ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee hoor, als ik slaap, dan slaap ik. Ben morgen wel vrij......... hahahahahahahahaha
ikke ook niet hoorquote:
halve dagen tochquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar, ik heb vandaag en gisteren gewerrukt
en ikke eergister, gister en vandaag en morgen en overmorgenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jamaarjamaarjamaar, ik heb vandaag en gisteren gewerrukt
zou je willen, halve dag op kantoor, rest van de dag thuis (voor kantoor). En ben morgen wel vrij, maar heb stapel werk meegenomen.........quote:
dat bedoel ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ikke eergister, gister en vandaag en morgen en overmorgen
doe je toch iets fout zegt de pot die zelf ook zwart zietquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zou je willen, halve dag op kantoor, rest van de dag thuis (voor kantoor). En ben morgen wel vrij, maar heb stapel werk meegenomen.........
ach, we doen allemaal wel eens iets foutquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doe je toch iets fout zegt de pot die zelf ook zwart ziet![]()
zondag ga ik naar andréquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ikke morgen overmorgen en zaterdag en misschien zondag
zaterdag, zondag én maandag ben ik vrijquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ikke morgen overmorgen en zaterdag en misschien zondag
jah, <duh> wie dacht je dan Hazesquote:
Ach joh, jij bent 1e kerstdag toch vrijquote:
alsof ik daar blij mee moet zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach joh, jij bent 1e kerstdag toch vrij
ik heb nog een stuk taart uit de koelkast gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef kaatje50 het volgende:
ben d'r weer. Heb ff een lekker bekske (cafeďnevrije) capuccino gemaakt. Had ik zin in
ikke nooit!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, we doen allemaal wel eens iets fout
Geeft niets hoor Ceetje, heb ik ook gezien in 1994quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jawel![]()
![]()
deze, hier onder
![]()
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |