* MaryMouse verhip, rent ook snel naar de koelkast voor dat lekkere stukje kaastaart met aardbeitjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb nog een stuk taart uit de koelkast gehaald![]()
ook lekker, maar heb mezelf beloofd 's avonds niet meer zoveel te nemen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb nog een stuk taart uit de koelkast gehaald![]()
quote:
kneem nog wat norrelbootjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse verhip, rent ook snel naar de koelkast voor dat lekkere stukje kaastaart met aardbeitjes![]()
ach, was toch een toepasselijk kado voor m'n 04e verjaardag vorig jaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niets hoor Ceetje, heb ik ook gezien in 1994
ik ben er inmiddels 6,5 kwijt, dus dat vier ik de hele week alquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ook lekker, maar heb mezelf beloofd 's avonds niet meer zoveel te nemen.
Ben ruim 5 kilo aangekomen, het laatste half jaar, die mogen er wel weer af
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, was toch een toepasselijk kado voor m'n 04e verjaardag vorig jaar.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
strak geschoren en gestreken gezicht braaf kerst vieren met je familie
Ik sta niet meer op de weegschaal, maar moet nu riemen dragen omdat mijn broeken afzakkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ben er inmiddels 6,5 kwijt, dus dat vier ik de hele week al
hey halloo, concert zou vorig jaar zijn, maar toen werd die violist in ene ziekquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan nu pas gaan terwijl je alweer bijna 24 bent
![]()
Ik ging met mijn moeder mee, die had met mijn vader zullen gaan, maar ja
Ach joh, 't is maar één keer per jaar, ik heb meer feestdagen dat ik opgepoetst moet zijn hoorquote:
ik kan al mijn riemen weggooien. Heb daarvoor in de plaats een kaart elastiek gekocht, om als knoopsgat van mijn broeken te gebruikenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik sta niet meer op de weegschaal, maar moet nu riemen dragen omdat mijn broeken afzakken
me too, alleen gelukkig niet meer bij m'n schoonmoederquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, 't is maar één keer per jaar, ik heb meer feestdagen dat ik opgepoetst moet zijn hoor
dat probleem ken ik, krijg het er alleen niet meer af. zal over twintig kilo wel weer een keer drastisch moetenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
* Ceetje..onthoud deze tip voor volgende week, als de broeken weer te strak gaan zittenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik kan al mijn riemen weggooien. Heb daarvoor in de plaats een kaart elastiek gekocht, om als knoopsgat van mijn broeken te gebruiken
Niet zorgen dat het +20 wordt en op +5 blijft hangen misschien ?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat probleem ken ik, krijg het er alleen niet meer af. zal over twintig kilo wel weer een keer drastisch moeten![]()
hè en je bent net gestopt met roken, dus dan is aankomen heel normaal hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat probleem ken ik, krijg het er alleen niet meer af. zal over twintig kilo wel weer een keer drastisch moeten![]()
die twintig kilo ga ik echt niet halen hoor, (dat kan mijn slechte knie niet aan, dus moet nu al op gaan passen)quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ooik de bedoeiling, Maar weet niet waardoor ik aankom. eet niet veel, en redelijk gezond. drink niet snoep niet echt, rook nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet zorgen dat het +20 wordt en op +5 blijft hangen misschien ?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje..onthoud deze tip voor volgende week, als de broeken weer te strak gaan zitten
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ooik de bedoeiling, Maar weet niet waardoor ik aankom. eet niet veel, en redelijk gezond. drink niet snoep niet echt, rook nieten ik heb er aanleg voor. 5 jaar terug 35 kg afgevallen nu 10 weer terug
dat is dan gewoon je aanleg. Ik heb gelukkig nooit die aanleg gehad. Kon eten wat ik wilde, kwam nooit aan. Nu door extra rust en medicijnen, dus gaat wel weer goed komen, als ik weer meer beweeg en mijn medicijnen helemaal afgebouwd hebquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
is ooik de bedoeiling, Maar weet niet waardoor ik aankom. eet niet veel, en redelijk gezond. drink niet snoep niet echt, rook nieten ik heb er aanleg voor. 5 jaar terug 35 kg afgevallen nu 10 weer terug
dit hoor je niet vaak. Misschien werkt het bij jou wel net andersom??quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je bent gestopt met roken
veranderd je stofwisseling van zeggen ze
(ik snap alleen niet waarom ik dan mijn riem nu een gaatje dichter moet trekken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |