Nou ja, samen idd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:32 schreef BB-King het volgende:
Wat een ervaring hebben we toch.
En dan spelen Sneijder en VDV niet eens mee.
Beide ook wel goed voor zo'n circa 160 interlands.
PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Zometeen mag hij ook nog zeggen: "Terug naar Leo Oldenburger!''quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef DrDentz het volgende:
De reservecommentator heeft wel de dag van zijn leven
Heeft die man net 20 jaar zitten wachten tot Leo eindelijk eens wegvaltquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen mag hij ook nog zeggen: "Terug naar Leo Oldenburger!''
Goh wat wil je anders bij Oldenburger of Geneequote:
Oh, hij mocht het niet zeggenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zometeen mag hij ook nog zeggen: "Terug naar Leo Oldenburger!''
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef BB-King het volgende:
Waarom neemt VP die vrije trap niet man.![]()
Ik heb Afellay nog nooit uit een vrije trap zien scoren.
hahah echt hequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Eenskijken het volgende:
rofl v persie kreeg een dikke bodyslam
Ja die zijn niet echt bangquote:
http://www.sbs6.nl/web/show/id=139182/langid=43quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
VERDOMME!
Mijn tv doet het niet meer!!!
Streampje?
Top!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef laucas het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/show/id=139182/langid=43
Afellay.quote:
Net als de vorige keer dus...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef BB-King het volgende:
Dat publiek is nep, je hoort ze bijna niet.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Affelay is goed bezig.wat is die snel
Je zingt mee of niet, eigen keuze. Heitinga doet dat ook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jammer dat ze zo hard meeblêren met het volkslied
toch als iedereen is fit, kan hij toch onmogelijk in de basis staan?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef S0nic het volgende:
Kuyt is echt een hele matige voetballer, ongelovelijk hoe ver je met wilskracht en uithoudingsvermogen kan komen .
Ech he, elke mongool zou daar eerst kappen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef S0nic het volgende:
Kuyt is echt een hele matige voetballer, ongelovelijk hoe ver je met wilskracht en uithoudingsvermogen kan komen .
Die zingt gewoon mee hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:45 schreef Santello het volgende:
[..]
Je zingt mee of niet, eigen keuze. Heitinga doet dat ook niet
Die moeten juist hun ploeg aanmoedigen dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:46 schreef fwokker het volgende:
[..]
Dat komt doordat het thuispubliek wordt ingemaakt
dubbele schaar en hij was er voorbij, aan de zijkantquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef Micson het volgende:
Okee ik zit te poepen dus ik kan niet kijken.
Wat deed Boulahrouz precies?
omhaal en kwam op de kruising.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:49 schreef Micson het volgende:
Okee ik zit te poepen dus ik kan niet kijken.
Wat deed Boulahrouz precies?
Ik zie 'm ook!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef fwokker het volgende:
Zit daar nou steeds een vogel door het beeld te vliegen of ben ik scheel.
Ik dacht dat Vogel al gestopt was met voetballen en dat hij Zwitser was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegenstander is ook wel iets minderquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Ciske- het volgende:
Ze werken in elk geval beter samen dan zaterdag.
Jammer, ik hoopte al op dit, alleen dan bij Suarezquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:50 schreef Santello het volgende:
[..]
dubbele schaar en hij was er voorbij, aan de zijkant
Robben doet niet mee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Ciske- het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even tussendoorNou lekker danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is ook niet zo tergend heet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Ciske- het volgende:
Even tussendoorLol... die kan zoveel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Even tussendoorIk snap echt niet dat mensen in Rusland gaan voetballen, dan speel je puur om het geld waarvan je dan al genoeg hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even tussendoorPoeh straks gaat Nederland voor het eerst in jaren weer eens aan afgetekende kampioen zien als het zo door gaat,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en het is al vaker gezegd hier, maar Afellay begint echt goed te worden(Al blijft hij moeite met voorgeven hebben)
bankquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
En dat zonder sneijder en van bommel....waar is Robben trouwens
steek en raffiequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Je raad het nooit... heeft weer pijntjes.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Die faalde te hard afgelopen week en Van Marwijk zal stiekem wel bang zijn voor overbelastingquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Misschien, nee, beide...quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Stuurver het volgende:
Uruguay heeft wel de betere voorhoede.
Cavani>Huntelaar
Suarez>Afellay
Forlan>Van Persie
In de wedstrijd nog niks gezien van Cavani/Suarez en Forlanquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Stuurver het volgende:
Cavani>Huntelaar
Suarez>Afellay
Forlan>Van Persie
Forlan is al bejaard manquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:53 schreef Stuurver het volgende:
Cavani>Huntelaar
Suarez>Afellay
Forlan>Van Persie
Mjah.quote:
Numan kwam anders altijd naar voren stormen.quote:
Tijdrekkenquote:
Dat komt nogquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef BB-King het volgende:
[..]
Numan kwam anders altijd naar voren stormen.
Wat dacht je van Berry van Aerle.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat komt nogmaar Numan was ook geen wereldtop maar wel zeer nuttig net zoals Pieters
Niet alleen de stream is bagger, het beeld op tv is ook niet al te best... net als vorige keer ook.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat is de stream van SBS weer van baggere kwaliteit zeg... Dat doen RTL en de PO veel beter.
Moet Leo niet ergens een dartsgala bijwonen ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef LimboFan het volgende:
Helaas is de verbinding van leo nog steeds niet uitgevallen
Ik mag Boelie wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee Boularouz zal nooit mijn speler worden.
Zeker met dat scorebord rechts bovenin, jaren 90 vibe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen de stream is bagger, het beeld op tv is ook niet al te best... net als vorige keer ook.
We misten Numan in de halve finale in 98.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Dat komt nogmaar Numan was ook geen wereldtop maar wel zeer nuttig net zoals Pieters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |