Jawel want die kreeg ik! Als combi van onderzoekend en artistiekquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is wel een heel algemene test, maar het geeft wel duidelijk de richting aan vind ik. Ook tekenend dat ik niet uitwam bij journalist, wat ik tegenwoordig dus echt niet meer zo'n leuk beroep vind (of stond die er niet bij?)
En is nog een beetje klammig, toch? Ik vond het inderdaad altijd heerlijk ruiken vroeger!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
Maar onder zwart plastiek en autobanden zat kuil. Dit is voordroogkuil, dat lijkt meer op hooi (en ruikt lekkerder).
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, artistiek.Dat ben ik niet meer sinds ik cijfertjes heb ontdekt
![]()
Gek is dat toch, hoe je als mens kunt veranderen. Ik ben echt alles geworden wat ik vroeger verafschuwde
Ik wilde vroeger ook archeoloog worden. En toen journalist. Toen iets in de communicatie (manager) . En nu gewoon de baasquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn oude dromen komen nog wel eens langs, eigenlijkIllustratrice worden klinkt nog steeds wel gaaf! Al wil ik al heuuuul lang geen stewardess of archeoloog meer worden
Mensgericht scoorde bij mij bijna negatiefquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ook archeoloog worden. En toen journalist. Toen iets in de communicatie (manager) . En nu gewoon de baasAl ben ik in de sales ook erg op m'n plaats.
Deze http://keuzetest.carrieretijger.nl/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
welke test doen jullie? Want ik ben het een beetje kwijt
Die van carrièretijger via het linkje van Tink! (leren.nl, eerste hit geloof ik)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
welke test doen jullie? Want ik ben het een beetje kwijt
Welles! Had ik ook. Ben je journalist enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, bij mij scoorde ik het hoogst op onderzoekend en artistiek. Alleen hebben ze daar geen combinaties voor.
Artistiek & onderzoekendquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, bij mij scoorde ik het hoogst op onderzoekend en artistiek. Alleen hebben ze daar geen combinaties voor.
Oja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welles! Had ik ook. Ben je journalist enzo.
Nee. Eerst maar eens een vervolggesprek plannen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Tink, heb jij al een knoop doorgehakt op baan-gebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |