O wee als Peuter een stukje chocola wil etenquote:
Ze hebben er pinguins.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk in godesnaam te doen op Madagaskar?
Dat overleeft ie niet hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
O wee als Peuter een stukje chocola wil eten
Oerwoud, bergen, heel veel dieren die alleen daar voorkomen en ze schijnen er ook bier te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk in godesnaam te doen op Madagaskar?
Je peste me al lang voor de finale.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die thee kreeg ik ver voor ik begon met pesten sulle!
Was jij nou nuchter of ik?
Of het is juist keigoed voor 'mquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Meer dan drie jaar keihard werken naar de klote.
Lekkerste pils dat er bestaat. Ik heb het al meerdere mensen in hun maag gesplitst laten proeven en ze zijn 't allemaal eens met me. Tenminste dat zeggen ze.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef El_Matador het volgende:
Wat is 77 Lager? Een speciaal bier ofzo?
Ik heb gewoon Brand.
Aanstellerquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Oerwoud, bergen, heel veel dieren die alleen daar voorkomen en ze schijnen er ook bier te hebben.
Nee ik geloof dat nietquote:
Dan is het daar zomer he?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:36 schreef L-E het volgende:
Misschien kan ik beter deze winter naar Australie, als hij nog niet naar school gaat. Dat is al bijna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |