Je kan inderdaad beter gaan fietsen. Dat is ook nog eens beter voor het milieu.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef L-E het volgende:
Waar ik van schrik zijn de prijzen op vliegvelden. Gewoon 6 euro voor een wit bolletje met een plakje ham. Bizar.
Neh, dat denk ik ook niet. Een doorgaande waterkoker vreet iets van??? 1k5W ofzo. Stel dat je 2 minuten nodig hebt om een liter op te stoken tot 100 graden (en nee dat dat ik niet narekenen) dan verbruik je dus 0,05 kWh. Dus dat valt wel weer mee. Een frituur laten opstoken ga je wel merken.quote:
Honden zijn het. Want je mag geen vocht meenemen in je tas. Dus móet je daar iets kopen. Anders ga je dood van de dorst.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter gaan fietsen. Dat is ook nog eens beter voor het milieu.
Die thee kreeg ik ver voor ik begon met pesten sulle!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je maar niet zo vaak in moeten wrijven dat jullie de derde ster hadden.
Gewoon water uit de kraan drinken op de plee daar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Honden zijn het. Want je mag geen vocht meenemen in je tas. Dus móet je daar iets kopen. Anders ga je dood van de dorst.
Daarom. Achterlijke afzetters zijn hetquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neh, dat denk ik ook niet. Een doorgaande waterkoker vreet iets van??? 1k5W ofzo. Stel dat je 2 minuten nodig hebt om een liter op te stoken tot 100 graden (en nee dat dat ik niet narekenen) dan verbruik je dus 0,05 kWh. Dus dat valt wel weer mee. Een frituur laten opstoken ga je wel merken.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
Zal ik volgend jaar gewoon lekker een maand in Australie gaan zitten met een Peuter? Het liefst de mijne.
Hehe, dat zal ze leren!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Achterlijke afzetters zijn het
Ik ga lekker nooit meer uit eten, puh
Doen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:30 schreef L-E het volgende:
Zal ik volgend jaar gewoon lekker een maand in Australie gaan zitten met een Peuter? Het liefst de mijne.
Hey Lotusssquote:
Je oma, je moeder en je zusjes tellen niet Q.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Q. het volgende:
Oeh, op mijn vakantie gaan tot nu toe vijf mensen mee: ik en vier vrouwen. Mn eigen harem.
Oeh!!! Nice!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Q. het volgende:
Oeh, op mijn vakantie gaan tot nu toe vijf mensen mee: ik en vier vrouwen. Mn eigen harem.
Haaaaaaai!!!quote:
Mn oma is al een tijdje dood en mn zusje is ook maar enkelvoud.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Je oma, je moeder en je zusjes tellen niet Q.
Dus je verzint er gewoon twee!quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Mn oma is al een tijdje dood en mn zusje is ook maar enkelvoud.
Ja duh, het is Singles he.quote:
Wat is er eigenlijk in godesnaam te doen op Madagaskar?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:31 schreef Q. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |