Nee, je snapt het niet. ZONDER piemels.quote:
JAquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet. ZONDER piemels.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op eigen risicofan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]Zet het er de volgende keer bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op eigen risico
GoedmakertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Wel 12000 tieten?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
Nee, ik wil gewoon geen 6000 piemels op m'n beeldscherm
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Beach het volgende:
[..]Hoe kom je aan die pics van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op eigen risicoég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet het er de volgende keer boven [ afbeelding ]
GoedmakertjeDat was nauwelijks te zien :'')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ook niet persequote:
Neen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oja deze vage SC is er ook nogoorspronkelijk bedoeld om je postcount op te krikken toch?
Nee hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oja deze vage SC is er ook nogoorspronkelijk bedoeld om je postcount op te krikken toch?
Nee, dat is de radio.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Jah.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Iksraydaio bedoel je neem ik aan?
Het is allebei niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
ONZ-radio was veel leuker he
Nee ik ben een blanke man dus ik heb een kleine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
En een flinke ook, want jij bent toch een neger heb ik vernomen?
Oke maar dit net iets minder niksquote:
Monopoly, Koelkast en Huppelmuts hebben de stekker eruit getrokken na voortdurend gezeik van de luisteraars. Een logisch gevolg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef HappyBob het volgende:
Waarom heeft die onzin radio eigenlijk een nieuwe naam?
Wel jammer want ik vond het wel leuk in het begin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Monopoly, Koelkast en Huppelmuts hebben de stekker eruit getrokken na voortdurend gezeik van de luisteraars. Een logisch gevolg.
En toen zijn die maar hun eigen station begonnen.
Oo okeequote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Monopoly, Koelkast en Huppelmuts hebben de stekker eruit getrokken na voortdurend gezeik van de luisteraars. Een logisch gevolg.
Het was niet alleen het gezeik. Er waren ook best hoge kosten mee gemoeid.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
In het begin wel ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel jammer want ik vond het wel leuk in het begin.
Geen idee. Ik luister er niet naar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oo okee
maar t heeft niet veel geholpen toch, want X-raydio is in principe precies hetzelfde als ONZ radio was?
Nee gewoon een radio waar af en toe 'opzwepende' DnB, Dubstep weet ik veel komt, maar ook veel gepraat wordt met veel humor en een goeie microfoon. Topics voorlezen enzoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Haarklip het volgende:
Er moet een INDIEANEN-Radio komen ofzoGewoon veel indie
Goed idee. Behalve de naamquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:04 schreef Haarklip het volgende:
Er moet een INDIEANEN-Radio komen ofzoGewoon veel indie
Ik vond hem wel leuk eigenlijkquote:
Sowiesoquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
Laten we ARG7 radio starten, met de beste piratenhits.
24/7 Marco Borsato gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
Laten we ARG7 radio starten, met de beste piratenhits.
Succes met Burlesque en niet met The Kids Are All Rightquote:
Ik wou net vragen/zeggen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
Bietsje heeft een verzamelplaats voor fokkers gemaakt op facebook?
Alsof het zo hoort.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vrouwen die lullen en mannen die kutten [ afbeelding ]
Nee?quote:
Ik 7quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:24 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb 5 gemeenschappelijke vrienden met Bietsje
Jan tochquote:
Ik denk dat je of Spaceinvaders, Sharr of Patje niet op facebook hebt en ik welquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jan toch
Nu heeft Bietsje 2 vrienden die ik niet weet te plaatsenZijn het geen fokkers?
Alle 3 nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat je of Spaceinvaders, Sharr of Patje niet op facebook hebt en ik wel
Watquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alle 3 nietDan heb ik dus een fokker die jij niet hebt
Haiquote:
Bloempje trekt haar voorbinddildo af?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:30 schreef Haarklip het volgende:
Bloempje kijkt een rukfilm. Dat vind ik eng.
Dat wil ik niet weten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bloempje trekt haar voorbinddildo af?
Jij geniet niet af en toe van zo'n ding in je anus?quote:
Nee helaas, ik gebruik alleen Bloempje's entree. Geen artiesteningang bij mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij geniet niet af en toe van zo'n ding in je anus?Ik zou dat sowieso wel willen proberen [ afbeelding ]
Ik leg voor jou een fokverbod op voor de rest van de avondquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hip hip van de koeien naar de kip kip, van de schommel naar de wip wip, lekker zwemmen zonder slip slip. lalalalalaaaalalalalalaaaaaalaaaaaa
ok doeiquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik leg voor jou een fokverbod op voor de rest van de avond
Zonde..heb gehoord dat het best lekker isquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nee helaas, ik gebruik alleen Bloempje's entree. Geen artiesteningang bij mij.
ik heb ook een paar niet fokkersquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jan toch
Nu heeft Bietsje 2 vrienden die ik niet weet te plaatsenZijn het geen fokkers?
Ik wilde een foto van mezelf doen, maar ik was te lelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zie er maximaal 3En je hebt een gekke foto [ afbeelding ]
Ik heb een mooie in mijn fobo van jou.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde een foto van mezelf doen, maar ik was te lelijk.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een mooie in mijn fobo van jou.
Dit dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb een mooie in mijn fobo van jou.
Doe dan die van mij maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef Beach het volgende:
Ik moest even kijken, maar ik ben er toch niet zichtbaar op
Een TT zonder piemelsquote:
Waarom?quote:
Slim Shady.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
The Slim Shady LP en Marshall Mathers LP![]()
appelientjequote:
Hey Jan! Jou heb ik lang niet gezien hier!quote:
Draaltjequote:
Ja die heb ik ook gezien ja die vond ik wel oké maar de minst leuke van die 'personages' na het geweldige Dick in a Box en Motherlover natuurlijkquote:
Hopelijk toch wat meer up dan down hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey Jan! Jou heb ik lang niet gezien hier!![]()
Gaat wel redelijk, nog steeds up en down. Hoe gaat het met jou?Hoe bevalt je werk?
[..]
Draaltje
Lastig te overtreffen ook natuurlijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien ja die vond ik wel oké maar de minst leuke van die 'personages' na het geweldige Dick in a Box en Motherlover natuurlijk
Oh, dat klinkt heel positief Jan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hopelijk toch wat meer up dan down hoor![]()
met mij gaat het erg goed en het werk heeft daar ook wel een groot aandeel in.. Ik vind het steeds leuker en ik word ook met de dag beter
mensen helpen met hun problemen enzo en waardering daarvoor vaak dat maakt het erg tof om te doen.
Jij nog altijd bij de AH en het internetbedrijfje ja ?
Maar mijn fok carrière lijdt er wel zwaar onderquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt heel positief Jan!Vooral zo doorgaan dan!
Genieten van alle leuke dingen.
Jep, nog steeds dat inderdaad.
ik compenseer jouw postsquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar mijn fok carrière lijdt er wel zwaar onder
Soms maar goed ook. Uiteindelijk heb je meer aan het echte leven dan aan FOK!.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar mijn fok carrière lijdt er wel zwaar onder
Ik zette deze serieus net opquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef JanPiraat het volgende:
http://www.thelonelyisland.com/video/were-back
Fok is toch prima vervanging.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Soms maar goed ook. Uiteindelijk heb je meer aan het echte leven dan aan FOK!.
Klantenservice zorgverzekering.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef dralion13 het volgende:
Wat voor werk doe je dan Jan?
Ik werk tegenwoordig (sinds maandag) bij de Coop
Super chill vakkenvullen (er komt zo weinig binnen dat we met rustig aan doen om half 11 alle nieuwe handel van de dag gevuld hebben met 3 man. Daarna nog een paar uur kassa
Wie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
Hebben jullie nou eigenlijk een relatiedingesiets?
Jan en ik hebben iets ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
Dat kan, inderdaad. Maar als liefde nog gewoon liefde is, is het fijnquote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinker en Jan, ofcourse. Van jou en Klips was het al wel duidelijk.
[..]
Niets is gewoon iets. Ik kots het allemaal uitquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat kan, inderdaad. Maar als liefde nog gewoon liefde is, is het fijn
Ik stop hem er alleen bij Jan in ja. Hij blijft van mijn artiesteningang af.quote:
Nou, puh, ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets is gewoon iets. Ik kots het allemaal uit
Zal ik mijn artiest er dan maar even bij jou insteken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik stop hem er alleen bij Jan in ja. Hij blijft van mijn artiesteningang af.
Zo kan je het wel noemen jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo kan je het wel noemen ja
Maar nog af en toe wel een piemel van haarklip naar binnen maar dat vind ze geen probleem gelukkig
quote:
Je microfoonquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zal ik mijn artiest er dan maar even bij jou insteken? [ afbeelding ]
Wat leeeeeuuuuuuuuukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo kan je het wel noemen ja
Maar nog af en toe wel een piemel van haarklip naar binnen maar dat vind ze geen probleem gelukkig
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..m'n Justin Bieber [ afbeelding ]
Nou, wat wil je kwijt meid?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
Kom Bloempje, wij gaan even een leuk gesprek voeren.
Maar dat is allemaal zonder liefde. Kan je er zo wel mee leven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
Zeg maar, neehoor Bob, Jan en Klips dat kan ik nog aan, maar ook nog met jou. Needan word ik jaloers.
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef Omdatappel het volgende:
Kom Bloempje, wij gaan even een leuk gesprek voeren.
Nee, ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat is allemaal zonder liefde. Kan je er zo wel mee leven?
Dat ligt eraan waar het over gaat.quote:
Ik zal geen schade aanrichten..mijn Justin Bieber is nog altijd erg kleinquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ook nietIets beter dan, maar alsnog mag het niet
Kan me geen ruk schelenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal geen schade aanrichten..mijn Justin Bieber is nog altijd erg klein [ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelenAfblijven van Haarklip, die is van mij
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je maar niet over mannelijke uitsteeksels praat.
Wel over vrouwelijke instulpsels?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je maar niet over mannelijke uitsteeksels praat.
Oh. Eh. De ongemakken van ongesteld zijn?quote:
Pff..je behandelt hem als een stuk vleesquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan me geen ruk schelenAfblijven van Haarklip, die is van mij
![]()
Hij zegt net zelf ook dat ie van mij is. En ik van hem. Niet als in eigendom, maar wel dat de rest van de wereld er af moet blijven.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pff..je behandelt hem als een stuk vlees [ afbeelding ] Die beste man heeft gevoelens hoor! Hij heeft ook gewoon een eigen mening [ afbeelding ]
Behalve Chantal Janzenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij zegt net zelf ook dat ie van mij is. En ik van hem. Niet als in eigendom, maar wel dat de rest van de wereld er af moet blijven.
Wel origineel ideequote:
Ik houd het wel gewoon bij Bietsjequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij zegt net zelf ook dat ie van mij is. En ik van hem. Niet als in eigendom, maar wel dat de rest van de wereld er af moet blijven.
Doe datquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel origineel idee
[..]
Ik houd het wel gewoon bij Bietsje
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Of ik verkleed mij als Chantal Janzen
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel origineel idee
[..]
Ik houd het wel gewoon bij Bietsje
Ja sooooo vervelend hey zat ik daar in de McDonalds met mn witte broek aan werd ik opeens ongesteldquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Eh. De ongemakken van ongesteld zijn?
Ja, knap stom zeg, je weet toch wanneer je ongesteld moet worden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja sooooo vervelend hey zat ik daar in de McDonalds met mn witte broek aan werd ik opeens ongesteldnouuuu ik werd nog roder op mijn wangetjes dan tussen mijn benen op dat moment wat schaamde ik me zeg
![]()
en iedereen met open mond naar me kijken pffff
Sommige mensen hebben een hele onregelmatige ongesteldheid hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, knap stom zeg, je weet toch wanneer je ongesteld moet worden.
Ja, ik weet het op de minuut.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, knap stom zeg, je weet toch wanneer je ongesteld moet worden.
Moet je aan de pil gaan, kun je het bijna op het uur voorspellenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een hele onregelmatige ongesteldheid hoor
Okeeequote:
Dit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben een hele onregelmatige ongesteldheid hoor
En bijwerkingen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Moet je aan de pil gaan, kun je het bijna op het uur voorspellen
Ik. Ook. Hakken. Hoog. Omg. Kwijl. Oké. Doei.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Okeee![]()
Schoeneeeeen
Wat voor schoenen?
Ik wil nieuwe schoenen
Hmmjoah, die heb ik niet echt. Alleen koppijn soms.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef JanPiraat het volgende:
Schoenen bieden bescherming voor de voeten tegen vuil, een harde ondergrond, kou, etc. Ze kunnen het lopen gemakkelijker maken, maar soms ook juist niet (bijvoorbeeld schoenen met naaldhakken). De vorm van de schoen is zeer mode-gevoelig en schoenen ontwerpen is een apart vak. De Nederlander Jan Jansen is een bekend schoenontwerper.
De schoen is gemaakt in de vorm van de voet. Het bovenmateriaal (leer, kunststof of stof) is meestal soepel om goed te passen. Het leer van een schoen is gemaakt van huiden van dieren en dan met name van runderen, omdat deze huiden het sterkst zijn. Deze huiden worden gelooid (vocht toebrengen aan de huid). Hierdoor zwelt de huid op en kan deze in laagjes gesneden worden. De toplaag, de nerf, is het sterkst en is glad of bewerkt leer zoals nubuck. De volgende laag is suède en de onderste laag heet split en is het minst van kwaliteit.
De zool is van wat stugger slijtvast materiaal (leer, echt rubber en thermoplastische rubber (TR)), maar kan wel meebewegen tijdens het lopen. De hak van de schoen is meestal van stug materiaal. Deze is soms van kunststof die een bewerkte oppervlakte heeft zoals een verfkleur. In de meeste gevallen zijn de hakken van kunststof gemaakt en omkleed met leer, textiel of horizontale dunne en smalle reepjes leer.
Schoenen worden vaak met veters aan de voet gestrikt, met gespen vastgemaakt maar ook klittenband is populair, vooral bij kinderen die moeite hebben met het strikken van veters. Bovendien is klittenband gebruiksvriendelijker doordat het sluiten makkelijker en veel sneller gaat. Schoenen zonder veters of klittenband maar met een elastische bovenzijde heten instappers.
Dat jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik. Ook. Hakken. Hoog. Omg. Kwijl. Oké. Doei.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Okeee![]()
Schoeneeeeen
Wat voor schoenen?
Ik wil nieuwe schoenen
Ik krijg dan echt gewoon migraine alles. Tyfus.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmjoah, die heb ik niet echt. Alleen koppijn soms.
Vansssssquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ook nieuwe dichte schoenen nodig, binnenkort maar weer langs de plaatselijke skatezaak gaan
Skatersquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:43 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb ook nieuwe dichte schoenen nodig, binnenkort maar weer langs de plaatselijke skatezaak gaan
Welke SB's?quote:
Dat vind ik altijd wel de leukste winkels van een stadquote:
Ik ga binnenkort ook maar eens nieuwe schoenen kopen jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke SB's?En ik wil eigenlijk ook wel weer nieuwe schoenen
Rode en nog een paar goudbruine.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Welke SB's?En ik wil eigenlijk ook wel weer nieuwe schoenen
Wat voor schoenen gaat meneer binnenhalen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook maar eens nieuwe schoenen kopen ja![]()
Maar welk model?quote:
Die was toch al afgelopen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
Oehh, ze gaan sexen in m'n film, ieeehhhw.
Neejoh, ik ben nog aan het kijken.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor schoenen gaat meneer binnenhalen?
[..]
Maar welk model?
We moeten deze nog kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
Maar hij is nou niet zo spannend dat ik niet tegelijk kan fokken.
Alleen als jij seizoen 1 en 2 van Glee meekijkt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Haarklip het volgende:
[..]
We moeten deze nog kijken.
[ afbeelding ]
Zonde..Nike heeft vele mooie schoenenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:46 schreef dralion13 het volgende:
ik heb een hekel aan nike
Geen idee waarom maar ik wil er nog niet dood in gevonden worden
Nope.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen als jij seizoen 1 en 2 van Glee meekijkt.
Laat hem lekker man blijvenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
hahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kleine kantjils (soort van mini hert met lucifer achtige poten) die ik voor bio moest observeren, het was de bedoeling dat ze gingen eten maar ze deden niks anders dan neukenquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Doet me denken aan de kleine kantjils (soort van mini hert met lucifer achtige poten) die ik voor bio moest observeren, het was de bedoeling dat ze gingen eten maar ze deden niks anders dan neuken(ik heb de fimpjes nog )
Kom op, die is knap, daar zou ik nog op vallen.quote:
Ik denk dat het weer tijd wordt voor Puma'squote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor schoenen gaat meneer binnenhalen?
Alsof ze altijd verkouden is jaquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind haar zo onwijs mooi, niet normaal. Maar zo'n irritante stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:52 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn hond in een haaienpak.
HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat schattig
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Hahahah omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie belt de dierenbescherming of de animalcops?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jijquote:
Gewoon die standaard lage puma's?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik denk dat het weer tijd wordt voor Puma's
Omdat het kanquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom had de hond een haaienpak nodig?
Mooie stoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Wie belt de dierenbescherming of de animalcops?
Omdat hij stoer is, daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
Waarom had de hond een haaienpak nodig?
Tenks.quote:
Vandaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Omdat hij stoer is, daarom.
[..]
Tenks.
Ik heb nog helemaal niks uitgezocht eigenlijk ik ga binnenkort eens surfen op het web naar een mooi paarquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon die standaard lage puma's?Al een mooie kleur op het oog?
TERECHTE HAATquote:
KOM JE WINKELEN IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMM?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks uitgezocht eigenlijk ik ga binnenkort eens surfen op het web naar een mooi paar
is goedquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
KOM JE WINKELEN IN AMSTERDAMMMMMMMMMMMMMMM?
Den Haag! Vrijdag! ARG7 minimeeeeetquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TERECHTE HAAT
[..]
quote:
Dan kan ik toch niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Den Haag! Vrijdag! ARG7 minimeeeeetBij de bagels & beans
OKE IK DEED HET.quote:
NIET MORGEN WANT DAN GAAN COSJE EN IK AL.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Dan kan ik toch niet.
[..]
OKE IK DEED HET.![]()
Handig, hoeft ze niet meer shift ingedrukt te houden.quote:
NEEquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NIET MORGEN WANT DAN GAAN COSJE EN IK AL.
Ik heb nog wel een lijstje met wat winkels danquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wordt hem niet voor mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Den Haag! Vrijdag! ARG7 minimeeeeetBij de bagels & beans
Waarwaarwaar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje met wat winkels danGegarandeerd succes
doe maar postenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje met wat winkels danGegarandeerd succes
OKE OK ?? ZOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |