quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)nsfer-dzsudzsak.html
Volgens Nu.nl zou het om ruim 10 miljoen gaan. Dat kan toch niet?
quote:De Russische subtopper betaalt volgens Russische media een bedrag van elf à twaalf miljoen euro aan PSV.
Als PSV 14 mil krijgt gaan ze dus die 3 halen voor 9 miljoen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Schaars, Wijndalum, Asaidi >>>>> Doedelzak en verder nog een miljoen of 5 voor de kas
Hoezo is Wijnaldum 6-7 miljoenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als PSV 14 mil krijgt gaan ze dus die 3 halen voor 9 miljoen?Je bent dan sowieso al 6 a 7 miljoen kwijt voor Wijnaldum
Feyenoord wilt 5 milla voor gini.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als PSV 14 mil krijgt gaan ze dus die 3 halen voor 9 miljoen?Je bent dan sowieso al 6 a 7 miljoen kwijt voor Wijnaldum
Ze kunnen zo veel willenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Feyenoord wilt 5 milla voor gini.
2 maximaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:15 schreef Rucebo het volgende:
Als Feyenoord meer dan 2 miljoen wil voor Wijnaldum zou ik hem lekker in Rotterdam laten. Hij kan ook net als De Guzman aan het eind van het seizoen gratis weggaan. Aardige speler, maar ook geen topper, dus absoluut geen 6 miljoen waard.
Dat, en dan hopen dat er op keepersgebied nog wat gaat gebeuren. Al zie ik dat laatste niet meer gebeuren..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
2 maximaal
5 voor Asaidi, 0,7 voor Schaars en dan is er nog wat geld over voor de boekhouding
Eens, en proberen Engelaar te lozen natuurlijk. Zal lastig zat worden, want zo'n salaris als bij ons krijgt hij (bijna) nergens...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Dat, en dan hopen dat er op keepersgebied nog wat gaat gebeuren. Al zie ik dat laatste niet meer gebeuren..
Precies. Het zal niet meevallen om een keeper met betere reflexen te vinden. Als lijnkeeper is Issakson verschrikkelijk goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Isaksson is niet het grootste probleem van PSV
Hij is me niet tegengevallen bij oranje in ieder geval. Maar ik denk dat hij niet te betalen is.quote:
Half jaar contract.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Waarom gaat Ibi voor max 3 mil weg met 1-jarig contract en Wijngum voor min 5 mil?![]()
Op het moment wel ja. Maar ik denk dat Wijngum nog wel een tandje beter gaat worden. Geen Appelvlaai nee, maar ja.quote:
¤ 14 mio.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat levert dat nou op, zo'n Dzudzak?
Buitenlandse clubs hebben ook al interesse getoond bij Heerenveen voor Assaidiquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:38 schreef hooliganleons het volgende:
doedelzak weg,zou assaidi als vervanger nemen , mischien wel beter dan doedelzak.
[ afbeelding ]
Doen ze altijd. Als de deal morgen dan rond zou zijn is het ineens wel allemaal goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Brand spreekt het weer tegen.
http://www.sports.ru/en/football/102669297.html
Idd. Klein zekerheidje tot al het papierwerk is getekend. Zou voorbarig zijn om te roepen dat het rond is en het op het laatste moment toch niet doorgaat.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doen ze altijd. Als de deal morgen dan rond zou zijn is het ineens wel allemaal goed
Dat wordt dan goed zaken doen voor PSVquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Op het moment wel ja. Maar ik denk dat Wijngum nog wel een tandje beter gaat worden. Geen Appelvlaai nee, maar ja.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:14 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt dat psv ver rond is met een spits, maar weet niet welke..
Is heel wat minder zeker als jij het doet voorkomen, hij vermoed het alleen..quote:#Brands geeft in #telegraaf toe ook naar #sigthorsson van #az te hebben geïnformeerd. Opvallend openhartig van hem... Doet vermoeden dat ie ver is met een andere spits v #PSV. Nee, ik weet niet welke
Heerlijk idd. En je vooral ergeren - ergeren kan heerlijk zijn! - aan allerlei bullshit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:15 schreef hooliganleons het volgende:
Transfertijd altijd leuk,lekker het internet afzoeken naar nieuwtjes
ja , heerlijke tijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Heerlijk idd. En je vooral ergeren - ergeren kan heerlijk zijn! - aan allerlei bullshit.
wie is thijs? iemand met inside info?quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:14 schreef Doublepain het volgende:
thijs zegt dat psv ver rond is met een spits, maar weet niet welke..
Thijs Slegersquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Coelho het volgende:
[..]
wie is thijs? iemand met inside info?
Heeft de voorkeur voor Ajax, waardoor PSV zich naar de achtergrond heeft verplaatst. Er was wel interesse.quote:
Dat mag je hier niet zeggen hoor. En al helemaal niet dat er sprake is van een enorme competitievervalsing want in Eindhoven vinden ze het doodnormaal dat een bijna failliete Betaald Voetbal Organisatie miljoenen wil spenderen om nieuwe spelers te kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kunnen jullie opeens zo veel geld hebben? Een half jaartje geleden werd nog bekend dat PSV bijna 20 miljoen verlies had gedraaid, dan kan dat geld van Dzsudzsak toch niet allemaal weer worden uitgegeven?
Of mogen jullie de gemeente Eindhoven op jullie blote knietjes bedanken?
jaloers meer nietquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen hoor. En al helemaal niet dat er sprake is van een enorme competitievervalsing want in Eindhoven vinden ze het doodnormaal dat een bijna failliete Betaald Voetbal Organisatie miljoenen wil spenderen om nieuwe spelers te kopen.
Dus 1 raad: niet over praten hier.
quote:Frank Maas, Loek Ploeg en Rinus Verberne, alle drie verbonden aan de Fontys Hogeschool afdeling Vastgoed en Makelaardij, vinden dat er wel een second opinion naar de gemeentelijke steun van PSV moet komen. Lees hieronder hun opinieartikel.
Zowel voor- als tegenstanders van gemeentelijke steun aan PSV hebben allerlei redenen aangehaald waarom de gemeenteraad daar wel of niet mee zou moeten instemmen. Wat ons verbaast, is dat van niemand kritiek is gekomen op de berekeningen die aan deze steun ten grondslag liggen. Is de materie zo ingewikkeld dat niemand daar zijn vingers aan wil branden? Of houden taxateurs elkaar als beroepsgroep de hand boven het hoofd? Wij hebben die remmingen niet en trachten enige duidelijkheid te scheppen.
Helaas is de waardering van onroerend goed ondoorzichtiger dan de waardering van bijvoorbeeld een auto.
Van auto's bestaan koerslijsten en valt door vergelijking een redelijk beeld van de waarde te krijgen. Bij onroerend goed ligt dat moeilijker. Toch zijn ook daar methodes voor ontwikkeld. Een van die methodes is de zogenaamde residuele grondwaardeberekening. Nu klinkt dat tamelijk duur, maar een (simpel) voorbeeld maakt die methode snel inzichtelijk.
Stel u kunt een stuk grond kopen met daarop de resten van een oude fabriek. Hoe wordt de prijs bepaald voor de grond? Dat stuk grond komt in aanmerking voor herontwikkeling zodat u er woningen op mag bouwen die u kunt verkopen (verkoopprijs). Uw opbrengst is dan bekend. Vervolgens maakt u een inschatting van uw kosten. Allereerst moet de oude fabriek gesloopt worden (sloopkosten) en de grond bouwrijp worden gemaakt (kosten bouwrijp maken). Vervolgens telt u wat het u kost om de woningen te laten bouwen (bouwkosten). En natuurlijk wilt u er ook wat op verdienen (winst). Daarmee zijn uw kosten (inclusief winst) bekend. Wat dan overblijft, is de maximale prijs die u voor de grond wil bieden. Gaat de hele procedure wat langer lopen, dan rekent u natuurlijk ook nog rentekosten mee. Tenslotte financiert u de kosten vooraf en volgt de opbrengst pas later.
Precies deze methode is toegepast door de taxateurs van de grond onder het Philips Stadion. Het sommetje ziet als volgt uit: na vijftien jaar krijgt de grond onder het stadion een andere bestemming en kunnen er appartementen en kantoren op gebouwd worden. Dat levert een bedrag op van ruim 213 miljoen. De bouwkosten bedragen 130 miljoen. Vervolgens zijn de kosten van sloop, bouwrijp maken, adviseurs, enz., begroot op 17 miljoen en de rente kosten op 12 miljoen. Omdat de ontwikkelaars ook wat willen verdienen, rekenen de taxateurs met een gewenst rendement van 6 procent ofwel 13 miljoen. Voor de grond resteert dan een bedrag van 213 - 130 - 17 - 12 - 13 = 41 miljoen. Voor De Herdgang is zo'n zelfde berekening gemaakt.
Op zich dus een tamelijk eenvoudige methodiek. Maar ondanks – of dankzij – deze simpelheid doemen enkele vragen op. Kan de residuele methode wel toepast worden bij een project dat over vijftien jaar gerealiseerd gaat worden? Zijn bouwkosten en opbrengsten over vijftien jaar in te schatten? Hoe zit het over vijftien jaar met de woning- en kantorenmarkt? Spreken we dan nog over rekenen, taxeren of wordt het waarzeggen?
Een tweede vraag is of ontwikkelaars bereid zijn een bedrag van ruim 200 miljoen euro te investeren voor een gepland rendement van 6 procent? Geld risicoloos vastzetten op de bank levert al ruim 4 procent op. Is die extra 2 procent dan voldoende om het risico voor ontwikkelaars te compenseren en ze over de streep te trekken? Wij hebben onze twijfels!
En hoe hoger het percentage, des te minder blijft er voor de grond over. En wat als PSV over twee of drie jaar failliet gaat? Beginnen we dan met bouwen van nieuwbouw appartementen en kantoren terwijl we weten dat nu al duizenden nieuwbouwwoningen in de regio op een koper wachten en ruim 15 procent van de kantoorruimte leegstaat (prognose 2020: 25 procent)? Twijfels over de gehanteerde rekenmethode dus.
Natuurlijk had men ook voor een andere rekenmethode kunnen kiezen. Tenslotte heeft een stadion ook andere 'verdienmogelijkheden'. Er kunnen kantoorruimten worden verhuurd. Denk ook aan Ilse de Lange en Roger Waters die onlangs het Gelredome uitverkochten. Denk aan de Toppers die de Arena deden vollopen. En denk aan Guus. Ook die verdienmogelijkheden kunnen een uitgangspunt zijn. Weer een andere methode kan gebaseerd zijn op de vermoedelijke verkoopopbrengst van de club PSV inclusief het stadion.
Toch heeft men daar niet voor gekozen. Kortom: de vraag rijst of de gekozen rekenmethode de meest juiste is. Voor alle duidelijkheid: ondergetekenden verschillen van mening of de gemeente PSV zou moeten steunen. Wij verschillen echter niet van mening over het feit dat een second opinion, en dan speciaal gericht op de juistheid van de taxatie, gewenst is.
Engelaar met zijn salaris van 1,75 miljoen op de transferlijst zetten en hem vervangen voor de veel goedkopere Schaars... als die steun van de gemeente er komt denk ik dat zelfs zij inzien dat dat nog altijd verstandiger is dan jeugdspelers opstellen en richting jupiler league rennen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:03 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet zeggen hoor. En al helemaal niet dat er sprake is van een enorme competitievervalsing want in Eindhoven vinden ze het doodnormaal dat een bijna failliete Betaald Voetbal Organisatie miljoenen wil spenderen om nieuwe spelers te kopen.
Dus 1 raad: niet over praten hier.
Het principe blijft hetzelfde, PSV geeft nog steeds geld uit dat er niet is.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Engelaar met zijn salaris van 1,75 miljoen op de transferlijst zetten en hem vervangen voor de veel goedkopere Schaars... als die steun van de gemeente er komt denk ik dat zelfs zij inzien dat dat nog altijd verstandiger is dan jeugdspelers opstellen en richting jupiler league rennen.
Oke, ander voorbeeldje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het principe blijft hetzelfde, PSV geeft nog steeds geld uit dat er niet is.
Denk je nou werkelijk dat PSV even achteloos tientallen miljoenen gaat uitgeven?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Je doet nu of het zo zwart-wit is, terwijl je natuurlijk nooit weet of die spelers gaan slagen. Nu is Schaars een relatief kleine aankoop, maar als je ook nog met miljoenen wil gaan smijten om Wijnaldum, Sigthorsson en die Assaidi (geen idee of PSV serieuze interesse heeft) te halen wordt het een ander verhaal.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij juist alle vormen van nuance mistquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:28 schreef Sloggi het volgende:
Je doet nu of het zo zwart-wit is, terwijl je natuurlijk nooit weet of die spelers gaan slagen. Nu is Schaars een relatief kleine aankoop, maar als je ook nog met miljoenen wil gaan smijten om Wijnaldum, Sigthorsson en die Assaidi (geen idee of PSV serieuze interesse heeft) te halen wordt het een ander verhaal.
Dat zeg ik niet. Maar een club die in de financiële problemen zit kan geen niet het transferbedrag van Dzsudzsak meteen weer uitgeven. Ik ben benieuwd hoe groot het gedeelte is dat PSV gebruikt om financiële gaten te dichten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:37 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat PSV even achteloos tientallen miljoenen gaat uitgeven?
Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling om met transfergeld gaten te dichten. Dat doet men door vergroting van andere inkomsten (sponsorgeld, duurdere seizoenskaarten) en vermindering van uitgaven (sanering personeelsbestand, salarisplafond, dure spelers laten vertrekken).quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar een club die in de financiële problemen zit kan geen niet het transferbedrag van Dzsudzsak meteen weer uitgeven. Ik ben benieuwd hoe groot het gedeelte is dat PSV gebruikt om financiële gaten te dichten.
Leuk verhaal maar PSV geeft nog steeds meer geld uit dan dat er binnenkomt. Geld dat er niet is, kan je ook niet uitgeven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Engelaar met zijn salaris van 1,75 miljoen op de transferlijst zetten en hem vervangen voor de veel goedkopere Schaars... als die steun van de gemeente er komt denk ik dat zelfs zij inzien dat dat nog altijd verstandiger is dan jeugdspelers opstellen en richting jupiler league rennen.
En dat gaat zo maar lukken in de huidige economische omstandigheden? Denk je dat nou echt?quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:52 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Volgens mij is het helemaal niet de bedoeling om met transfergeld gaten te dichten. Dat doet men door vergroting van andere inkomsten (sponsorgeld, duurdere seizoenskaarten) ...
Het enige wat jij volgens mij wil zien is dat PSV zo ver mogelijk afzakt. Dat is tenminste hetgeen wat ik opmaak uit alle posts, die ik van jou heb gelezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
En dat gaat zo maar lukken in de huidige economische omstandigheden? Denk je dat nou echt?![]()
Nee, er is maar 1 weg voor PSV: saneren, saneren en saneren.
Dan maar 5 jaar lang in het rechterrijtje ......
Duh, hij komt niet om te discussiëren hij komt alleen de cynische kwal uit hangen en hij doet het natuurlijk netjes/keurig op het randje waardoor modjes niks kunnen..quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:08 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het enige wat jij volgens mij wil zien is dat PSV zo ver mogelijk afzakt. Dat is tenminste hetgeen wat ik opmaak uit alle posts, die ik van jou heb gelezen.
Wat denk je dat ze aan het doen zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
En dat gaat zo maar lukken in de huidige economische omstandigheden? Denk je dat nou echt?![]()
Leuke rekensom, ik had ergens gelezen dat de gemeente ongeveer 1200euro per vierkante meter betaalt, wat het 3voudige is van de marktconforme prijs voor bouwgrond in die regio en dan moet het nog bouwrijp gemaakt worden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:10 schreef Geo3kant het volgende:
Opinie: "Second opinion taxatie PSV-stadion gewenst"
http://www.ed.nl/mening/8884827/Opinie-Second-opinion-taxatie-PSVstadion-gewenst.ece
[..]
Wordt jij nou niet waanzinnig moe van je zelf? Ik lees echt alleen maar onzin posts van jouquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
triest figuur dat levensmoe is ,en hier aandacht vraagt krijgt vanaf nu geen aandacht meer van mij,oplossing negeren !!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuke rekensom, ik had ergens gelezen dat de gemeente ongeveer 1200euro per vierkante meter betaalt, wat het 3voudige is van de marktconforme prijs voor bouwgrond in die regio en dan moet het nog bouwrijp gemaakt worden.
Weet iemand om hoeveel vierkante meters het gaat, want die 1200 kan niet kloppen?
De Herdgang maakt ook deel uit van de verkoop, ik geloof dat het daar gaat om 30ha.. als je die meetelt kom je aan een heel andere grondprijs. In geval van een faillisement kun je daar een heel fijne villawijk ontwikkelen als gemeente..quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker dat ze verschillende tinten rood gebruiken![]()
Doe dan rood, groen, blauw enz..
Maar het is natuurlijk wel in het centrum...
mee eens !!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de discussie een beetje saai worden. Zullen we gewoon wachten tot 28 juni, tot er écht iets concreets komt en tot die tijd een beetje over de club praten, ipv de financiën?
Ja, maar die discussie is oneindig. Andere supporters vinden het maar belachelijk, PSV'ers vinden het een geweldig plan en zo blijven we maar doorgaan, al vele topics.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je verwart jaloezie met kritiek op financieel beleid dat al jaren onder de maat is.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Zullen we gewoon wachten tot 28 juni, tot er écht iets concreets komt en tot die tijd een beetje over de club praten, ipv de financiën?
Hoe wil je over een profclub praten zonder het over geld te hebben, zeker in de tijd dat er niet gevoetbald wordt gaat het toch alleen maar over geld al dan niet verbonden met transfers.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de discussie een beetje saai worden. Zullen we gewoon wachten tot 28 juni, tot er écht iets concreets komt en tot die tijd een beetje over de club praten, ipv de financiën?
Echt álles over deze deal is al voorbij gekomen. Het enige wat je leest is "Wat een competitievervalsing, een gewoon bedrijf wordt in deze barre tijden toch ook niet geholpen?" Waarop een voorstander reageert met "Ja, maar wat heeft PSV wel niet voor Eindhoven betekent!"quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe wil je over een profclub praten zonder het over geld te hebben, zeker in de tijd dat er niet gevoetbald wordt gaat het toch alleen maar over geld al dan niet verbonden met transfers.
Waar spreek ik jou op de man aan dan? Ik heb het over de algemene discussie. Opletten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:20 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees toch ook wat andere dingen, misschien heeft de commissaris een bril nodig.
Pak om deze reden eens in de 4 jaar Champions League en je speelt quitte.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef Sloggi het volgende:
Jij zegt 'het enige wat je leest'. Nou, ik lees wat anders.
Hoe dan ook, heeft PSV heeft structureel 2,4 miljoen minder te besteden. Op de korte termijn is dit een leuk plan, op de lange termijn is het slecht voor PSV.
Ah relaxed, zo ééntje.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:05 schreef Sloggi het volgende:
Jij zegt 'het enige wat je leest'. Nou, ik lees wat anders.
2,4 miljoen per seizoen is zakgeld voor een topclub als PSV. Dat halen ze ieder jaar met ge-mak.quote:Hoe dan ook, heeft PSV heeft structureel 2,4 miljoen minder te besteden. Op de korte termijn is dit een leuk plan, op de lange termijn is het slecht voor PSV.
Dat vind ik me toch altijd zo'n kulquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Echt álles over deze deal is al voorbij gekomen. Het enige wat je leest is "Wat een competitievervalsing, een gewoon bedrijf wordt in deze barre tijden toch ook niet geholpen?" Waarop een voorstander reageert met "Ja, maar wat heeft PSV wel niet voor Eindhoven betekent!"
Dat is één. Het feit dat PSV niet eens het stadion, maar de grond hopelijk verkoopt zegt eigenlijk ook al genoeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat vind ik me toch altijd zo'n kulHet hele bedrijfsleven hangt van overheidssteun aan elkaar. En dan laat ik het redden van de banken ten tijde van de kredietcrisis nog achterwege
Ben jij er nog steeds..quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:07 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar Strootman wil nu al naar de PL geloof ikquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:10 schreef andre347 het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik Strootman 2 klassen beter dan Schaars. Hij mag dan wel goedkoper zijn dan Strootman maar in de toekomst heb je nog wat aan die jonge.
Ze geven 700k uit aan schaars, op een bedrag van 14 miljoen. Dat is wel redelijk me dunkt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar een club die in de financiële problemen zit kan geen niet het transferbedrag van Dzsudzsak meteen weer uitgeven. Ik ben benieuwd hoe groot het gedeelte is dat PSV gebruikt om financiële gaten te dichten.
14 miljoen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze geven 700k uit aan schaars, op een bedrag van 14 miljoen. Dat is wel redelijk me dunkt.
Ik zeg ook niks verkeerd. Ik stel zaken aan de orde die de door clubliefde intens verblinde PSV-supporters niet willen horen. Jullie zijn gewoon niet objectief. Jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Duh, hij komt niet om te discussiëren hij komt alleen de cynische kwal uit hangen en hij doet het natuurlijk netjes/keurig op het randje waardoor modjes niks kunnen..
Ja, laat ze maar weer begroten op CL, dat ging in het verleden ook al zo goed.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Pak om deze reden eens in de 4 jaar Champions League en je speelt quitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |