Volgens mij is het hier in Nederland al aan het doorslaan. Al kunnen ze er in Duitsland ook wat van. Kop koffie aan de pomp: 3 euroquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Koffieapparaat is bij de meeste geleased.
en huur en evt personeel is waar.
Maar dat heb ik ook en ik kan het wel voor die prijs.
Iedereen wil winst maken, maar je moet je wel afvragen of sommige daar niet te ver in doorslaan.
Je kunt het niet aan je klanten verkopen dat je koffie die meer dan de helft minder kost als een biertje inkoop, wel verkoop bijna net zo duur is.
Oequote:
En als het dan nog lekkere koffie zou zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier in Nederland al aan het doorslaan. Al kunnen ze er in Duitsland ook wat van. Kop koffie aan de pomp: 3 euro
Hey jij, how's life?quote:
Volgens mijn pa is het bij dat bepaalde tankstation heel erg lekker.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als het dan nog lekkere koffie zou zijn.
Je moet niet onderschatten wat het kost om water te koken hequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
Ik betaal voor een kopje thee met gemak 2,50 tegenwoordig. (Koffie drink ik niet, maar ik wil toch graag iets zeggen nu.)
quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat het kost om water te koken he
Ola! Ja wel oké.... nog niet helemaal heppie de peppie maar het gaat steeds beter! En in de liefde is het nog steedsquote:
Vergeet het theezakje niet! En de suiker en het koekjequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet niet onderschatten wat het kost om water te koken he
heet water ftw!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
Ik betaal voor een kopje thee met gemak 2,50 tegenwoordig. (Koffie drink ik niet, maar ik wil toch graag iets zeggen nu.)
moet het wel een chocoladekoekjes zijn, anders is het echt afzetterij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet het theezakje niet! En de suiker en het koekje
Ik kreeg geen koekje bij mn theequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet het theezakje niet! En de suiker en het koekje
Ja lach maar.quote:
Zeur niet jij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja lach maar.
Mijn waterkoker slijt, het kost stroom.
En water natuurlijk.
En ik bewaar mijn thee op een andere plaats dus ik moet iets verder lopen.
dus meer arbeidsloon.
En dat dat zakje verder geen drol kost kan ik niks aan doen he.
En dan heb je van die zeurklanten die een extra zakje suiker willen.
Moet ik nog een keer lopen, je zou er bijna een bijbetaling voor vragen.
Ik had op zondagmiddag ook een kopje thee he schatquote:
Toen had je geen koekje verdiendquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had op zondagmiddag ook een kopje thee he schat
Moet morgen weer langs de slijter dus hoop dat ie er is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
Waterkoker vreet trouwens nog akelig veel vermogen/
Royco1: misschien een puik plan om eerst een paar flésjes 77 Lager te scoren bij die slijter van je of vermoed je dat die fust bijna binnen is?
Vast geen euro per kopje theequote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef Watertornado het volgende:
Waterkoker vreet trouwens nog akelig veel vermogen/
Royco1: misschien een puik plan om eerst een paar flésjes 77 Lager te scoren bij die slijter van je of vermoed je dat die fust bijna binnen is?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |