Volgens mij is dat dezelfde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus die vriend van je (bijna) vriendin is weer uit the picture?
Nee, wel bijblijven he, das 1 en dezelfde persoon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus die vriend van je (bijna) vriendin is weer uit the picture?
Moet je ze maar een naampje gevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, wel bijblijven he, das 1 en dezelfde persoon.
Edit: geen wonder dat ik een reputatie als slet heb als men denkt dat het steeds weer andere mannen zijn
Onzinquote:
Met een iets kleinere mond mag ik hopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OnzinOh maar ik vind deze man wel heel erg veel lijken op acteur Jeffrey Morgan
Dank je. Die grote mond was me nog nooit opgevallen. Nu kan ik niet meer normaal naar de beste man kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een iets kleinere mond mag ik hopen
Onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:19 schreef Spirit82 het volgende:
Edit: geen wonder dat ik een reputatie als slet heb als men denkt dat het steeds weer andere mannen zijn
Probleem met vriendin dus opgelostquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je. Die grote mond was me nog nooit opgevallen. Nu kan ik niet meer normaal naar de beste man kijken
Ik had het over de acteur!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probleem met vriendin dus opgelostgraag gedaan
Omdat Kasta zich afvroeg of ik weer aant sloeren geslagen was en het antwoord is: nee. Of juist ja, tis maar hoe je het bekijkt. En ik heb hem niet afgekapt, want ze hebben niks samen. Anyways, vertel eens over jouw dates Godt? Want je hebt altijd wel veel feedback/commentaar, maar veel info komt er verder niet uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
Maar waarom hebben we het hier over die kerel?
Heb je hem op een datingsite leren kennen? Nee!
Je hebt hem afgepakt van een toekomstige vriendin. Nou ja, dat vriendin worden kan je nu wel vergeten.
Kloptquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spirit82 het volgende:
, maar veel info komt er verder niet uit
Why? Dat vind ik altijd zo'n rare redenatie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
Beetje flauw om dan wel anderen te bekritiseren?
Niet flauw, maar Godtje is zo wel erg.... saai!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das dan ook weer zo ja. Maar delen op een forum en reacties krijgen is iets anders dan hele ladingen kritiek ontvangen van iemand die je nergens op terug kunt pakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh.
Dat ze hun leven willen delen op een forum is hun keuze. Dat is het idee dat je er dan een reactie op krijgt.
Op mij kan je reageren op de dingen waarvoor ik kies dat ik ze hier wil delen.
En het klopt dat ik vrij weinig deel over mijn relationele status.
En ik had er dit keer nog wel een knipoog smiley bijgezetquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das dan ook weer zo ja. Maar delen op een forum en reacties krijgen is iets anders dan hele ladingen kritiek ontvangen van iemand die je nergens op terug kunt pakken
Iemand die nooit iets over zichzelf verteld vind ik altijd dodelijk saai. Nu kan het dat je in het echt heel anders bent dan hier, maar dat geloof ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik had er dit keer nog wel een knipoog smiley bijgezet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
En ik had er dit keer nog wel een knipoog smiley bijgezet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:30 schreef Godtje het volgende:
Onzin.
Dat valt of staat echt niet met eentje.
okquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Iemand die nooit iets over zichzelf verteld vind ik altijd dodelijk saai. Nu kan het dat je in het echt heel anders bent dan hier, maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Sommige mensen hechten nu eenmaal aan hun privacy. Godt is er daar eentje van. Niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Iemand die nooit iets over zichzelf verteld vind ik altijd dodelijk saai. Nu kan het dat je in het echt heel anders bent dan hier, maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |