Klinkt goed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Staal het volgende:
Recent een mooie kans gekregen. Stukjes schrijven, persberichten versturen, verslagen maken etc. Een geweldige kans om iets te doen wat ik ook echt heel erg leuk vind. Ook niet iedereen gegeven.
Andere weg. Nieuwe weg.
Wat moet jij een ongelofelijk zuur en en naar persoon zijn. Het opperen alleen al.quote:Op zondag 12 oktober 2014 00:29 schreef k_man het volgende:
Goed nieuws voor de lijn van de users die zich allemaal verheugden op een gratis frietje. Minder goed nieuws voor de uitbaatster in spé.
Je had nog kunnen proberen om het via crowdfunding te doen, maar ja - dat is nu waarschijnlijk een gepasseerd station. Succes met de nieuwe weg.
Mis ik iets? Zo gek is dat toch niet wat hij zegt? Crowdfunding, via websites als geldvoorelkaar.nl, is tegenwoordig een serieus alternatief voor een reguliere lening via een bank.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat moet jij een ongelofelijk zuur en en naar persoon zijn. Het opperen alleen al.
Zeldzaam dit. Hou je Funda-bash-reeksje maar heel erg goed en dagelijks in de gaten, het is waarschijnlijk het best gejatte dat je nalaat.
Wow... wat is dit dan? Het was een vriendelijk bedoeld berichtje, maar je reageert alsof ik je een onzedelijk voorstel heb gedaan. Wat is er zo verschrikkelijk aan crowdfunding?quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat moet jij een ongelofelijk zuur en en naar persoon zijn. Het opperen alleen al.
Zeldzaam dit. Hou je Funda-bash-reeksje maar heel erg goed en dagelijks in de gaten, het is waarschijnlijk het best gejatte dat je nalaat.
Wow. Vond je wel tof, maar krijg nu toch een ander beeld van je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Proberen betekent soms ook dat het niet lukt, en dan is het juist de kunst om door te gaan.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 23:01 schreef Staal het volgende:
Update:
En dat had ik eigenlijk al eerder moeten of in ieder geval kunnen doen. Je falen is nooit leuk toegeven en al helemaal niet als je nooit van start bent gegaan. Dan komt het allemaal nog wel en vervolgens komt het er niet. En je eigenwaarde ligt intussen aan puin.
Vandaag kwam ik na vrij lange tijd weer echt terug naar FOK! i.v.m. het overlijden van ons hondje, Ollie. Erg fijn om te beseffen, en dat liet Yvonne maar weer eens zien, dat als je een FOK!ker bent FOK! ook echt altijd een deel van je leven blijft. Zelfs bij verdriet, terugkeren naar stokoude topics. En daar steun uit halen. Heel waardevol. In ieder geval voor mij, zo blijkt nu.
Ontopic!
De frietkraam is er nooit gekomen. Wel heb ik flink gewerkt voor heel weinig geld. En tja, als dan de auto eens kapot ging, of de wasmachine stuk. Dan was het alweer op. Sparen lukte in ieder geval niet.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dit zijn twee stukjes. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan en een verslagje over hoe e.e.a. verliep in een gebied met de hoogste werkloosheid in Nederland.
Fik me niet af op taalfouten, ook is het geen spam want ik schrijf persoonlijke dingen eigenlijk alleen als ik boos ben en dan lees ik het ook niet meer over op fouten.
Dus: http://amym4000.wordpress.com/
Goed, die ambachtelijke frituur is er niet gekomen. Ik heb wat aangemodderd, en met werken mijn cv omzeep geholpen omdat je in de praktijk wel degelijk zo goed bent als je laatste baan. Was hard.
Zoals jullie allemaal weten wilde ik ook echt zelf sparen en pertinent niet lenen. Ik ben later wel degelijk naar de bank geweest om een lening te vragen. Ik kreeg het niet. Want geen koophuis, geen reserves.
Recent een mooie kans gekregen. Stukjes schrijven, persberichten versturen, verslagen maken etc. Een geweldige kans om iets te doen wat ik ook echt heel erg leuk vind. Ook niet iedereen gegeven.
Andere weg. Nieuwe weg.
Bedankt voor alle lieve en zeker meelevende reacties. In deze reeks maar ook via DM, mail, Twitter.
Ik wilde wel eens wegkruipen. Fuck! Falen is heel lastig om onder ogen te zien.
Vlaamse frietsaus, van die lekkere zure, is anders wel mijn favorietquote:Op zondag 12 oktober 2014 13:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow. Vond je wel tof, maar krijg nu toch een ander beeld van je.
Edit: En toevallig in een ander topic ook al zo'n zure reactie van je tegengekomen.
Het is maar goed dat jij geen frietkot bent begonnen met zo'n empatisch vermogen.
Als je bang bent om te falen moet je op je zolderkamertje blijven zitten (hoewel dat juist de grootste faal is).quote:Op zondag 12 oktober 2014 12:15 schreef Holenbeer het volgende:
Wel mooi dat je de anti-leen mentaliteit hebt. Je zou nu maar een snackwagen gefinancierd met geleend geld op de oprit hebben staan, zonder dat het een cent oplevert...
helemaal mee eens, al zie ik de link met mijn reactie niet zo snelquote:Op zondag 12 oktober 2014 14:38 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Als je bang bent om te falen moet je op je zolderkamertje blijven zitten (hoewel dat juist de grootste faal is).
Wtf is een filokneus?quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:44 schreef Staal het volgende:
E.o.a. filokneus is dat ook zeer zeker niet waard. En als je vindt dat je op basis van een post een oordeel over mij moet bijstellen. Go ahead. Wel jammer dat het altijd zo anoniem kan. Laat je gezicht eens zien, of zeg het recht in mijn gezicht. Maar dat anonieme is FOK! ook en je goedrecht.
Misschien moet jij je eigen posts eens teruglezen. Mensen die het beste met jou voor hebben brand je helemaal af. En ik heb het je al 2x zien doen. En ja, als je een bekende van mij zou zijn zou ik dit ook recht in je gezicht gezegd hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2014 01:44 schreef Staal het volgende:
E.o.a. filokneus is dat ook zeer zeker niet waard. En als je vindt dat je op basis van een post een oordeel over mij moet bijstellen. Go ahead. Wel jammer dat het altijd zo anoniem kan. Laat je gezicht eens zien, of zeg het recht in mijn gezicht. Maar dat anonieme is FOK! ook en je goedrecht.
WTF? Waar slaat deze reactie op? Dat was 1 van de beste ideeën die je hier kon opdoen.quote:Op zondag 12 oktober 2014 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als iemand die een penalty in de verkeerde hoek schiet en je achteraf zegt "je had hem beter in de linkerhoek kunnen schieten". Goed bedoeld, maar blijkbaar hebben bepaalde mensen erg lange tenen aan het verkeerde been waarmee ze uit bed zijn gestapt...quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:40 schreef k_man het volgende:
Ik snap het ook niet. Berust het op een misverstand? Kennelijk heeft iets in mijn post een open zenuw geraakt. De vraag wat er zo erg aan was wordt echter niet beantwoord, dus ik moet maar gissen wat ik misdaan heb.
Dat. Plus nog een trap na.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:40 schreef k_man het volgende:
De vraag wat er zo erg aan was wordt echter niet beantwoord, dus ik moet maar gissen wat ik misdaan heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |