dzsudzsak.html
Volgens Nu.nl zou het om ruim 10 miljoen gaan. Dat kan toch niet?
quote:De Russische subtopper betaalt volgens Russische media een bedrag van elf à twaalf miljoen euro aan PSV.
Als PSV 14 mil krijgt gaan ze dus die 3 halen voor 9 miljoen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaars, Wijndalum, Asaidi >>>>> Doedelzak en verder nog een miljoen of 5 voor de kas
Hoezo is Wijnaldum 6-7 miljoenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als PSV 14 mil krijgt gaan ze dus die 3 halen voor 9 miljoen?Je bent dan sowieso al 6 a 7 miljoen kwijt voor Wijnaldum
Feyenoord wilt 5 milla voor gini.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als PSV 14 mil krijgt gaan ze dus die 3 halen voor 9 miljoen?Je bent dan sowieso al 6 a 7 miljoen kwijt voor Wijnaldum
Ze kunnen zo veel willenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord wilt 5 milla voor gini.
2 maximaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Rucebo het volgende:
Als Feyenoord meer dan 2 miljoen wil voor Wijnaldum zou ik hem lekker in Rotterdam laten. Hij kan ook net als De Guzman aan het eind van het seizoen gratis weggaan. Aardige speler, maar ook geen topper, dus absoluut geen 6 miljoen waard.
Dat, en dan hopen dat er op keepersgebied nog wat gaat gebeuren. Al zie ik dat laatste niet meer gebeuren..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 maximaal
5 voor Asaidi, 0,7 voor Schaars en dan is er nog wat geld over voor de boekhouding
Eens, en proberen Engelaar te lozen natuurlijk. Zal lastig zat worden, want zo'n salaris als bij ons krijgt hij (bijna) nergens...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat, en dan hopen dat er op keepersgebied nog wat gaat gebeuren. Al zie ik dat laatste niet meer gebeuren..
Precies. Het zal niet meevallen om een keeper met betere reflexen te vinden. Als lijnkeeper is Issakson verschrikkelijk goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaksson is niet het grootste probleem van PSV
Hij is me niet tegengevallen bij oranje in ieder geval. Maar ik denk dat hij niet te betalen is.quote:
Half jaar contract.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Waarom gaat Ibi voor max 3 mil weg met 1-jarig contract en Wijngum voor min 5 mil?![]()
Op het moment wel ja. Maar ik denk dat Wijngum nog wel een tandje beter gaat worden. Geen Appelvlaai nee, maar ja.quote:
¤ 14 mio.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat levert dat nou op, zo'n Dzudzak?
Buitenlandse clubs hebben ook al interesse getoond bij Heerenveen voor Assaidiquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:38 schreef hooliganleons het volgende:
doedelzak weg,zou assaidi als vervanger nemen , mischien wel beter dan doedelzak.
[ afbeelding ]
Doen ze altijd. Als de deal morgen dan rond zou zijn is het ineens wel allemaal goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Brand spreekt het weer tegen.
http://www.sports.ru/en/football/102669297.html
Idd. Klein zekerheidje tot al het papierwerk is getekend. Zou voorbarig zijn om te roepen dat het rond is en het op het laatste moment toch niet doorgaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doen ze altijd. Als de deal morgen dan rond zou zijn is het ineens wel allemaal goed
Dat wordt dan goed zaken doen voor PSVquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op het moment wel ja. Maar ik denk dat Wijngum nog wel een tandje beter gaat worden. Geen Appelvlaai nee, maar ja.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:14 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt dat psv ver rond is met een spits, maar weet niet welke..
Is heel wat minder zeker als jij het doet voorkomen, hij vermoed het alleen..quote:#Brands geeft in #telegraaf toe ook naar #sigthorsson van #az te hebben geïnformeerd. Opvallend openhartig van hem... Doet vermoeden dat ie ver is met een andere spits v #PSV. Nee, ik weet niet welke
Heerlijk idd. En je vooral ergeren - ergeren kan heerlijk zijn! - aan allerlei bullshit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:15 schreef hooliganleons het volgende:
Transfertijd altijd leuk,lekker het internet afzoeken naar nieuwtjes
ja , heerlijke tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heerlijk idd. En je vooral ergeren - ergeren kan heerlijk zijn! - aan allerlei bullshit.
wie is thijs? iemand met inside info?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:14 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt dat psv ver rond is met een spits, maar weet niet welke..
Thijs Slegersquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Coelho het volgende:
[..]
wie is thijs? iemand met inside info?
Heeft de voorkeur voor Ajax, waardoor PSV zich naar de achtergrond heeft verplaatst. Er was wel interesse.quote:
Dat mag je hier niet zeggen hoor. En al helemaal niet dat er sprake is van een enorme competitievervalsing want in Eindhoven vinden ze het doodnormaal dat een bijna failliete Betaald Voetbal Organisatie miljoenen wil spenderen om nieuwe spelers te kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kunnen jullie opeens zo veel geld hebben? Een half jaartje geleden werd nog bekend dat PSV bijna 20 miljoen verlies had gedraaid, dan kan dat geld van Dzsudzsak toch niet allemaal weer worden uitgegeven?
Of mogen jullie de gemeente Eindhoven op jullie blote knietjes bedanken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |