SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En volgens de pers is dat de nieuwe datingsitequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Oud nieuws! Wist ik allang! die facebook accounts van de leden hier zie ik al een tijdje.
Ik dacht even dat het stond voor Fobo, wat overigens ook functioneert als een prima datingsite.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En volgens de pers is dat de nieuwe datingsite
dat ook ja. Maar eigenlijk bedoelde ik met FB iets andersquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het stond voor Fobo, wat overigens ook functioneert als een prima datingsite.![]()
just curious, maar hoeveel scheel je nou ook alweer in leeftijd met je nieuwe boy?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het stond voor Fobo, wat overigens ook functioneert als een prima datingsite.![]()
FuBar!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:34 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik dacht aan FeedBackmaar waar staat de FB dan wel voor?
Ik ookquote:
Wat vind jij van een MILF? Zou je eventueel Spirit82 als dochter willen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zat me al af te vragen of jij of Seven weer aan het sloeren waren...
Meer dan gemiddeld, hoezo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
just curious, maar hoeveel scheel je nou ook alweer in leeftijd met je nieuwe boy?
Zeg je nu dat ik oud ben?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
just curious, maar hoeveel scheel je nou ook alweer in leeftijd met je nieuwe boy?
Heb het ooit een tijdje met een Miss Fok van weleer gedaan, die had 3 kinderen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat vind jij van een MILF? Zou je eventueel Spirit82 als dochter willen?
Of hij zegt dat je een jonge chick hebt weten te strikken.quote:
Dat klinkt inderdaad beter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Of hij zegt dat je een jonge chick hebt weten te strikken.
Zoals beloofd. Hier de update.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
laat wel ff weten wat ze heeft gezegd
en ditquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:31 schreef palawan het volgende:
[..]
Zoals beloofd. Hier de update.
Had al beetje het juiste gevoel erbij. Ze vind het al snel erg gezellig. Maar verder weet ze het dan vaak nog niet. Dus ook zo bij mij.
kan ik ff niet aan elkaar rijmen (kan aan het tijdstip liggenquote:Heb het gevoel dat er niet heel veel uit gaat komen, dat het niet snel leuk vinden een excuus is dat ze mij gewoon niet leuk genoeg vind
Ik sloer nooit!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik zat me al af te vragen of jij of Seven weer aan het sloeren waren...
Dus die vriend van je (bijna) vriendin is weer uit the picture?quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik sloer nooit!!Heb afgelopen zaterdag weer leuke vent leren kennen in de stad en dat is eigenlijk veel te leuk (nu al, jaaaja, we kennen elkaar nog geen week, blaaa) om nog rond te sloeren
Volgens mij is dat dezelfde.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus die vriend van je (bijna) vriendin is weer uit the picture?
Nee, wel bijblijven he, das 1 en dezelfde persoon.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus die vriend van je (bijna) vriendin is weer uit the picture?
Moet je ze maar een naampje gevenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, wel bijblijven he, das 1 en dezelfde persoon.
Edit: geen wonder dat ik een reputatie als slet heb als men denkt dat het steeds weer andere mannen zijn
Onzinquote:
Met een iets kleinere mond mag ik hopenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
OnzinOh maar ik vind deze man wel heel erg veel lijken op acteur Jeffrey Morgan
Dank je. Die grote mond was me nog nooit opgevallen. Nu kan ik niet meer normaal naar de beste man kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een iets kleinere mond mag ik hopen
Onzin.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:19 schreef Spirit82 het volgende:
Edit: geen wonder dat ik een reputatie als slet heb als men denkt dat het steeds weer andere mannen zijn
Probleem met vriendin dus opgelostquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank je. Die grote mond was me nog nooit opgevallen. Nu kan ik niet meer normaal naar de beste man kijken
Ik had het over de acteur!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Probleem met vriendin dus opgelostgraag gedaan
Omdat Kasta zich afvroeg of ik weer aant sloeren geslagen was en het antwoord is: nee. Of juist ja, tis maar hoe je het bekijkt. En ik heb hem niet afgekapt, want ze hebben niks samen. Anyways, vertel eens over jouw dates Godt? Want je hebt altijd wel veel feedback/commentaar, maar veel info komt er verder niet uitquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
Maar waarom hebben we het hier over die kerel?
Heb je hem op een datingsite leren kennen? Nee!
Je hebt hem afgepakt van een toekomstige vriendin. Nou ja, dat vriendin worden kan je nu wel vergeten.
Kloptquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef Spirit82 het volgende:
, maar veel info komt er verder niet uit
Why? Dat vind ik altijd zo'n rare redenatie.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
Beetje flauw om dan wel anderen te bekritiseren?
Niet flauw, maar Godtje is zo wel erg.... saai!quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das dan ook weer zo ja. Maar delen op een forum en reacties krijgen is iets anders dan hele ladingen kritiek ontvangen van iemand die je nergens op terug kunt pakkenquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neuh.
Dat ze hun leven willen delen op een forum is hun keuze. Dat is het idee dat je er dan een reactie op krijgt.
Op mij kan je reageren op de dingen waarvoor ik kies dat ik ze hier wil delen.
En het klopt dat ik vrij weinig deel over mijn relationele status.
En ik had er dit keer nog wel een knipoog smiley bijgezetquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Das dan ook weer zo ja. Maar delen op een forum en reacties krijgen is iets anders dan hele ladingen kritiek ontvangen van iemand die je nergens op terug kunt pakken
Iemand die nooit iets over zichzelf verteld vind ik altijd dodelijk saai. Nu kan het dat je in het echt heel anders bent dan hier, maar dat geloof ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
En ik had er dit keer nog wel een knipoog smiley bijgezet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:51 schreef Godtje het volgende:
En ik had er dit keer nog wel een knipoog smiley bijgezet
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:30 schreef Godtje het volgende:
Onzin.
Dat valt of staat echt niet met eentje.
okquote:Op donderdag 9 juni 2011 08:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Iemand die nooit iets over zichzelf verteld vind ik altijd dodelijk saai. Nu kan het dat je in het echt heel anders bent dan hier, maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Sommige mensen hechten nu eenmaal aan hun privacy. Godt is er daar eentje van. Niets mis mee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Iemand die nooit iets over zichzelf verteld vind ik altijd dodelijk saai. Nu kan het dat je in het echt heel anders bent dan hier, maar dat geloof ik eigenlijk niet.
Ha Q, goed je weer eens te zien hier! Dat heeft verder weinig met privacy te maken - dat soort types vertellen ook aan hun vrienden maar weinig.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten nu eenmaal aan hun privacy. Godt is er daar eentje van. Niets mis mee hoor.
Iets wat je in de kroeg aan je vrienden vertelt zijn ze de volgende dag weer vergeten, hier is het over 15 jaar nog op te zoeken door jan en alleman.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha Q, goed je weer eens te zien hier! Dat heeft verder weinig met privacy te maken - dat soort types vertellen ook aan hun vrienden maar weinig.
Het is zijn goed recht niets los te laten over algemene persoonlijke zaken (bv relationele status) - hetgeen overigens iets heel anders is dan specifieke zaken (wáár werk je, hoe heet je, etc). Maar het maakt je er niet interessanter op.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:12 schreef Cue_ het volgende:
"dat soort types" = mensen die online (op Fok) weinig prive's vertellen
Ik begrijp godt heel goed om dat niet te doen. Zegt helemaal niets over zijn persoon real life.
Ik moet dan altijd denken aan die types die mij uitlachen als Ajax verloren heeft maar zelf nooit zeggen voor welke club ze zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:12 schreef Cue_ het volgende:
"dat soort types" = mensen die online (op Fok) weinig prive's vertellen
Ik begrijp godt heel goed om dat niet te doen. Zegt helemaal niets over zijn persoon real life.
Of hij vindt gewoon dat fok er is om te discussieren en het evt leuk vindt om andere mensen te volgen en adviezen te geven.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:31 schreef macondo het volgende:
Het is zijn goed recht niets los te laten over algemene persoonlijke zaken (bv relationele status) - hetgeen overigens iets heel anders is dan specifieke zaken (wáár werk je, hoe heet je, etc). Maar het maakt je er niet interessanter op.
Er is een verschil hoe mensen zich uitten op Fok en IRL, maar uit de bijdragen kan je veel opmaken. Het zou goed kunnen dat iemand IRL meer verlegen is of minder praatjes heeft - maar meestal zal een open persoon op Fok in het echt ook open zijn (even los van eventuele verlegenheid en dergelijke).
vind ik ook weer zo'n vage vergelijking. Wat boeit het waar hijzelf voor is. misschien wel voor de tegenpartij, misschien houdt ie wel helemaal niet van voetbal maar heeft ie geen een soort van antipathie voor ajax en vindt hij het leuk om ze uit te lachen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Ik moet dan altijd denken aan die types die mij uitlachen als Ajax verloren heeft maar zelf nooit zeggen voor welke club ze zijn.Tsja, hou je bek dan ook.
(En ja, dat is niet helemaal te vergelijken, maar toch)
Dat vind ik gewoon kansloos kneuzengedrag. Op zich maak ik me er niet heel druk om, ik loop gewoon weg uit de discussie (zonde van m'n tijd), maar een beetje irritant is het wel. Net als vrienden die je gaan uitlachen in de kroeg omdat je een paar rare acties maakt of meteen gaat dansen of achter de vrouwen aangaat. Commentaar van 'haha, dat je daarop afstaptquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
een soort van antipathie voor ajax en vindt hij het leuk om ze uit te lachen.
Natuurlijk is dat kansloos gedrag!quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:45 schreef Silenus het volgende:
Dat vind ik gewoon kansloos kneuzengedrag. Op zich maak ik me er niet heel druk om, ik loop gewoon weg uit de discussie (zonde van m'n tijd), maar een beetje irritant is het wel. Net als vrienden die je gaan uitlachen in de kroeg omdat je een paar rare acties maakt of meteen gaat dansen of achter de vrouwen aangaat. Commentaar van 'haha, dat je daarop afstapt', maar zelf ooit eens een leuke actie maken in de kroeg ho maar.
Oké, dus het patroon op Fok zegt iets over het gedrag van die persoon in het echt - zeg je hier.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef Cue_ het volgende:
Dat een open persoon op fok iets kan zeggen over een persoon irl, dat klopt enigszins.
Oh, dus als iemand gesloten is op fok zegt dat helemaaaaaal niets over het gedrag in het echt.quote:Maar als de persoon op fok gesloten is, zegt dat echt helemaaaal niets over zijn persoon irl.
"open persoon"quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:49 schreef macondo het volgende:
Oké, dus het patroon op Fok zegt iets over het gedrag van die persoon in het echt - zeg je hier.
"gesloten persoon"quote:Oh, dus als iemand gesloten is op fok zegt dat helemaaaaaal niets over het gedrag in het echt.
Dat vind ik weer een vage vergelijking. In jouw geval (iemand die auditie doet en 'jury') zou je het beter kunnen vergelijken met een voetballer die in de rust zegt dat de trainer maar lekker zelf in het veld moet gaan staan als 'ie het allemaal beter weet. Er zit een verschil in gradatie tussen de auditient (is dat een woord?)/voetballer en de jury/trainer.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat kansloos gedrag!
Maar dat betekend niet dat het dan maar een gevalletje moet worden van "vertel me jouw club maar, zodat ik jou ook kan uitlachen"
Ik vind het altijd vergelijkbaar met een auditie. De jury beoordeeld of iemand doorgaat voor een dans/zang of wat dan ook. Maar dat betekend niet dat zijzelf (de jury) goed hoeft te kunnen dansen/zingen. Zij beoordelen alleen (wat niet wegneemt dat het niet handig is als er ook iemand bij zit die er technisch verstand van heeft hoor).
Even terugkomend op het punt. Dat diegene die auditie komt dan zegt (nadat hij is afgewezen omdat ie toch echt niet kan dansen/zingen) "Hoezo kan ik het niet, dans JIJ maar eens, jij kan er ook niets van"
JA DUS??! Daar gaat het toch niet om?
Dat zijn twee tegenovergestelde karakter typeringen. En aangezien we het daarover hebben, zijn het juist zaken die we vergelijken.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"open persoon"
[..]
"gesloten persoon"
Twee verschillende dingen he
Daten is toch gewoon een soort Idols?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:55 schreef Spirit82 het volgende:
Op FOK posten vergelijken met een auditie
Daten wel uiteraard, maar posten op Fok kan ik niet bepaald vergelijken met gekeurd woorden door een, wait for it, DESKUNDIGE, jury!quote:
Verschillen van mening denk ik zo, heb zelf anders ervaren met mensen die ik ontmoet hebquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:56 schreef macondo het volgende:
Maar ik hou het er op dat we hier langs elkaar hen praten mops
Dat had hier ook niks mee te maken, in mijn optiek dan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daten wel uiteraard, maar posten op Fok kan ik niet bepaald vergelijken met gekeurd woorden door een, wait for it, DESKUNDIGE, jury!
Nou en?!quote:Op donderdag 9 juni 2011 10:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat had hier ook niks mee te maken, in mijn optiek dan.
*meldt*quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:46 schreef Silenus het volgende:
Er zullen trouwens ook genoeg fokkers zijn die hier een vrij grote bek hebben maar in reallife niet zo aanwezig zijn, dat geloof ik meteen.
Heb je hier een grote bek?quote:
Ja maar jij hebt me ontmoet, dus dan kan het per definitie alleen nog maar meevallen daarnaquote:Op donderdag 9 juni 2011 13:07 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Heb je hier een grote bek?
Vind het namelijk wel meevallen...
Alles wat je zegt, sta je achter!
*Meldt...quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Silenus het volgende:
Iedereen ontmoet elkaar maar hier! Zijn er ook nog mensen die niemand van dit topic ooit gezien hebben?
Ik ken niemand uit deze reeks.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Silenus het volgende:
Iedereen ontmoet elkaar maar hier! Zijn er ook nog mensen die niemand van dit topic ooit gezien hebben?
Dat valt best mee hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Silenus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2011 13:49:57 ]
Niet heel veel, maar hij is er af en toe te vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:27 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij is dat alweer 4 jaar geleden. En Q post niet in deze reeks.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:56 schreef Q. het volgende:
Sommige mensen hechten nu eenmaal aan hun privacy. Godt is er daar eentje van. Niets mis mee hoor.
Jij en ik zitten natuurlijk regelmatig samen in hetzelfde stadion, telt dat ook? Verder niemand ontmoet van deze reeks, maar wel afgesproken met iemand van hier om het binnenkort eens samen op een zuipen te zetten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:14 schreef Silenus het volgende:
Klopt niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:09 schreef macondo het volgende:
[..]
Ha Q, goed je weer eens te zien hier! Dat heeft verder weinig met privacy te maken - dat soort types vertellen ook aan hun vrienden maar weinig.
Kijk eens aan, wat een openhartigheid plotseling! Zie je wel, je kán het wel!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt niet.
Het gedeelte over mij. Het is altijd goed om Q te zien.
Ik roep al jaren dat het leuk is om Q te zien.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Kijk eens aan, wat een openhartigheid plotseling! Zie je wel, je kán het wel!
Nee, dat bedoel ik niet...quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt me ontmoet, dus dan kan het per definitie alleen nog maar meevallen daarna.
Nee, nee.. niet gaan downplayen nu - je hebt zojuist onthuld dat je privé heel anders bent dan het gesloten Godtje en je deelt met je vrienden lief en leed. En dat staat nu op internet en komt er nóóóit meer van af!quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat het leuk is om Q te zien.
Dat jij dat niet hebt gelezen kan ik niet echt mijn probleem noemen.
De rest met wie je de discussie aan wilde gaan waren daar al van op de hoogte.
Nooit een geheim van gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2011 17:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, nee.. niet gaan downplayen nu - je hebt zojuist onthuld dat je privé heel anders bent dan het gesloten Godtje en je deelt met je vrienden lief en leed. En dat staat nu op internet en komt er nóóóit meer van af!
Nee zocht even naar de bevestiging van bepaalde vermoedens. Dus zeg nu maar even hoeveel generaties het scheelt.quote:
Ik lurk wel.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alweer 4 jaar geleden. En Q post niet in deze reeks.
Hoe lang was het? Tien seconden? Jij was een beetje aangeschoten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 16:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ook lang niet allemaal hoor, een stuk of 5 en de een wat vluchtiger dan de ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |