Doen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ach ja, je moet ook natuurlijk alleen goede foto's posten. Ik kan zo van een vakantie 2 foto's posten met een optisch BMI verschil van 40.
True. De hoek van de foto kan veel doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:06 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ach ja, je moet ook natuurlijk alleen goede foto's posten. Ik kan zo van een vakantie 2 foto's posten met een optisch BMI verschil van 40.
Oeh! PM?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik kom net een foto tegen van ex & mijHij is echt zo'n ander type dan Martijn
![]()
(En omg, wat had ik toen walgelijke wenkbrauwen, hahaha)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:32 schreef Ewelina het volgende:
Echt, laat die kutbuurman ophouden met zijn muziek.
Nee, op dit tijdstip moet het gewoon stil zijn en wil ik geen bas horen.quote:
Dat lijkt me heel vervelend. Hopelijk houdt je buurman snel op!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:37 schreef Ewelina het volgende:
Ik reageer ook wat overtrokken, maar ik heb eerder een buurvrouw gehad die enorm asociaal was en die draaide tot 3 uur in de nacht muziek met een superharde bas.
Eergister was het ook al raak, dus ik hoop niet dat dit een trend wordt. Hij zet de muziek wel zachter, maar ik heb absoluut geen zin om dat elke avond te moeten vragen. Om dit tijdstip hoort het gewoon stil te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend. Hopelijk houdt je buurman snel op!
Loop ff langs, zeg "Hoi ik ben Ewelina en ik vind het prima dat je een toffe geluidsinstallatie hebt, maar ik hou nu even niet zo van je bas. Kunnen we afspreken dat ik je bas na 22 uur 's avonds niet meer hoor? Ik vind het prima als je van je muziek geniet, dit zijn m'n werktijden, zet 'em dan gerust vol open."quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, op dit tijdstip moet het gewoon stil zijn en wil ik geen bas horen.
Al gezegd, maar ik snap serieus niet dat mensen sowieso na 10 uur harde muziek draaien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Loop ff langs, zeg "Hoi ik ben Ewelina en ik vind het prima dat je een toffe geluidsinstallatie hebt, maar ik hou nu even niet zo van je bas. Kunnen we afspreken dat ik je bas na 22 uur 's avonds niet meer hoor? Ik vind het prima als je van je muziek geniet, dit zijn m'n werktijden, zet 'em dan gerust vol open."
Jij hebt er (veel) last van, als je er niets van zegt merkt hij daar niets van...quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eergister was het ook al raak, dus ik hoop niet dat dit een trend wordt. Hij zet de muziek wel zachter, maar ik heb absoluut geen zin om dat elke avond te moeten vragen. Om dit tijdstip hoort het gewoon stil te zijn.
Ik heb er ook wat van gezegd hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij hebt er (veel) last van, als je er niets van zegt merkt hij daar niets van...
En wat de oude buurvrouw betreft, die ergernis niet op deze projecteren, daar kon hij niks aan doen.
Nadat ik bij m'n vroegere bovenbuurman langsging om te vertellen dat ik het prima vond dat 'ie tof uitging en zong in de douche, maar dat ik dat om 4 uur 's nachts toch echt niet hoefde te weten, was 'ie best geneigd zich iets aan te passen
En dit! Amsel, awesome babyquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haha Amsel, wat een leuk spekbaby'tjeBaby's horen spekkig
Keertje wel, feestje moet kunnen, maar waarschuw alsjeblieft je buren. Normaal gesproken moet het na 10 uur 's avonds gewoon stil zijn (gemeenteverordening). En dat kan ook best.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik wel is toch mooi zon harde knaller.
Keertje moet kunnen hoor.
Wij hebben geluk met de buren. Aan de ene kant een man van een jaar of 70, en aan de andere kant een koppeltje van midden 60.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ik laat me maar niet uit over buren. Drama geweest en al moet ik er kweetnietwatvoordoen ik wil geen buren meer
Trusten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga trouwens lekker slapen. Welterusten allemaal <3
Oh dat scheelt heel erg.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wij hebben geluk met de buren. Aan de ene kant een man van een jaar of 70, en aan de andere kant een koppeltje van midden 60.
Allemaal schatten
Trustequote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik ga trouwens lekker slapen. Welterusten allemaal <3
Had even gemist dat het eergisteren ook al was maar goed, het is nog geen 12 uur dan denk ik. Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Keertje wel, feestje moet kunnen, maar waarschuw alsjeblieft je buren. Normaal gesproken moet het na 10 uur 's avonds gewoon stil zijn (gemeenteverordening). En dat kan ook best.
Bah. Burenoverlast is echt enorm vervelend, want het verziekt je woongenot. Mijn oude buurvrouw draaide housemuziek met extra bas op discotheekvolume. Ik werd letterlijk mijn huis uitgetrild en denk maar niet dat ze de muziek zachter zette als je het vroeg.... Nee, ze ging schelden. Na 2 jaar de woningbouw en de politie stalken was ze eindelijk opgerot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat scheelt heel erg.
Wij hadden gehorige sociale woningbouw (studeerde nog) met beide kanten een gescheiden vrouw met 2 kinderen.
Nr 1 met buitenlandse ex die herrie kwam schoppen en de kinderen zo verwende dat ze hun moeder uitscholden en zij net zo hard terug schold.
Nr 2 zeer christelijk en zij sloot de kinderen zelfs op in haar auto omdat ze ze op zo'n manier terecht wees dat vooral het meisje door het lint ging (nog nooit zoiets gezien).
Conclusie: scheiden is niet echt goed voor kids geloof ik
Als jij om 6 uur op moet is tot 12 uur herrie laat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Had even gemist dat het eergisteren ook al was maar goed, het is nog geen 12 uur dan denk ik. Dat valt wel mee.
Vanaf 10 uur stildat vind ik wel onzin. Dan mogen ze wmb ook tot 10 uur stil blijven zodat ik 's ochtends normaal kan slapen.
Niet dat ik me echt druk kan maken over zulke dingen verder
Als ik om half 2 's nachts thuis kom van werken is 8 uur vroeg.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als jij om 6 uur op moet is tot 12 uur herrie laat.En dat is echt vastgelegd. Overigens moet het tot 8 uur 's ochtends ook stil zijn.
Waar. Alleen is de regelgeving ingesteld op mensen met een 9 tot 5 baan- de doorsnee kantoortijd. En laat ik er nu net zo eentje hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:04 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Als ik om half 2 's nachts thuis kom van werken is 8 uur vroeg.
Dan werk je niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:58 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Had even gemist dat het eergisteren ook al was maar goed, het is nog geen 12 uur dan denk ik. Dat valt wel mee.
Vanaf 10 uur stildat vind ik wel onzin. Dan mogen ze wmb ook tot 10 uur stil blijven zodat ik 's ochtends normaal kan slapen.
Niet dat ik me echt druk kan maken over zulke dingen verder
In theorie kun jij dus om 8:01 's ochtends gaan knallen met die speakers en mag iemand die in de avond in een restaurant werkt dat niet als bij thuiskomt omdat jij moet slapen terwijl jij het dus wel kan als die persoon moet slapen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waar. Alleen is de regelgeving ingesteld op mensen met een 9 tot 5 baan- de doorsnee kantoortijd. En laat ik er nu net zo eentje hebben.
Jakkes zeg, radiomuziek is wat maar zo'n bas is echt abnormaal.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bah. Burenoverlast is echt enorm vervelend, want het verziekt je woongenot. Mijn oude buurvrouw draaide housemuziek met extra bas op discotheekvolume. Ik werd letterlijk mijn huis uitgetrild en denk maar niet dat ze de muziek zachter zette als je het vroeg.... Nee, ze ging schelden. Na 2 jaar de woningbouw en de politie stalken was ze eindelijk opgerot.
Ik heb geen zin in een herhaling daarvan.
Vervelend inderdaad voor mensen met nachtdienstquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
In theorie kun jij dus om 8:01 's ochtends gaan knallen met die speakers en mag iemand die in de avond in een restaurant werkt dat niet als bij thuiskomt omdat jij moet slapen terwijl jij het dus wel kan als die persoon moet slapen.
Dat vind ik een kutregel.
Niets persoonlijke hoor.
Wel in mijn maat? *nieuwsgierig maar wil me niet meteen ergens inschrijven ofzo* (en moet eigenlijk vooral een nieuwe bikini. Eentje die past)quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx _Aurum_. Die Freya-aanbieding is interessant! Zie er wel iets leuks tussen zitten. Al is niet alles in mijn maat.
Bouwvakkers beginnen nog eerderquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:08 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
In theorie kun jij dus om 8:01 's ochtends gaan knallen met die speakers en mag iemand die in de avond in een restaurant werkt dat niet als bij thuiskomt omdat jij moet slapen terwijl jij het dus wel kan als die persoon moet slapen.
Dat vind ik een kutregel.
Niets persoonlijke hoor.
Meten met twee maten lijkt het mij. Daar houd ik niet van.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad voor mensen met nachtdienst
Maar er zijn nog steeds meer mensen met een 9 tot 5 baan.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Bouwvakkers beginnen nog eerder
Eens wat betreft kutregel. Gewoon alles stil tussen tien en tien. En niet boren in het weekeinde.
Wat stel je dan voor als regel?quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Meten met twee maten lijkt het mij. Daar houd ik niet van.
Wetgeving. Doe je niet veel aan als je niet in de politiek zit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Meten met twee maten lijkt het mij. Daar houd ik niet van.
En geen vuilnisbakken (incl glasbak) legen voor 6 uur 's morgens. Al helemaal niet doordeweeks of in het weekendquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Bouwvakkers beginnen nog eerder
Eens wat betreft kutregel. Gewoon alles stil tussen tien en tien. En niet boren in het weekeinde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |