Dit filmpje is echt een aanrader, over "gewoon" eten in de jaren '70:quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
30 jaar geleden aten ze juist meer dan 2000kcal ondanks dat de gemiddelde lengte 15cm lager lag.
De verhoudingen waren alleen anders, veel minder suiker, minder verzadigde vetten, (vrijwel) geen transvetten, meer volkoren producten. Mensen bewogen ook meer in de jaren 70...
Bij iemand die hierbijaangesloten is: http://www.beroepskeuze.nl/quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn dat je nog leeft Sigme!
Hey, weet iemand hier waar je terecht kunt als je echt geen idee hebt wel beroep bij je past? En je in principe al van school af bent (zeg, midden twintig)?
ER schijnt een talentenwebsite van de rijksoverheid (?) te zijn, hoorde ik vandaag op de radio. Kan me alleen de url niet meer herinneren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijn dat je nog leeft Sigme!
Hey, weet iemand hier waar je terecht kunt als je echt geen idee hebt wel beroep bij je past? En je in principe al van school af bent (zeg, midden twintig)?
Nee, niet voor mezelf, ik zit voorlopig perfectquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef Amsel het volgende:
[..]
Bij iemand die hierbijaangesloten is: http://www.beroepskeuze.nl/
Maar loopbaanadvies is niet gratis...
Is het voor jezelf? Dan kun je het ook aan Tink vragen, die is er ook goed in
Ik heb een plaatje van mijn eigen worst in de OP gezet.quote:
Yay! Zie DMquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef _aurum_ het volgende:
vik, wat is je mail adres? Dan kan ik je volgens mij toevoegen
http://www.ikkan.nl/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ER schijnt een talentenwebsite van de rijksoverheid (?) te zijn, hoorde ik vandaag op de radio. Kan me alleen de url niet meer herinneren.
Oh ja, dát tabblad klikte is daarstraks per ongeluk dicht. Lang leven Ctrl-Shift-T.quote:
Die van carrieretijger klopt wel bij mij trouwens (even getest)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef anna82 het volgende:
Wat tof al die zelfgemaakte worst! Foto doet mij denken aan de dag dat mijn moeder een half varken won bij de voetbalvereniging en met gespreide armen vol worsten in de keuken stond.
Kan me herinneren dat mijn ouders toen speciaal voor de gelegenheid een vriezer hebben aangeschaft
Fijn die linkjes, ik ga even een beroepentest doen! Ben behoorlijk clueless aan het worden.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:11 schreef sigme het volgende:
Ik deed eens een loopbaaninteressetest bij het arbeidsbureau. Daar moest ik ellenlange multiple choise vragen beantwoorden. Van het soort:
Wat doe je liever
a) loopgraaf graven
b) voordroogkuilpakjes stapelen
c) iemand verhuizen
d) bijbel lezen
Uit de honderden vragen antwoordde ik ergens éénmaal "bijbel lezen" en eenmaal "koran lezen". Houdt rekening met de beschikbare alternatieven.
Ik moest maar theoloog worden.
mjaah, nu ben je lid dus in de gaten houden. Volgens mij komt het wel vaker voorbijquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx _Aurum_. Die Freya-aanbieding is interessant! Zie er wel iets leuks tussen zitten. Al is niet alles in mijn maat.
O zo ver had ik nog niet eens gekeken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dit kwam er bij mij uit:
Ondernemend & onderzoekend
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met onderzoek, studie of analyse-
Voorbeeldberoepen Informatiemanager, Beleggingsadviseur, Uitgever, Marketing manager, Consultant, Hoofd productontwikkeling, Marktonderzoeker, Manager
Ondernemend & praktisch
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met buiten werken/zijn, fysiek werk, onderweg zijn of meer avontuurlijke activiteiten.
Voorbeeldberoepen Makelaar, Verkoper, Intercedent, Sales Manager, Aannemer, Directeur dierentuin, Inkoper
Vroeger zou ik trouwens meer voor het eerste rijtje zijn gegaan, tegenwoordig heb ik het inderdaad liever praktisch. Ik hou van duidelijkheid.
Ik ben volgens deze test ondernemend & onderzoekend. En dat zal waarschijnlijk kloppen, want zowel mijn huidige als mijn vorige functie staan er tussen! Misschien moet ik accepteren dat ik op mijn plek zitquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dit kwam er bij mij uit:
Ondernemend & onderzoekend
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met onderzoek, studie of analyse-
Voorbeeldberoepen Informatiemanager, Beleggingsadviseur, Uitgever, Marketing manager, Consultant, Hoofd productontwikkeling, Marktonderzoeker, Manager
Ondernemend & praktisch
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met buiten werken/zijn, fysiek werk, onderweg zijn of meer avontuurlijke activiteiten.
Voorbeeldberoepen Makelaar, Verkoper, Intercedent, Sales Manager, Aannemer, Directeur dierentuin, Inkoper
Vroeger zou ik trouwens meer voor het eerste rijtje zijn gegaan, tegenwoordig heb ik het inderdaad liever praktisch. Ik hou van duidelijkheid.
Ik heb net een bestelling geplaatstquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, nu ben je lid dus in de gaten houden. Volgens mij komt het wel vaker voorbij
lief zijn voor jezelf is ook belangrijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb net een bestelling geplaatst. Twee setjes
. Dit vind je nergens anders (behalve miss bij de outlet in Delft) zo goedkoop en ik ben zó toe aan nieuwe lingerie
.
Bedankt voor de tip dus!.
True. Ik merk dat ik zó toe ben aan eens iets leuks voor mezelf kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lief zijn voor jezelf is ook belangrijken YW
Het is wel een heel algemene test, maar het geeft wel duidelijk de richting aan vind ik. Ook tekenend dat ik niet uitwam bij journalist, wat ik tegenwoordig dus echt niet meer zo'n leuk beroep vind (of stond die er niet bij?)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Amsel het volgende:
Die test klopt gewoon té goed met wat iedereen al doet
Nou, bij mij niet hoor maar alles zat dan ook erg dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Amsel het volgende:
Dan ga ik 'em ook ff doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Amsel het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is trouwens een voordroogkuilpakje?
Jawel want die kreeg ik! Als combi van onderzoekend en artistiekquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is wel een heel algemene test, maar het geeft wel duidelijk de richting aan vind ik. Ook tekenend dat ik niet uitwam bij journalist, wat ik tegenwoordig dus echt niet meer zo'n leuk beroep vind (of stond die er niet bij?)
En is nog een beetje klammig, toch? Ik vond het inderdaad altijd heerlijk ruiken vroeger!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
Maar onder zwart plastiek en autobanden zat kuil. Dit is voordroogkuil, dat lijkt meer op hooi (en ruikt lekkerder).
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, artistiek.Dat ben ik niet meer sinds ik cijfertjes heb ontdekt
![]()
Gek is dat toch, hoe je als mens kunt veranderen. Ik ben echt alles geworden wat ik vroeger verafschuwde
Ik wilde vroeger ook archeoloog worden. En toen journalist. Toen iets in de communicatie (manager) . En nu gewoon de baasquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn oude dromen komen nog wel eens langs, eigenlijkIllustratrice worden klinkt nog steeds wel gaaf! Al wil ik al heuuuul lang geen stewardess of archeoloog meer worden
Mensgericht scoorde bij mij bijna negatiefquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ook archeoloog worden. En toen journalist. Toen iets in de communicatie (manager) . En nu gewoon de baasAl ben ik in de sales ook erg op m'n plaats.
Deze http://keuzetest.carrieretijger.nl/quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
welke test doen jullie? Want ik ben het een beetje kwijt
Die van carrièretijger via het linkje van Tink! (leren.nl, eerste hit geloof ik)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
welke test doen jullie? Want ik ben het een beetje kwijt
Welles! Had ik ook. Ben je journalist enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, bij mij scoorde ik het hoogst op onderzoekend en artistiek. Alleen hebben ze daar geen combinaties voor.
Artistiek & onderzoekendquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:59 schreef Ewelina het volgende:
Hmm, bij mij scoorde ik het hoogst op onderzoekend en artistiek. Alleen hebben ze daar geen combinaties voor.
Oja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welles! Had ik ook. Ben je journalist enzo.
Nee. Eerst maar eens een vervolggesprek plannen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Phaidra het volgende:
Tink, heb jij al een knoop doorgehakt op baan-gebied?
Als je werk echt bij je past zie je het neit als werk, maar als 'omgaan met leuke mensen' oid. Zo kijk ik in ieder geval naar mijn dagelijkse bezigheden.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Afgezien dat ik natuurlijk geen werk- maar een sierpaard ben, of een luipaard ook goed. Heb ik gewoon echt niet zoveel met werk, misschien omdat het vaak toch maar waardeloze baantjes zijn maar ik vermaak me prima zolang ik dan omga met leuke mensen. Al is het werk an sich nog zo leuk als je met allemaal mensen die je niet aardig vind moet samenwerken heb ik het snel gezien en andersom dan weer niet.
Ik heb de Maria foto's gemist, boo! Pm?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
En ik vond meer!
Promfoto met vriendje eraf geknipt voor z'n praaivessie, toen was ik nog 16 of 17 ofzoDa's intussen ook alweer ruim 7 jaar geleden ongeveer!
![]()
*knip* exit retro-Maria![]()
En de babygeit die we laatst zagen! Hier weet ie niet zeker of ie via die kant weer naar beneden durft, je ziet hem één pootje uitsteken om te testen![]()
[ afbeelding ]
Oh en ik vond een 4 uur 's nachts scriptiehoofd, van toen ik voor de grap foto's had gefixt van m'n wallen![]()
Oh ja, dat is wel handig. Succes, het lijkt me wel spannend!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Eerst maar eens een vervolggesprek plannen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Afgezien dat ik natuurlijk geen werk- maar een sierpaard ben, of een luipaard ook goed. Heb ik gewoon echt niet zoveel met werk, misschien omdat het vaak toch maar waardeloze baantjes zijn maar ik vermaak me prima zolang ik dan omga met leuke mensen. Al is het werk an sich nog zo leuk als je met allemaal mensen die je niet aardig vind moet samenwerken heb ik het snel gezien en andersom dan weer niet.
Is het ook. En als het niets wordt, komt er wel weer iets anders voorbij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel handig. Succes, het lijkt me wel spannend!
Dat zou je van mij ws ook verwachten, maar ik kan heel leuk met oudjes omgaan, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Ewelina het volgende:
Ik scoorde echt het laagst op mensgericht.Zo vreselijk asociaal ben ik volgens mij nu ook weer niet, maar werken in de zorg lijkt me niets.
Ik heb een tijdje in de thuiszorg gewerkt als huishoudelijke hulp, was best leuk. Zeker omdat die mensen altijd heel blij waren, het is wel dankbaar werk. Maar echt het verzorgende werk... nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zou je van mij ws ook verwachten, maar ik kan heel leuk met oudjes omgaan, al zeg ik het zelf.
Ging vaak een stukje wandelen met een blinde dame die zat te verpieteren op d'r kamer en die kon amper iets anders uitbrengen dan "God zal u belonen, zuster!".
Nee ok, dat lijkt mij ook niks. Konten wassen enzo, ieksquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in de thuiszorg gewerkt als huishoudelijke hulp, was best leuk. Zeker omdat die mensen altijd heel blij waren, het is wel dankbaar werk. Maar echt het verzorgende werk... nee.
Ik hoop vanavond zo'n eruptie van productiviteit te hebben. Tot dusver heb ik al 1 zin getypt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heb meestal 'bursts' van productiviteit die mijn luipaardigheid compenserenDaardoor heb ik ook mijn diploma's gehaald
Idem ditoquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben heb meestal 'bursts' van productiviteit die mijn luipaardigheid compenserenDaardoor heb ik ook mijn diploma's gehaald
We zijn gewoon erg efficiëntquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idem dito.
Een half jaar niks doen en vervolgens in het resterende half jaar je HBO-P halen. Zo ging het hier.
Bah!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee ok, dat lijkt mij ook niks. Konten wassen enzo, ieks.
Ik heb die test ook een gedaan. Hoogste scores: onderzoekend, ondernemend en praktisch. Beide opleidingen (Commerciële Economie en International Business) die ik gevolgd heb, worden 'aangeraden'quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Tinkepink het volgende:
Hier staan een heleboel testen. Eentje was erg goed, is zal even kijken of ik #m nog kan vinden.http://www.leren.nl/rubri(...)ze/beroepskeuzetest/
Dat doet mijn zus! Haar verhalen klinken vaak wel leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bah!
Creatief therapeut daarintegen, of activiteitenbegeleider lijkt me niet vreselijk.
Activiteiten begeleiden heb ik ook gedaan. Sjoelen met dove oudjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bah!
Creatief therapeut daarintegen, of activiteitenbegeleider lijkt me niet vreselijk.
Doet niets af aan mijn fascinatie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
Maar onder zwart plastiek en autobanden zat kuil. Dit is voordroogkuil, dat lijkt meer op hooi (en ruikt lekkerder).
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hometraineren gaat nog steeds heel goed eigenlijk. Toen Tedje zo ziek was, heb ik in totaal 4 of 5 dagen niet gehometrainerd, maar verder bijna dagelijks een half uur
Dat verbaast me wel! Je komt iig wel crea bea over, iig verbaalquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Mensgericht, praktisch, conventioneel en Ietsje lager ondernemen scoren het hoogst bij mij. Artistiek by far het laagst
Verbaal is dan ook de enige creatieve kantquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat verbaast me wel! Je komt iig wel crea bea over, iig verbaal
Ja joh, gewoon geen Copa Confraternidad hoe kut is datquote:
Hoe limburgsquote:
Kijk! Nog steeds niet superslank, maar ik vind mezelf daar goed. Mijn gezicht heeft maar 1 duidelijke kinquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Joh, ik was net -geinspireerd door jeugdige Maria-pics, mijn (oude) hotmail accounts nog eens door aan het graven naar oudere foto's. Vond er een uit 2007, toen vond ik mezelf eigenlijk nog mooiEn daar ben ik nog niet superslank, maar wel goed <3
Wacht, ga 'm even uploaden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehrm... Heel erg kut?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:36 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon geen Copa Confraternidad hoe kut is dat
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk! Nog steeds niet superslank, maar ik vind mezelf daar goed. Mijn gezicht heeft maar 1 duidelijke kinNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kijk! Nog steeds niet superslank, maar ik vind mezelf daar goed. Mijn gezicht heeft maar 1 duidelijke kinoooooooo ik ben verliefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
Ohzo! Tja, jammer!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ja hallo het Nederlands elftal hoor, net gespeeld tegen uruguay
Alweer niet gewonnen.
Oi, doe eens niet zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
oooooooo ik ben verliefd
Uh ja, dat gaat toch nergens over. Volgend jaar zomer, dan gaat het weer ergens over. Ga je erheen? Niemand wil met me mee, dat is pasquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ja hallo het Nederlands elftal hoor, net gespeeld tegen uruguay
Alweer niet gewonnen.
Het is ook niet heel erg hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef anna82 het volgende:
[..]
Uh ja, dat gaat toch nergens over. Volgend jaar zomer, dan gaat het weer ergens over. Ga je erheen? Niemand wil met me mee, dat is pasof eigenlijk
.
Ja, dat was meer omdat ik dat echt te vaak zeg. Maar ziet er goed uit hoorquote:
Oh echt? Dat zou ik niet gezien hebben, maar dat zit 'm dan misschien in de foto's. Of je bent gewoon nog steeds awesomequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Phaidra: daar zal ik een kilo of 56, 57 gewogen hebben. Momenteel weeg ik rond de 64, 65. Dus toch best een aardig verschil.
@ Maria: ik ga die jurk eens aangooien, benieuwd of die nog pastIk denk 't namelijk niet, haha.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:42 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
oooooooo ik ben verliefd
Coco weegt tegenwoordig gewoon haar oorbellen meequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh echt? Dat zou ik niet gezien hebben, maar dat zit 'm dan misschien in de foto's. Of je bent gewoon nog steeds awesome.
Mijn vriendje zegt in een onaangepaste bui wel eens "knallen" als hij het over "number 2's" heeft. Daar moest ik nu even aan denkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yeaaah ik ga maar weer eens knallen, de buikpijn is weer wat gezakt![]()
Ik misklikte net alleen op een artikel wat ik aan het herlezen was en werd bijna fysiek onpasselijkIk heb volgens mij ECHT geen zin meer
! Maar goed, het einde is in zicht enzulks. Bikkelbikkelbikkel.
Onaangepastquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn vriendje zegt in een onaangepaste bui wel eens "knallen" als hij het over "number 2's" heeft. Daar moest ik nu even aan denken.
En dat tweede herken ik heel erg! Succes en you can do it!!
Twenksquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:48 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn vriendje zegt in een onaangepaste bui wel eens "knallen" als hij het over "number 2's" heeft. Daar moest ik nu even aan denken.
En dat tweede herken ik heel erg! Succes en you can do it!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coco weegt tegenwoordig gewoon haar oorbellen mee
Had ik maar inspiratie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef Phaidra het volgende:
Succes Maria, dit zijn échtechtecht de laatste A4-tjes![]()
!!
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Twenks![]()
En ja, zo had ik vanmiddag een gesprek met zus op MSN![]()
Ik: Oe ik ga zo weer even keihard knallen!![]()
Zus: ah mooi zo!
Ik: brb wc
Zus: keihard knallen + wc xD!!
Ik:![]()
1.61m, dus dat valt best mee. Is wel slank, maar ik heb (toen ik nog fanatiek bokste) altijd zo'n 52 kilo gewogen.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Coco weegt tegenwoordig gewoon haar oorbellen mee
Ohh okeequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
1.61m, dus dat valt best mee. Is wel slank, maar ik heb (toen ik nog fanatiek bokste) altijd zo'n 52 kilo gewogen.
Ik kom net een foto tegen van ex & mijquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:57 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Helemaal enthousiast ging ik ook zoeken op bijlage/foto in m'n mailbox maar ouder dan 2007 kwam ik niet uit. Ik zie er ook nog zo'n beetje hetzelfde uit gok ik, iets stakker misschien. De kleertjes.
zienquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom net een foto tegen van ex & mijHij is echt zo'n ander type dan Martijn
![]()
(En omg, wat had ik toen walgelijke wenkbrauwen, hahaha)
PMquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zien.
Ik heb ook foto's van mij met ex. Echt van die kneuterige 'oh die blijven nog jaren bij elkaar'-foto's. Walgelijk.
Ach ja, je moet ook natuurlijk alleen goede foto's posten. Ik kan zo van een vakantie 2 foto's posten met een optisch BMI verschil van 40.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
@uks: oh, gelukkig. Ik werd al boos![]()
![]()
En jullie moeten echt niet steeds zeggen dat de dikkigheid op de foto's nauwelijks te zien is. Ik word steeds banger dat er op de meet straks zo'n pijnlijke stilte gaat vallen als jullie me de eerste keer zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |