Mijn gevoel zegt dat 90 cm gemiddeld gezien te laag is. Dat is ook te zien aan de vele reacties.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:37 schreef Gulo het volgende:
[..]
Exact. (als 90 cm dus te laag voor je is)
Wil je een stenen werkblad of hpl?
RVS lijkt mij wel heel erg storend; qua materiaal past ook helemaal niet bij wat we op het oog hebben.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:37 schreef densmee het volgende:
of rvs rand 2 cm boven het blad uit laten steken zodat er niet zomaar rotzooi achter komt
Als je dat gewoon goed kit zou dat geen probleem mogen zijn toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef densmee het volgende:
[..]
ja en als je dan een keer water op het aanrecht laat lopen dan loopt dat weer direct tussen het raam en het aanrecht.
is lastig schoonmaken en een mooi geborstelde rvs rand is ook heel strak
Je ziet dat bij meer oude huizen. Het hoort gewoon een beetje bij nieuwe keukens in oude huizen. Ik persoonlijk zou er een bak maken die een centimeter of 20 diep is van blad-tot-vensterglas, en daar dan mooie kruidenpotten neerzetten. Zit je niet tegen die rand aan te kijken van buitenaf.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:46 schreef Vonkenboer het volgende:
Om even een goed beeld te schetsen van de situatie, voeg ik even de volgende foto toe van hoe het nu is.
[ afbeelding ]
Zou ik er dus 95 cm of 98 cm van maken dan kom ik boven de vensterbank uit wat denk ik van de buitenkant gezien echt helemaal nergens op gaat lijken.
Dat is ook een leuk idee!quote:Op maandag 13 juni 2011 09:38 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Je ziet dat bij meer oude huizen. Het hoort gewoon een beetje bij nieuwe keukens in oude huizen. Ik persoonlijk zou er een bak maken die een centimeter of 20 diep is van blad-tot-vensterglas, en daar dan mooie kruidenpotten neerzetten. Zit je niet tegen die rand aan te kijken van buitenaf.
bij natuursteen is dat geen probleem inderdaad maar bij composiet enzo welquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef klusfoobje het volgende:
Das dus precies wat ik bedoelde. En wat het materiaal betreft van dat opstaande randje, dat kun je toch gewoon vanhetzelfde materiaal maken als dat blad? Mocht je natuursteen nemen besteel je gewoon een lange plint erbij in dat materiaal.
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef densmee het volgende:
[..]
bij natuursteen is dat geen probleem inderdaad maar bij composiet enzo wel
ik dacht dat het niet mogelijk is om randen met 2 kanten gepolijst te krijgen was?quote:
Zet er kruiden in. Komt helemaal bij elkaar zoquote:Op maandag 13 juni 2011 09:42 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk idee!Past qua uitstraling ook goed bij een keuken met een beetje een landelijke uitstraling die vonkenboer wil.
Opzich geen slecht ideequote:Op maandag 13 juni 2011 09:38 schreef bart1977 het volgende:
[..]
Je ziet dat bij meer oude huizen. Het hoort gewoon een beetje bij nieuwe keukens in oude huizen. Ik persoonlijk zou er een bak maken die een centimeter of 20 diep is van blad-tot-vensterglas, en daar dan mooie kruidenpotten neerzetten. Zit je niet tegen die rand aan te kijken van buitenaf.
Een hele bak is dan direct weer zo overdrevenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef klusfoobje het volgende:
lijkt mij idd ook gene probleem, en wat die potten betreft, waarom dan niet direct een soort plantenbak die er precies inpast. Daar stop je je al die dingen in die je in de keuken nodig hebt. Mint, peterselie... etc.
Hier 1.60 met een bed va 180x210quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Achja, er zijn ook mensen van 1.80 die een bed kopen van 2.20 of vinden dat ze plekken met meer beenruimte in het vliegtuig nodig hebben. Dat mag.
Nee hoor, hier composiet aanrechtbladen van Arte di Granito m้t 10 cm spatranden, en bovendien eettafel 90X180 plus alle vensterbanken beneden van hetzelfde als het blad, kortom, composiet is in alle maten te maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef densmee het volgende:
[..]
bij natuursteen is dat geen probleem inderdaad maar bij composiet enzo wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |