Leg het dan uit of doe gewoon normaal. Het lijkt er nu op dat jij uit het niets mensen begint aan te vallen. Niet gek dat men jou hier als de stumper begint te zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Staal het volgende:
Best schattig hoe ik me inderdaad heb laten uitlokken en het een plagiaatstumpertje hier lukt de vermoorde onschuld uit te hangen. En bijval krijgt. (Jullie hebben iig geen toegang tot mijn DM.)
Joe! Aan mezelf.!
Hoezo? Jij had je mening meteen paraat.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leg het dan uit of doe gewoon normaal. Het lijkt er nu op dat jij uit het niets mensen begint aan te vallen. Niet gek dat men jou hier als de stumper begint te zien.
Ook totaal niet nodig om zo te reageren. Nagenoeg iedereen vond je plannen leuk, steunde je en was geïnteresseerd.
Hoho, je draait de boel nu om. Jij bent degene die hier een idiote reactie plaatst, niet degene waarop je reageerde. Daar was nl. helemaal niets mis mee. Of het moet zijn dat er iets voorgevallen is waar wij geen weet van hebben, maar dat verzwijg jij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoezo? Jij had je mening meteen paraat.
DM posten is ban. En jij wist het meteen allemaal al.
Ik voel me niet geroepen jou te moeten overtuigen. Ik heb heel erg eerlijk gepost en ook veel weggegeven van wat ik gedaan heb. Mijn hele identiteit is openbaar. Als je dat al niet begrijpt, joh, heul maar met zo'n anonieme stiekemerd. Mij maakt dat echt niet uit hoor..
Nou, wat een strafquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:07 schreef Staal het volgende:
Jullie hebben iig geen toegang tot mijn DM
Eens, inderdaad geen chocola van te maken. Funda? Anonimiteit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:59 schreef k_man het volgende:
Kennelijk heb ik Staal gekwetst, maar ik ben me er echt niet van bewust hoe, waar of wanneer dat gebeurd zou moeten zijn. Als ik toch onbedoeld iets vervelends heb gezegd ben ik graag bereid het uit te praten, maar dan zal ik toch op z'n minst moeten weten wat het is dat ik misdaan heb. Daar heb ik nu een paar keer naar gevraagd, maar een antwoord krijg ik niet.
Wel worden er allerlei onderwerpen bijgehaald. Sommige daarvan snap ik überhaupt niet, van andere is me een raadsel waar ze opeens vandaan komen, of wat ze hiermee te maken hebben. Anonimiteit, de Funda-reeks, een filokneus (), ik kan er geen chocola van maken.
Tegen openbaar maken van DM's zou ik geen enkel bezwaar hebben. De teneur is gelijk aan hier; diverse scheldkanonnades en onsamenhangde berichtjes van Staal. En twee keer een antwoord van mij, waarin ik aangeef dat ik haar niet kan volgen.
Afijn, ik vind het onderhand wel mooi geweest. Zoals gezegd wil ik het graag uitpraten. En anders laat ik het hierbij.
Je vergeet filokneus?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Eens, inderdaad geen chocola van te maken. Funda? Anonimiteit?
In dit topic ook al: NWS / Rijkswaterstaat schendt privacy duizenden leaserijdersquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:07 schreef StateOfMind het volgende:
En dat allemaal omdat ie het over crowdfunding had, waar helemaal niks mis mee is.
Gaat nergens meer over, ze is een beetje doorgedraaid
Hopende dat de originele TS nog meelurkt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:36 schreef Nizno het volgende:
Aardappelreepjes.
En er mag best in het originele topic gepost worden.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:41 schreef vaduz het volgende:
Rotkick met de toestemming van Nizno:
[..]
Hopende dat de originele TS nog meelurkt.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:44 schreef Staal het volgende:
Dank voor jullie reacties. Aardig of niet aardig. Veroordelend of niet.
E.o.a. filokneus is dat ook zeer zeker niet waard. En als je vindt dat je op basis van een post een oordeel over mij moet bijstellen. Go ahead. Wel jammer dat het altijd zo anoniem kan. Laat je gezicht eens zien, of zeg het recht in mijn gezicht. Maar dat anonieme is FOK! ook en je goedrecht.
De frietkraam is er niet gekomen.
Toch wil ik laten weten erg blij te zijn. Wie het gelezen heeft weet wat ik intussen gedaan heb. Dat is bepaald niet thuis zitten afwachten tot er iets op mijn pad kwam. Was ook dankzij mijn partner die me nooit onder druk heeft gezet. Aardig wat dingetjes opgedaan. Zelf.
Nieuwe richting en mijn wijlen opa, ooit een bekend journalist, die zou nu apetrots op me zijn. Toch een beetje in de richting van zijn pad. Ik ben geen twintig meer, maar 41 nu.
Nieuwe kansen. Bedrijfsjournalist. Waarom ook niet. Ik ken wel meer heel bekende journo's in moeilijke gebieden die de reguliere opleiding nooit gedaan hebben.
Het verliezen van een baan is moeilijk maar schrijf jezelf nooit af.
Kijk naar wat je kunt en wat je leuk vindt, ontwikkel je daarin. En zoek al dan niet door middel van vrijwilligerswerk. Er is zoveel meer te vinden om je kwaliteiten te ontwikkelen.
Ik heb geen idee waar ik zal belanden.
En ik hoop trouwens ook dat geen hond nog enig idee heeft dat ik vanavond 2,5 uur tijd besteed heb aan een a-4tje herschrijven en het te publiceren.![]()
Leer het vast wel.
Op deze reeks kan een slotje. Die frietkraam zal ik alleen uit nukkigheid (zo ontstond het idee ook) openen als ik de loterij win. En dan gewoon omdat het kan en dan ook wel meteen een keten.
What are the odds?![]()
Slaap wel en nogmaals dank voor alle reacties.
Lieve groet,
Amber
Volgens mij was het een goed idee idd, maar banken hier zitten daar niet op te wachten, dat is eigenlijk een beetje het verhaal toch. Ze nemen dat risico niet. Je kunt beter huisjes verkopen zeg maar, of bedrijven die al jarenlang bestaan financieren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Faux. het volgende:
Alle delen teruggelezen. Jammer dat t er niet van gekomen is. En jammer dat het toch zo lastig is om zo'n 'simpel' idee in actie om te zetten. Voor mensen die wel geïnteresseerd zijn in positiviteit en gelukte plannen: er loopt ergens een topic over een gelukte bakkerij. Aanrader.
Jammer eigenlijk. Het kwam over als een goudeerlijk en leuk idee, maar de grap is er al snel af door alle bureaucratie. Ach ja. Er zullen vast goede redenen voor zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij was het een goed idee idd, maar banken hier zitten daar niet op te wachten, dat is eigenlijk een beetje het verhaal toch. Ze nemen dat risico niet. Je kunt beter huisjes verkopen zeg maar, of bedrijven die al jarenlang bestaan financieren.
Het is wel geprobeerd iig.
Ja, het blijft kut. Geloofde en geloof nog steeds wel in haar concept an sich, ook in dit dorp. Je kunt zoveel lekkerdere snack brengen en er was hier best een markt voor. Kon je nog uitbouwen ook btw.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk. Het kwam over als een goudeerlijk en leuk idee, maar de grap is er al snel af door alle bureaucratie. Ach ja. Er zullen vast goede redenen voor zijn.
K geloof ook zeker dat er een markt voor is. Jammer dat je niet gewoon een kraam kan kopen en gaan staan waar je wiltquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het blijft kut. Geloofde en geloof nog steeds wel in haar concept an sich, ook in dit dorp. Je kunt zoveel lekkerdere snack brengen en er was hier best een markt voor. Kon je nog uitbouwen ook btw.
Klopt, blijft kut idd. We zijn nu uit elkaar (net sinds gister) dus ze zal dat op een andere manier wel tot zich krijgen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
K geloof ook zeker dat er een markt voor is. Jammer dat je niet gewoon een kraam kan kopen en gaan staan waar je wiltMaar goed, had het TS gegund om succes te krijgen. Zoveel energie en passie in de eerdere delen.
Oh jezus, jij bent dé Ryan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, blijft kut idd. We zijn nu uit elkaar (net sinds gister) dus ze zal dat op een andere manier wel tot zich krijgen.
(vaduz schopte dit naar boven, vond het allemaal wel toevallig, maar het was toevallig).
Wat een toevalquote:
Ik heb er ook alles aan gedaan, maar het lukte niet. Had nog andere ideeën met eigen geld ook, maar dat lukte ook niet. Ik geloof er an zich nog wel in, in het idee, alleen ja, je moet wel wat geld lenen ook al heb je eigen geld en dat zit er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat een toevalHoe heb jij dit hele proces meegemaakt eigenlijk?
Welke ideeën had jij?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alles aan gedaan, maar het lukte niet. Had nog andere ideeën met eigen geld ook, maar dat lukte ook niet. Ik geloof er an zich nog wel in, in het idee, alleen ja, je moet wel wat geld lenen ook al heb je eigen geld en dat zit er gewoon niet in.
En ja, het was wel heel erg toeval, daarom had ik ook een conversatie met vaduz via DM, maar geloof wel dat het echt toeval was.
Lees #171quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een onverwachte kick
Dikke knuf aan je vrouw Ryan3
Toeval bestaat niet, maar jullie hebben het geprobeerd wat betreft de Frietkraam, soms moet je wat geduld hebben, en niet alles valt te plannen, gewoon lekker ambitieus blijvenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook alles aan gedaan, maar het lukte niet. Had nog andere ideeën met eigen geld ook, maar dat lukte ook niet. Ik geloof er an zich nog wel in, in het idee, alleen ja, je moet wel wat geld lenen ook al heb je eigen geld en dat zit er gewoon niet in.
En ja, het was wel heel erg toeval, daarom had ik ook een conversatie met vaduz via DM, maar geloof wel dat het echt toeval was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |