Ja flip, vertellen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inmiddels wel duidelijk geloof ik.
Bios?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef FireFoxy247 het volgende:
Leuk contact met iemand op paiq. Over 3 weken gaan we keer iets afspreken. Vanwege afstand in Utrecht, Iemand tips daar?
Ken Utrecht totaal niet
Nou is niet echt om elkaar leren te kennenquote:
Geen idee ik kom er nooit. Terrasje kan ook prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef FireFoxy247 het volgende:
[..]
Nou is niet echt om elkaar leren te kennen. Hebben ze daar een park ofzo waar je doorheen kan lopen ofzo?
Voor de deur van Utrecht Centraal al. Maar is niet echt een park te noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef FireFoxy247 het volgende:
[..]
Nou is niet echt om elkaar leren te kennen. Hebben ze daar een park ofzo waar je doorheen kan lopen ofzo?
Wat wil je precies? Kroeg, restaurant? Kwa kroeg vind ik zelf 't Neutje erg leuk voor een date. Kwa restaurant kan ik De Artisjok aanraden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef FireFoxy247 het volgende:
Leuk contact met iemand op paiq. Over 3 weken gaan we keer iets afspreken. Vanwege afstand in Utrecht, Iemand tips daar?
Ken Utrecht totaal niet
Klinkt erg fout, De Artisjokquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Kroeg, restaurant? Kwa kroeg vind ik zelf 't Neutje erg leuk voor een date. Kwa restaurant kan ik De Artisjok aanraden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Kroeg, restaurant? Kwa kroeg vind ik zelf 't Neutje erg leuk voor een date. Kwa restaurant kan ik De Artisjok aanraden.
Samenvatting: Afgesproken op Rotterdam CS en vanaf de eerste seconde compleet in katzwijm gevallen.quote:
Klinkt wel heel vrijblijvend, over drie weken een keer iets afspreken.. Maar wat God zegt, zoek op hoe je naar het Neude komt op google maps. En daar dan wat drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef FireFoxy247 het volgende:
Ken Utrecht totaal niet
En dat komt doordat we dan beide vakantie hebben dus hebben we meer tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt wel heel vrijblijvend, over drie weken een keer iets afspreken
En wat noem je hoog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef BlakeGriffin het volgende:
Net weer een oneliner geaccepteerd. Score is echt hoog
Dat er 5/6e van de oneliners zijn geaccepteerd. Zegt natuurlijk niets, een oneliner accepteren is wat anders dan een date regelen.quote:
Maar dat betekend dus dat er wel wat afgewezen wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef BlakeGriffin het volgende:
Net weer een oneliner geaccepteerd. Score is echt hoog, volgens mij 1 afwijzing van de 6 verstuurd. Wat een verschil met 'gewone' datingsites.
Ik accepteer ze eigenlijk altijd wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat er 5/6e van de oneliners zijn geaccepteerd. Zegt natuurlijk niets, een oneliner accepteren is wat anders dan een date regelen.
Zo, die is echt geflipt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Ik heb de droomvrouw gevonden voor elke single-man die toevallig ook katten heeft:
Maar ze houdt wel echt heel veel van catsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Zo, die is echt geflipt...![]()
Is toch niet normaal...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |