Als je van iemand de voornaam en woonplaats weet is diegene al te vinden op hyves en facebook, kwestie van doorspitten van zoekresultaten... Dus ik denk dat-ie wel wat in jou zietquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:44 schreef love_sharon het volgende:
Paar maanden geleden had iemand van rp mijn hyves opgezocht, geen idee hoe het hem gelukt is, en had mij een bericht gestuurd. Natuurlijk genegeerd. Kreeg ik gisteren weer een berichtje van dezelfde gast op mijn facebook en het bericht was nog vager dan de vorige. Zitten echt rare tussen..
Leeftijd + woonplaats is ook al genoegquote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als je van iemand de voornaam en woonplaats weet is diegene al te vinden op hyves en facebook, kwestie van doorspitten van zoekresultaten... Dus ik denk dat-ie wel wat in jou ziet
Mijn woonplaats stond nergens vermeld. Alleen de provincie dus dan vind ik het wel erg knap.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als je van iemand de voornaam en woonplaats weet is diegene al te vinden op hyves en facebook, kwestie van doorspitten van zoekresultaten... Dus ik denk dat-ie wel wat in jou ziet
Een halve hooguit.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef BeamofLight het volgende:
Nee zocht even naar de bevestiging van bepaalde vermoedens. Dus zeg nu maar even hoeveel generaties het scheelt.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
-edit- ben zo verrot dat ik in het verkeerde topic zit te posten
Hmm, maar je negeert hem nu nog?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:15 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mijn woonplaats stond nergens vermeld. Alleen de provincie dus dan vind ik het wel erg knap.
Ik vind het eerder creepy
Haha daar doelde ik ook op met 'vluchtig'.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe lang was het? Tien seconden? Jij was een beetje aangeschoten.
Stalkers aandacht geven werkt inderdaad veel beterquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:22 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hmm, maar je negeert hem nu nog?
Wellicht vind ie dat wel lekker?
Hard werkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Waar ben jij zo verrot van? SPILL!
Nou ja, dat ook weer niet, maar gewoon afwimpelen....?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Stalkers aandacht geven werkt inderdaad veel beter
Ja die oude mannen moeten vaak het bed uit om te plassen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Okay, en een beetje te weinig slapen
Of gewoon je profiel fatsoenlijk dicht zettenquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou ja, dat ook weer niet, maar gewoon afwimpelen....?
Leuk dat je me gevonden hebt, maar... bladiebla....
Jaja....quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hard werken
Okay, en een beetje te weinig slapen
quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja die oude mannen moeten vaak het bed uit om te plassen.
Zeg, zou jij je eigen problemen ajb niet als algemene waarheid willen verkondigen?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:28 schreef Godtje het volgende:
Ja die oude mannen moeten vaak het bed uit om te plassen.
Ik had je zoon kunnen zijn man.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg, zou jij je eigen problemen ajb niet als algemene waarheid willen verkondigen?
Dat laatste zou best kunnen, maar hoe kan ik nou de vader van Godt zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:34 schreef Godtje het volgende:
Ik had je zoon kunnen zijn man.
Ik scharrel met de vriendinnen van je dochter.
Nouja, na het neuken moet je vaak wel plassen, dat is algemene waarheid toch?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg, zou jij je eigen problemen ajb niet als algemene waarheid willen verkondigen?
Na bier en thee ook...quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nouja, na het neuken moet je vaak wel plassen, dat is algemene waarheid toch?
Daar heb je wel een punt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:17 schreef Dizorn het volgende:
Nouja, na het neuken moet je vaak wel plassen, dat is algemene waarheid toch?
En dat inderdaad.quote:
Ja flip, vertellen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar dat is inmiddels wel duidelijk geloof ik.
Bios?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef FireFoxy247 het volgende:
Leuk contact met iemand op paiq. Over 3 weken gaan we keer iets afspreken. Vanwege afstand in Utrecht, Iemand tips daar?
Ken Utrecht totaal niet
Nou is niet echt om elkaar leren te kennenquote:
Geen idee ik kom er nooit. Terrasje kan ook prima.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef FireFoxy247 het volgende:
[..]
Nou is niet echt om elkaar leren te kennen. Hebben ze daar een park ofzo waar je doorheen kan lopen ofzo?
Voor de deur van Utrecht Centraal al. Maar is niet echt een park te noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:28 schreef FireFoxy247 het volgende:
[..]
Nou is niet echt om elkaar leren te kennen. Hebben ze daar een park ofzo waar je doorheen kan lopen ofzo?
Wat wil je precies? Kroeg, restaurant? Kwa kroeg vind ik zelf 't Neutje erg leuk voor een date. Kwa restaurant kan ik De Artisjok aanraden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef FireFoxy247 het volgende:
Leuk contact met iemand op paiq. Over 3 weken gaan we keer iets afspreken. Vanwege afstand in Utrecht, Iemand tips daar?
Ken Utrecht totaal niet
Klinkt erg fout, De Artisjokquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Kroeg, restaurant? Kwa kroeg vind ik zelf 't Neutje erg leuk voor een date. Kwa restaurant kan ik De Artisjok aanraden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat wil je precies? Kroeg, restaurant? Kwa kroeg vind ik zelf 't Neutje erg leuk voor een date. Kwa restaurant kan ik De Artisjok aanraden.
Samenvatting: Afgesproken op Rotterdam CS en vanaf de eerste seconde compleet in katzwijm gevallen.quote:
Klinkt wel heel vrijblijvend, over drie weken een keer iets afspreken.. Maar wat God zegt, zoek op hoe je naar het Neude komt op google maps. En daar dan wat drinken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef FireFoxy247 het volgende:
Ken Utrecht totaal niet
En dat komt doordat we dan beide vakantie hebben dus hebben we meer tijdquote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Klinkt wel heel vrijblijvend, over drie weken een keer iets afspreken
En wat noem je hoog?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef BlakeGriffin het volgende:
Net weer een oneliner geaccepteerd. Score is echt hoog
Dat er 5/6e van de oneliners zijn geaccepteerd. Zegt natuurlijk niets, een oneliner accepteren is wat anders dan een date regelen.quote:
Maar dat betekend dus dat er wel wat afgewezen wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 02:16 schreef BlakeGriffin het volgende:
Net weer een oneliner geaccepteerd. Score is echt hoog, volgens mij 1 afwijzing van de 6 verstuurd. Wat een verschil met 'gewone' datingsites.
Ik accepteer ze eigenlijk altijd wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat er 5/6e van de oneliners zijn geaccepteerd. Zegt natuurlijk niets, een oneliner accepteren is wat anders dan een date regelen.
Zo, die is echt geflipt...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Ik heb de droomvrouw gevonden voor elke single-man die toevallig ook katten heeft:
Maar ze houdt wel echt heel veel van catsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:47 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Zo, die is echt geflipt...![]()
Is toch niet normaal...?
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok. Ik heb de droomvrouw gevonden voor elke single-man die toevallig ook katten heeft:
Dat kind geef je een kitten en daarna blaf je dr gezicht vol.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:26 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ja, ze wordt er emo van...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Maar ze houdt wel echt heel veel van cats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |