Jawel want die kreeg ik! Als combi van onderzoekend en artistiekquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is wel een heel algemene test, maar het geeft wel duidelijk de richting aan vind ik. Ook tekenend dat ik niet uitwam bij journalist, wat ik tegenwoordig dus echt niet meer zo'n leuk beroep vind (of stond die er niet bij?)
En is nog een beetje klammig, toch? Ik vond het inderdaad altijd heerlijk ruiken vroeger!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
Maar onder zwart plastiek en autobanden zat kuil. Dit is voordroogkuil, dat lijkt meer op hooi (en ruikt lekkerder).
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, artistiek.Dat ben ik niet meer sinds ik cijfertjes heb ontdekt
![]()
Gek is dat toch, hoe je als mens kunt veranderen. Ik ben echt alles geworden wat ik vroeger verafschuwde
Ik wilde vroeger ook archeoloog worden. En toen journalist. Toen iets in de communicatie (manager) . En nu gewoon de baasquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn oude dromen komen nog wel eens langs, eigenlijkIllustratrice worden klinkt nog steeds wel gaaf! Al wil ik al heuuuul lang geen stewardess of archeoloog meer worden
Mensgericht scoorde bij mij bijna negatiefquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ook archeoloog worden. En toen journalist. Toen iets in de communicatie (manager) . En nu gewoon de baasAl ben ik in de sales ook erg op m'n plaats.
Deze http://keuzetest.carrieretijger.nl/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
welke test doen jullie? Want ik ben het een beetje kwijt
Die van carričretijger via het linkje van Tink! (leren.nl, eerste hit geloof ik)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
welke test doen jullie? Want ik ben het een beetje kwijt
Welles! Had ik ook. Ben je journalist enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, bij mij scoorde ik het hoogst op onderzoekend en artistiek. Alleen hebben ze daar geen combinaties voor.
Artistiek & onderzoekendquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, bij mij scoorde ik het hoogst op onderzoekend en artistiek. Alleen hebben ze daar geen combinaties voor.
Oja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welles! Had ik ook. Ben je journalist enzo.
Nee. Eerst maar eens een vervolggesprek plannen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Tink, heb jij al een knoop doorgehakt op baan-gebied?
Als je werk echt bij je past zie je het neit als werk, maar als 'omgaan met leuke mensen' oid. Zo kijk ik in ieder geval naar mijn dagelijkse bezigheden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Afgezien dat ik natuurlijk geen werk- maar een sierpaard ben, of een luipaard ook goed. Heb ik gewoon echt niet zoveel met werk, misschien omdat het vaak toch maar waardeloze baantjes zijn maar ik vermaak me prima zolang ik dan omga met leuke mensen. Al is het werk an sich nog zo leuk als je met allemaal mensen die je niet aardig vind moet samenwerken heb ik het snel gezien en andersom dan weer niet.
Ik heb de Maria foto's gemist, boo! Pm?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik vond meer!
Promfoto met vriendje eraf geknipt voor z'n praaivessie, toen was ik nog 16 of 17 ofzoDa's intussen ook alweer ruim 7 jaar geleden ongeveer!
![]()
*knip* exit retro-Maria![]()
En de babygeit die we laatst zagen! Hier weet ie niet zeker of ie via die kant weer naar beneden durft, je ziet hem één pootje uitsteken om te testen![]()
[ afbeelding ]
Oh en ik vond een 4 uur 's nachts scriptiehoofd, van toen ik voor de grap foto's had gefixt van m'n wallen![]()
Oh ja, dat is wel handig. Succes, het lijkt me wel spannend!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Eerst maar eens een vervolggesprek plannen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Afgezien dat ik natuurlijk geen werk- maar een sierpaard ben, of een luipaard ook goed. Heb ik gewoon echt niet zoveel met werk, misschien omdat het vaak toch maar waardeloze baantjes zijn maar ik vermaak me prima zolang ik dan omga met leuke mensen. Al is het werk an sich nog zo leuk als je met allemaal mensen die je niet aardig vind moet samenwerken heb ik het snel gezien en andersom dan weer niet.
Is het ook. En als het niets wordt, komt er wel weer iets anders voorbij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel handig. Succes, het lijkt me wel spannend!
Dat zou je van mij ws ook verwachten, maar ik kan heel leuk met oudjes omgaan, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik scoorde echt het laagst op mensgericht.Zo vreselijk asociaal ben ik volgens mij nu ook weer niet, maar werken in de zorg lijkt me niets.
Ik heb een tijdje in de thuiszorg gewerkt als huishoudelijke hulp, was best leuk. Zeker omdat die mensen altijd heel blij waren, het is wel dankbaar werk. Maar echt het verzorgende werk... nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zou je van mij ws ook verwachten, maar ik kan heel leuk met oudjes omgaan, al zeg ik het zelf.
Ging vaak een stukje wandelen met een blinde dame die zat te verpieteren op d'r kamer en die kon amper iets anders uitbrengen dan "God zal u belonen, zuster!".
Nee ok, dat lijkt mij ook niks. Konten wassen enzo, ieksquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in de thuiszorg gewerkt als huishoudelijke hulp, was best leuk. Zeker omdat die mensen altijd heel blij waren, het is wel dankbaar werk. Maar echt het verzorgende werk... nee.
Ik hoop vanavond zo'n eruptie van productiviteit te hebben. Tot dusver heb ik al 1 zin getypt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heb meestal 'bursts' van productiviteit die mijn luipaardigheid compenserenDaardoor heb ik ook mijn diploma's gehaald
Idem ditoquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heb meestal 'bursts' van productiviteit die mijn luipaardigheid compenserenDaardoor heb ik ook mijn diploma's gehaald
We zijn gewoon erg efficiëntquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idem dito.
Een half jaar niks doen en vervolgens in het resterende half jaar je HBO-P halen. Zo ging het hier.
Bah!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ok, dat lijkt mij ook niks. Konten wassen enzo, ieks.
Ik heb die test ook een gedaan. Hoogste scores: onderzoekend, ondernemend en praktisch. Beide opleidingen (Commerciële Economie en International Business) die ik gevolgd heb, worden 'aangeraden'quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Hier staan een heleboel testen. Eentje was erg goed, is zal even kijken of ik #m nog kan vinden.http://www.leren.nl/rubri(...)ze/beroepskeuzetest/
Dat doet mijn zus! Haar verhalen klinken vaak wel leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bah!
Creatief therapeut daarintegen, of activiteitenbegeleider lijkt me niet vreselijk.
Activiteiten begeleiden heb ik ook gedaan. Sjoelen met dove oudjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bah!
Creatief therapeut daarintegen, of activiteitenbegeleider lijkt me niet vreselijk.
Doet niets af aan mijn fascinatie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
Maar onder zwart plastiek en autobanden zat kuil. Dit is voordroogkuil, dat lijkt meer op hooi (en ruikt lekkerder).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |