Pleasurequote:Op woensdag 8 juni 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
Thanks Stu, nu zit dat liedje in mijn hoofd.
Bij Criminal Minds was een keer een aflevering en toen was het donker en een meisje van een jaar of vijf zat in de auto en zong dat liedje en haar vader haalde iets uit de achterbak en werd toen vermoord... Dus ik ben keibang voor dat liedje.quote:
Dalijk vlieg je nog weg van deze wereld,quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een Red Bull in mijn handen, is een wereld.
Kan me er iets bij voorstellen. Ik ken het ook wel uit de film Con Airquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij Criminal Minds was een keer een aflevering en toen was het donker en een meisje van een jaar of vijf zat in de auto en zong dat liedje en haar vader haalde iets uit de achterbak en werd toen vermoord... Dus ik ben keibang voor dat liedje.
Daar is ie nog enger.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen. Ik ken het ook wel uit de film Con Air
Captain! Majmmie zoenen!quote:
Tegen Brazilië hebben ze niet gewonnen.quote:
quote:
Hoe is'tquote:
Ik bedoel de 2-3 op het WK op 6 juliquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tegen Brazilië hebben ze niet gewonnen..
Ooh,quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel de 2-3 op het WK op 6 juli
Djeez?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef Zeroku het volgende:
Politie zoekt rukkende parkeerneger
Zonder te kijken. Wie is de auteur?
Zonnig en frivool!quote:
Tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
Nederland legt vrij internet in de wet vast.
quote:
Dat staat haaks op mijn gemoedstoestand dan,quote:
Lekker gelopen, heeerlijk weer natuurlijk.quote:
Oh gossie, was loos?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat staat haaks op mijn gemoedstoestand dan,.
Oh niets ernstigs hoor. Heb vanaf vanmorgen half 10 tot net half 6 op school gezeten om een rapport af te maken. En nu ben ik moequote:
Echt waar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker gelopen, heeerlijk weer natuurlijk.
Bad loopt nu vol. Ik loop voor de 25ste keer, dus morgen moet ik langs de burgemeester, en krijg ik mijn medaille opgespeld(Bedankt mams
)
Moet ik je komen instoppen als een cadeautje, verhaaltje voorlezen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh niets ernstigs hoor. Heb vanaf vanmorgen half 10 tot net half 6 op school gezeten om een rapport af te maken. En nu ben ik moe.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Moet ik je komen instoppen als een cadeautje, verhaaltje voorlezen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bent echt heel lief hihi.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, als je dat zou willen doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jaquote:
Wow, goed bezig dusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk ben er 5 jaar tussen uit geweest, dus ik had al voor de 30ste keer kunnen lopen...
Dus nu ga ik waarschijnlijk over 2 weken de vierdaagse in alblasserdam lopen. En volgend jaar de vierdaags in Rozenburgen EN SpijkenisseDan ben ik weer bijna bij de 30
Enne virtueel wandelen naar Parijs
[ afbeelding ]
Ik ben het groene poppetje
Lekker bezigquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaIk ben er 5 jaar tussen uit geweest, dus ik had al voor de 30ste keer kunnen lopen...
Dus nu ga ik waarschijnlijk over 2 weken de vierdaagse in alblasserdam lopen. En volgend jaar de vierdaags in Rozenburgen EN SpijkenisseDan ben ik weer bijna bij de 30
Enne virtueel wandelen naar Parijs
[ afbeelding ]
Ik ben het groene poppetje
Jaquote:
welk van de 2 is dat?quote:
Neee, Simon is de knappe.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die met die clownenlach(minst knappe)
The joker!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die met die clownenlach(minst knappe)
Dat zegt ze!quote:
Mee eensch!quote:
Well done you!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Zeroku het volgende:
BOEM.
Voldoende voor tentamen van dinsdag.
Nu al nagekeken!
Is-ie al te downloaden?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Lutte het volgende:
De dag dat alles beter is vond ik niet veel bijzonders, maar Brighter day.
De dag dat alles beter is/Brighter day.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Bellatrix het volgende:
Lutte, hoe heet dit liedje dat ze nu zingen?
Ik doe geen basisschool meer,quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Ga je ook een feestje geven als je geslaagd bent?
Oh.. nou ja dan zie je me ook niet in zwemkledingquote:
Hmm.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh.. nou ja dan zie je me ook niet in zwemkleding
Niks d'r van, ik ben keihard afgewezen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm.
Misschien regel ik nog wel een feestje.
Je hoort nog van me.
Zullen we erover praten. Onder het genot van een Breezer Ananas,quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks d'r van, ik ben keihard afgewezen.
Is goed, maken we er een stuk of 300, stoppen we in een loods, kunnen we ze lekker verslijten!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Lutte het volgende:
Bella, zullen we Simon gaan ontvoeren en dan klonen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, maken we er een stuk of 300, stoppen we in een loods, kunnen we ze lekker verslijten!
Ik ben iets te oud om me daarmee te laten lokken..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zullen we erover praten. Onder het genot van een Breezer Ananas,?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, maken we er een stuk of 300, stoppen we in een loods, kunnen we ze lekker verslijten!
Hmpf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben iets te oud om me daarmee te laten lokken..
Dan wordt ie veel te oplettend en kunnen we hem niet ontvoeren..quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit moeten jullie eigenlijk aan N&S twitteren
Is goed, die stop ik wel vol met anebolen, anders wordt het zo makkelijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:02 schreef Patje1987 het volgende:
Mag ik er dan ook een paar hebben voor de jacht?
quote:De engelse nrs die je nu hoort bij the american dream komen als bonus op de single 'een zomer lang' die 17 juni uitkomt!! SK
Of we proppen er wat duracel batterijen in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, die stop ik wel vol met anebolen, anders wordt het zo makkelijk.
Goed punt, ik ben zo goed getrained en die dikke zangers lopen ze langzaam hè.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is goed, die stop ik wel vol met anebolen, anders wordt het zo makkelijk.
Gegarandeerd een hete middag!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ik moet echt terugkijken. Geloof ik
Dit weekend maar eens doen
Je ligt in bad met je iPadquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook
Ik verveel me altijd in bad
Hansie.quote:
Voordat ik klik: Djeez.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
Die titel ook
Scholiere (14) toont tietjes aan gymleraar
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
Die titel ook
Scholiere (14) toont tietjes aan gymleraar
Ja, wat een onzinquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=126320
Benny, Boer heeft 4 duels minder gekregen.
Als je nog niet de huid van een oud omaatje hebtquote:
arquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, ik vind dat ik klaar ben voor vandaag. heb morgen nog genoeg tijd, en kijk er morgen met m'n baas nog na !
Is het watquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik luister
http://www.dolfijnfm.com/
Toe maarquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want een vriend van mij draait nu
ja ik ben jaloersquote:
lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb jeuk op een plek op mn rug waar ik net niet bij kom, maar nog wel net met mn telefoon bij kom. Dus ik heb het trillen aangezet....
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ik heb jeuk op een plek op mn rug waar ik net niet bij kom, maar nog wel net met mn telefoon bij kom. Dus ik heb het trillen aangezet....
Open dag ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Oja, ik ging naar bed, boekje lezen. Heb echt een heel leuk boek nu, nog Engels ook.
En dan morgen pabo!
Trusten.![]()
Veel pret/succes!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
Oja, ik ging naar bed, boekje lezen. Heb echt een heel leuk boek nu, nog Engels ook.
En dan morgen pabo!
Trusten.![]()
Veel plezier met lezen en sweet dreamsquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
En dan morgen pabo!
Trusten.![]()
Nee echt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
En dan morgen pabo!
Trusten.![]()
En wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb breipennen voor dat en ander soort ongemakken...
Veel plezier dan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meeloopdag ja.Ik zit echt al twee weken af te tellen hihi, heb er zo'n zin in.
Ik wil het wel ff laten zien hoor..quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
En wat moet ik me daar bij voorstellen?![]()
Ik ben bezig in After Dark.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Ohja. Kafka on the Shore gisteren uitgelezen, van Haruki Murakami.
Zoooquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik heb breipennen voor dat en ander soort ongemakken...
Die moet ik ook nog lezen, hoe was ie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef Zeroku het volgende:
Ohja. Kafka on the Shore gisteren uitgelezen, van Haruki Murakami.
Oké!quote:
Die's ook tofquote:
Naja, je moet wel echt Engels op aardig niveau kunnen wil je het allemaal snappen. Het is echt een surrealistisch boek, maar wel zo tofquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog lezen, hoe was ie?
Feestquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, hiep hoi... mijn moeder en doortje gaan door het trouwboek van 30 jaar geleden..
Ik lees eigenlijk alleen maar boeken in het Engels dus dat zit wel goed. Maar ik zet hem op de lijst!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die's ook tof.
[..]
Naja, je moet wel echt Engels op aardig niveau kunnen wil je het allemaal snappen. Het is echt een surrealistisch boek, maar wel zo tof.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, hiep hoi... mijn moeder en doortje gaan door het trouwboek van 30 jaar geleden..
Kennen dan toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die's ook tof.
[..]
Naja, je moet wel echt Engels op aardig niveau kunnen wil je het allemaal snappen. Het is echt een surrealistisch boek, maar wel zo tof.
Okequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik wil het wel ff laten zien hoor..
Het schiet alleen niet op, maar dat ligt aan mij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die's ook tof.
[..]
Jij kijkt zeker voetbal?quote:
Joa, had niet anders verwacht van jouquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk alleen maar boeken in het Engels dus dat zit wel goed. Maar ik zet hem op de lijst!
Kunnen lezen had er moeten staanquote:
Dat is natuurlijk onzin!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
Ben ik een mietje als ik grotendeel Nederlandse boeken lees?
Neequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
Je leest, dus absoluut geen mietje!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
Nee heur, ben nu ook bezig met Nederlandse literatuur, liep ik achter mee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
Neuh.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
Er zal vast ergens een Nederlands boekenwinkeltje in Londen zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Stuart het volgende:
Ik lees alleen maar Engelstalige boeken. Ik heb hier ook nog nooit NL boeken gezien trouwens
Ook niet veel hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je leest, dus absoluut geen mietje!
Ik heb geen behoefte aan NL boeken. Er zijn genoeg goede boeken hierquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zal vast ergens een Nederlands boekenwinkeltje in Londen zijn.
Trek je alles nog aan? Misschien anders ff uitzoeken?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Ik moet binnenkort een nieuwe opslagplaats voor mijn boeken zoeken, mijn kast is vol
.
Heb je zoveel boekenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:08 schreef Zeroku het volgende:
Ik moet binnenkort een nieuwe opslagplaats voor mijn boeken zoeken, mijn kast is vol
.
BOEKEN. Niet BROEKEN.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trek je alles nog aan? Misschien anders ff uitzoeken?![]()
Boeken moet je niet weg doenquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trek je alles nog aan? Misschien anders ff uitzoeken?![]()
Uhuh. Bijna hele Grisham-serie. Vakliteratuur, alle Harry Potter-boeken, wat Nederlandse literatuur en Engelse thrillers.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Bijna hele Grisham-serie. Vakliteratuur, alle Harry Potter-boeken, wat Nederlandse literatuur en Engelse thrillers.
Wowquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Bijna hele Grisham-serie. Vakliteratuur, alle Harry Potter-boeken, wat Nederlandse literatuur en Engelse thrillers.
Grisham is goed.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
Pat! Ik heb vandaag de eerste box van seizoen 2 van Glee gekeken.
Nicee.. was 't wat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
Uhuhquote:
Dat is wel heeeeeeeeeeeeeeel snelquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh. Die boeken heb ik echt allemaal in een ruk uitgelezen,
.
Zwervers?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn zolder wordt al als opslagplaats gebruikt door hen die minder groot behuisd zijn.
Wat lief van jouquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn zolder wordt al als opslagplaats gebruikt door hen die minder groot behuisd zijn.
Ik wacht op de tweede boxquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
Neen, zij hebben een dak boven hun hoofd.quote:
Die aflevering vond ik het minstequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed, want ik heb seizoen 1 er ook in 3 dagen doorheen gejast.
Rocky Horror aflevering.
Ja, niet achter elkaarquote:
Mja, het staat er maar te staan. Volgens mij weten ze zelf amper meer wat het is.quote:
Ik vond hem gaaf. En een kerstaflevering midden in Juni.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die aflevering vond ik het minste
De vraag is of jij het wel weetquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, het staat er maar te staan. Volgens mij weten ze zelf amper meer wat het is.
Goed bezigquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, niet achter elkaar. Maar als ik er een had gekocht, was die dezelfde week nog uit.
Ook niet....quote:
BRITTANYquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond hem gaaf. En een kerstaflevering midden in Juni.![]()
En Brittany, die doos gelooft gewoon nog in de kerstman.
Zijn ook echt toffe boeken. Ooit gelezen?quote:
Ja die was leukquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond hem gaaf. En een kerstaflevering midden in Juni.![]()
En Brittany, die doos gelooft gewoon nog in de kerstman.
Het kan wel drugs zijn OMG of bommenquote:
Nopequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn ook echt toffe boeken. Ooit gelezen?
Ik ken alleen de filmsquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Bellatrix het volgende:
Time to Kill en The Client zijn echt mijn favorieten. Ook die films.
You know that dolphins are just gay sharks?quote:
Drugs! *gaat speuren*quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
You know that dolphins are just gay sharks?
of
Mr Schue learned me the second half of the alphabet. I got confused with the M and the N.
Heb je al koffie?quote:
jep, ben nog steeds moequote:Op woensdag 8 juni 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je vanavond dan nog wel slapen
*ground zero gaat inspecteren*quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Thomas, tumblr is van lay out veranderd.
Ah, oke... meestal ben jij die gene die het ons vertelt, vandaarquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Een oefenpot.
Wist ik wel, alleen vergeten.
Cera, Snooki en Pizza.quote:
Ja, alleen account. Heel lelijk font en je ziet messages niet meteen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
maar wat is er dan veranderd? of zie je het alleen als je een account heb, want die heb ik eigenlijk nooit gehad
En Superbad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken em eigenlijk van Scott Pilgrim vs the World
Een 3th grader met tieten, en een tan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee snookie is gewoon het formaat van een amsterdammertje
Strafschoppen voor de Copa Liber nogwa.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |