Hoeveel mag daar doorheen dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:11 schreef densmee het volgende:
je zult aan een van de 2 volgende kabels moeten waarschijnlijk en dan is het te hopen dat 4mm2 voldoende dik is
[ afbeelding ]
we zitten nu wel in het verkeerde topic zie ik maarquote:
Oh, inderdaadquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:15 schreef densmee het volgende:
[..]
we zitten nu wel in het verkeerde topic zie ik maar
4mm2 - 25 ampere
6mm2 - 32 ampere
tot een bepaalde lengte en dat moet ik even zoeken
dat is inderdaad gelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, inderdaadMaar wel informatie waar ze straks iets aan heeft
Maar maakt bovenstaande niet uit hoeveel volt je er op hebt? Dus bij 230 of 380 is beide 25/32 ampère?
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:30 schreef Doutzen het volgende:
[..]
Professionele friteuse is 10-30 liter! 15 liter friteuse op 400 volt neemt 7kWh
Friteuses
1 Frietpan 4x7000=28000 wattquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:01 schreef Staal het volgende:
Stel je kunt stroom van de gemeente huren voor ongeveer vier grote frituurpannen, verlichting, twee pannen, koffieappatraat etc.
Toch ben ik benieuwd naar oa. eventuele voortgang op het vlak van de bezwaren maar ook culinaire vorderingen.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:02 schreef Peter het volgende:
[..]
En gezien Stroom afnemen tot hoeveel meter? is de gemeente nog niet helemaal om..
Prima, zorg dat je kraam voor elkaar komt en wij nieuwsgierige fokkers wachten daar wel op.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef Staal het volgende:
Beetje vervelende kick. Logisch dat deze gemaakt is hoor. nofi.
Maar ik kan hier niet meer posten totdat ik echt aan de gang kan.
Linksom rechtsom gaat het door, maar misschien op een andere manier. Op de achtergrond heb ik wel updates gegeven. Ben een beetje dom geweest om hier alles met naam en toenaam te noemen en ja, er wordt gezellig meegelezen en dat werkt tegen me.
Ik ga een tijdelijk slotje aanvragen. En zodra de boel open is dan vraag ik wel of dat slotje eraf kan.
Sowieso krijgen FOK!kers die langskomen een frietje van het huis. Wordt absoluut vervolgd, maar voorlopig even geen nieuws. Tot dan.
FOK!kers zijn dan zeker welkom voor een frietje van het huis.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:58 schreef densmee het volgende:
[..]
Prima, zorg dat je kraam voor elkaar komt en wij nieuwsgierige fokkers wachten daar wel op.
Jammer ik kickte hem puur vanuit nieuwsgierigheid. Succes met je project, ik gun het je van harte.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:08 schreef Staal het volgende:
[..]
FOK!kers zijn dan zeker welkom voor een frietje van het huis.
Maar mijn eigenbelang gaat al een poosje voor en heb er echt al een hoop gezeik mee iig.
Vandaar al een tijdje geen updates meer. Het komt er. Dat wel.
Je niet bij nick te noemen partner is vast niet bekend bij de meelezers (onder die nickname), kan die geen topic openenquote:Op donderdag 4 augustus 2011 22:55 schreef Staal het volgende:
Beetje vervelende kick. Logisch dat deze gemaakt is hoor. nofi.
Maar ik kan hier niet meer posten totdat ik echt aan de gang kan.
Linksom rechtsom gaat het door, maar misschien op een andere manier. Op de achtergrond heb ik wel updates gegeven. Ben een beetje dom geweest om hier alles met naam en toenaam te noemen en ja, er wordt gezellig meegelezen en dat werkt tegen me.
Ik ga een tijdelijk slotje aanvragen. En zodra de boel open is dan vraag ik wel of dat slotje eraf kan.
Sowieso krijgen FOK!kers die langskomen een frietje van het huis. Wordt absoluut vervolgd, maar voorlopig even geen nieuws. Tot dan.
Jah. Van dat even zo is absoluut geen sprake. Ben al vanaf 19 oktober 2010 bezig om het voor elkaar te krijgen.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:43 schreef Staal het volgende:
Tadaaa! Met dank aan DE.
http://www.missethoreca.n(...)etkraamAfgewezen.htm
Overigens krijg ik het over veertien dagen zwart op wit. Maar we hebben afgesproken precies op het midden van het plein.
Er wordt nog wel een rechtzaak verwacht maar ik hoop eigenlijk dat het blaffende honden zijn die niet bijten.
Drogist?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik kan niet wachten tot ik een lekker frietje bij je kan komen eten!
PS; Wat heeft de drogist er mee te maken?
okequote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Drogist?
DE wrs. DarkElf wees me erop.
Een volledige RDW-keuring voor een aanhanger >750kg uit het buitenland kost rond de ¤ 300,-. Of dat lukt, kan het RDW niet zeggen op voorhand. Maar als het geen zelfbouwding is, maar van een grotere fabrikant, dan zal het doorgaans weinig problemen geven. De wetgeving is wat betreft aanhangers blijkbaar redelijk geharmoniseerd. Toevallig hebben we dat pas nog uitgezocht.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 06:29 schreef densmee het volgende:
Let op boven 750 kg hebben aanhangers een eigen kenteken altans in nederland. Je zult even de rdw moeten bellen of je je buitenlandse kar ook op NL kenteken kunt krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |