mjaah, nu ben je lid dus in de gaten houden. Volgens mij komt het wel vaker voorbijquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx _Aurum_. Die Freya-aanbieding is interessant! Zie er wel iets leuks tussen zitten. Al is niet alles in mijn maat.
O zo ver had ik nog niet eens gekeken!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dit kwam er bij mij uit:
Ondernemend & onderzoekend
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met onderzoek, studie of analyse-
Voorbeeldberoepen Informatiemanager, Beleggingsadviseur, Uitgever, Marketing manager, Consultant, Hoofd productontwikkeling, Marktonderzoeker, Manager
Ondernemend & praktisch
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met buiten werken/zijn, fysiek werk, onderweg zijn of meer avontuurlijke activiteiten.
Voorbeeldberoepen Makelaar, Verkoper, Intercedent, Sales Manager, Aannemer, Directeur dierentuin, Inkoper
Vroeger zou ik trouwens meer voor het eerste rijtje zijn gegaan, tegenwoordig heb ik het inderdaad liever praktisch. Ik hou van duidelijkheid.
Ik ben volgens deze test ondernemend & onderzoekend. En dat zal waarschijnlijk kloppen, want zowel mijn huidige als mijn vorige functie staan er tussen! Misschien moet ik accepteren dat ik op mijn plek zitquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef Tinkepink het volgende:
Dit kwam er bij mij uit:
Ondernemend & onderzoekend
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met onderzoek, studie of analyse-
Voorbeeldberoepen Informatiemanager, Beleggingsadviseur, Uitgever, Marketing manager, Consultant, Hoofd productontwikkeling, Marktonderzoeker, Manager
Ondernemend & praktisch
Initiëren, ondernemen van commerciële of nieuwe activiteiten in combinatie met buiten werken/zijn, fysiek werk, onderweg zijn of meer avontuurlijke activiteiten.
Voorbeeldberoepen Makelaar, Verkoper, Intercedent, Sales Manager, Aannemer, Directeur dierentuin, Inkoper
Vroeger zou ik trouwens meer voor het eerste rijtje zijn gegaan, tegenwoordig heb ik het inderdaad liever praktisch. Ik hou van duidelijkheid.
Ik heb net een bestelling geplaatstquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, nu ben je lid dus in de gaten houden. Volgens mij komt het wel vaker voorbij
lief zijn voor jezelf is ook belangrijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb net een bestelling geplaatst. Twee setjes
. Dit vind je nergens anders (behalve miss bij de outlet in Delft) zo goedkoop en ik ben zó toe aan nieuwe lingerie
.
Bedankt voor de tip dus!.
True. Ik merk dat ik zó toe ben aan eens iets leuks voor mezelf kopenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
lief zijn voor jezelf is ook belangrijken YW
Het is wel een heel algemene test, maar het geeft wel duidelijk de richting aan vind ik. Ook tekenend dat ik niet uitwam bij journalist, wat ik tegenwoordig dus echt niet meer zo'n leuk beroep vind (of stond die er niet bij?)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Amsel het volgende:
Die test klopt gewoon té goed met wat iedereen al doet
Nou, bij mij niet hoor maar alles zat dan ook erg dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Amsel het volgende:
Dan ga ik 'em ook ff doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:32 schreef Amsel het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat is trouwens een voordroogkuilpakje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |