Ja ik heb niet zoveel gezonde optiesquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:44 schreef V1z0R het volgende:
Perr, die nog te bepalen mag wel een beste T worden want je D is vrij weinig... Vooral met een combat sessie erna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dussss, tot laters weer![]()
Paspoort heb ik idd gezien (die brief dus). Maar kan me echt 0,0 herinneren over mijn rijbewijs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, maar je krijgt toch een brief van de gemeente / RDW daarover? Ik wel tenminste.
we worden vergeleken met de talibanquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Omdat het lekker is en de laatste keer dat ik het checkte dit een vrij land is. De slank reeks taliban heeft, godzijdank, het land nog niet overgenomen
Geen idee. Mijn plan is om steeds een nieuw lettertje te halen voor m'n rijbewijs verlooptquote:Op donderdag 9 juni 2011 10:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow, maar je krijgt toch een brief van de gemeente / RDW daarover? Ik wel tenminste.
*meldt*quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik al wakker? Heb misschien baantje voor haar!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |