abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 18:47:51 #201
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_98073980
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:36 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Doedelzak liet in de topwedstrijden weinig zien en alleen tegen de kleinere tegenstanders thuis blonk ie uit.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"Met ongezonde kritiek op andermans spelers"
*O*
Look behind you! It's your ass!
pi_98074002
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

[..]

*O*
En hoe is dat ongezond?
pi_98074030
Tegen Ajax was hij wel bijna altijd de man of the Match.. :(
★★★
pi_98077459
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Afgelopen seizoen niet hoor. Zowel uit als thuis niet gezien.
Ook tegen Twente was ie beide keren onzichtbaar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_98078388
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:00 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Afgelopen seizoen niet hoor. Zowel uit als thuis niet gezien.
Ook tegen Twente was ie beide keren onzichtbaar.
Seizoen daarvoor wel :( Met z'n twee werelddoelputnen.
★★★
  zondag 12 juni 2011 @ 20:36:09 #206
198365 Morendo
The Real Deal
pi_98079267
Ja, hij schoot er af en toe ook een vrije trap in. Zo iemand mist PSV nu wel.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_98079374
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef Komakie het volgende:
Het is trouwens niet echt de meest voor de hand liggende keuze van doedelzak. Ik had verwacht dat hij wel in Engeland terecht zou komen ofzo.
Als je z'n salarisstrookje zou zien, dan begrijp je z'n keuze wel. Russische Premjer Liga wordt ook steeds sterker. In de PL moet 'n type Doedelzak bij de top 6 spelen. Daar komt hij tekort voor.
  zondag 12 juni 2011 @ 21:51:45 #208
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_98084385
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Die jongen uit Den-Haag heeft groot gelijk
Delft*
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zondag 12 juni 2011 @ 23:01:13 #209
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_98089517
Best zonde dat er qua kwaliteit en talent op dit moment in Nederland eigenlijk niks meer rondloopt op Ruiz na. Als hij weggaat, ben je in 1 jaar, Doedelzak, Suarez, Affelay, Ruiz kwijt. Toch de spelers die de competitie een beetje maken. Als Ruiz weggaat en heb je niemand meer rondlopen van dat niveau en dat is toch zorgelijk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_98090540
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Best zonde dat er qua kwaliteit en talent op dit moment in Nederland eigenlijk niks meer rondloopt op Ruiz na. Als hij weggaat, ben je in 1 jaar, Doedelzak, Suarez, Affelay, Ruiz kwijt. Toch de spelers die de competitie een beetje maken. Als Ruiz weggaat en heb je niemand meer rondlopen van dat niveau en dat is toch zorgelijk.
Steek en Vermeer.
pi_98090627
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Och er zullen ongetwijfeld weer nieuwe toppers opstaan. Zo was het, zo is het en zo zal het altijd wel zijn in Nederland.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 12 juni 2011 @ 23:24:45 #212
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_98091242
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Och er zullen ongetwijfeld weer nieuwe toppers opstaan. Zo was het, zo is het en zo zal het altijd wel zijn in Nederland.
Ja ... maar een seizoen zonder Afellay, Suarez, Ruiz, Doedelzak etc. haalt het gemiddelde kijkplezier voor een buitenstaander toch wel naar beneden hoor. En haalt het niveau van de competitie ook naar beneden. Je zult het niet merken tussen wedstrijden Ajax - Twente, maar op die manier wordt het gat groter tussen de Eredivisie en de rest.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 12 juni 2011 @ 23:44:19 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98092499
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je z'n salarisstrookje zou zien, dan begrijp je z'n keuze wel. Russische Premjer Liga wordt ook steeds sterker. In de PL moet 'n type Doedelzak bij de top 6 spelen. Daar komt hij tekort voor.
Dat was mijn idee ook wel een beetje. Daarnaast is Anzhi wel een topclub in opbouw. Ze staan er nu al goed voor, maar hebben wel grootse plannen. Dat had ik niet meegenomen in mijn stelling.
Alleen dan nog.... Rusland... misschien dat het voor een hongaar anders ligt maar Rusland....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 13 juni 2011 @ 00:21:35 #214
335535 Einthovuh
PSV Eindhoven
pi_98094863
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
No shit. Hij had een hekel aan Ajax omdat ze hem niet goed genoeg bevonden hadden voor hun selectie. Altijd de drang om dus extra te presteren.

Grote inschattingsfout van Ajax om hem toendertijd niet te nemen want hij was toch wel een van de beste eredivisie spelers.
  maandag 13 juni 2011 @ 00:23:06 #215
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_98094975
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

No shit. Hij had een hekel aan Ajax omdat ze hem niet goed genoeg bevonden hadden voor hun selectie. Altijd de drang om dus extra te presteren.

Grote inschattingsfout van Ajax om hem toendertijd niet te nemen want hij was toch wel een van de beste eredivisie spelers.
Dat soort dingen heb je altijd. Op jonge leeftijd is het nou eenmaal heel moeilijk spelers te beoordelen.

Overigens heeft hij dit seizoen nou niet echt gepresteerd :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 13 juni 2011 @ 00:23:12 #216
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98094982
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:21 schreef Einthovuh het volgende:

[..]

Tja zo maakt iedereen wel eens een foutje.
Zo liet PSV Huntelaar lopen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 13 juni 2011 @ 00:23:54 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98095028
quote:
16s.gif Op maandag 13 juni 2011 00:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Dat soort dingen heb je altijd. Op jonge leeftijd is het nou eenmaal heel moeilijk spelers te beoordelen.

Overigens heeft hij dit seizoen nou niet echt gepresteerd :P.
Maar ja, wie bij PSV wel? :P
  maandag 13 juni 2011 @ 01:41:27 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98098974
quote:
Sporting grijpt naast Matavz en gaat nu voor Dost

12/06/2011 20:48

Sporting Lissabon probeert opnieuw een aanvaller uit de Eredivisie over te nemen. De Portugese topclub greep dit weekend naast Tim Matavz en richt zich nu op Bas Dost.

Sporting, dat ruim een week geleden Ricky van Wolfswinkel al contracteerde, nam dit weekend contact op met FC Groningen. De clubleiding ging echter niet akkoord met het geboden transferbedrag. 'Daarom zijn die gesprekken nu gestaakt', bevestigt algemeen directeur Hans Nijland aan Voetbal International. Naar verluidt befroeg het bod rond de 5,5 miljoen euro.

Eerder ketste een transfer van Matavz naar het Italiaanse Napoli af. Die club had rond de zeven miljoen euro gereserveerd voor de spits van FC Groningen, maar de speler nam uiteindelijk zelf het besluit niet verder op de Italiaanse belangstelling in te gaan.

De Portugezen verschuiven hun aandacht nu van Groningen naar Heerenveen, waar Bas Dost het doelwit vormt. Een overgang van Dost naar Lissabon zou saillant zijn, aangezien dan met Van Wolfswinkel en hem het spitsenduo van Jong Oranje in Estádio José Alvalade komt te spelen. (David de Vries)
Portugal :'). Sporting :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  maandag 13 juni 2011 @ 10:20:16 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98103122
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:41 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Portugal :'). Sporting :')
Ik vraag me echt af wat ze in Portugal met dat soort spelers moeten en wat de spelers in Portugal zien. Ik heb zo'n vermoeden dat we weinig meer van Van Wolfswinkel gaan zien.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:35:37 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98103363
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af wat ze in Portugal met dat soort spelers moeten en wat de spelers in Portugal zien. Ik heb zo'n vermoeden dat we weinig meer van Van Wolfswinkel gaan zien.
Als je in Nederland bij een middenmoter speelt en er komt dan een Portugese subtopper die ook nog eens een goed salaris betaalt vind ik dat allemaal niet zo moeilijk.

Of hij daar van toegevoegde waarde gaat zijn heb ik net als jij m'n twijfels over.

Het is uiteraard wel jammer voor onze competitie, die wordt hoe langer en hoe meer uitgedund qua kwaliteit, we gaan hard richting niveau België ;(
  maandag 13 juni 2011 @ 10:41:00 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98103471
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je in Nederland bij een middenmoter speelt en er komt dan een Portugese subtopper die ook nog eens een goed salaris betaalt vind ik dat allemaal niet zo moeilijk.

Of hij daar van toegevoegde waarde gaat zijn heb ik net als jij m'n twijfels over.

Het is uiteraard wel jammer voor onze competitie, die wordt hoe langer en hoe meer uitgedund qua kwaliteit, we gaan hard richting niveau België ;(
Het ging mij om het voetballende verhaal.
Van Wolfswinkel had bij Utrecht niet eens altijd een basisplaats. Wat moet je dan bij Sporting in Protugal? Natuurlijk zal hij er op vooruit gaan wat salaris betreft, maar op zijn leeftijd is dat ook niet alles. Hij heeft wel de potentie om goed te worden dus als hij nog iets langer geduld heeft en zich in de kijker kan spelen kan hij veel beter krijgen denk ik.
Ik weet niet of dat bij Dost ook zo is die ik minder talent vind hebben. Hij is niet slecht, maar Van Wolfswinkel vind ik beter.
  maandag 13 juni 2011 @ 10:42:31 #222
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98103504
Ik weet trouwens niet of hij al geplaatst is:

quote:
Brands: 'PSV moet niet langer een kopende club zijn'
11/06/2011 18:56

Technisch directeur Marcel Brands van PSV wil in Eindhoven een cultuuromslag bewerkstelligen door de aandacht te verleggen naar de jeugdopleiding. In een poging geld uit te sparen moet de club talenten doorschuiven naar de A-selectie in plaats van dure krachten van buiten aantrekken.

'PSV was altijd een kopende club, maar dat moet veranderen', zegt Brands in het AD. Wij hebben veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding. Daar moeten we nu de vruchten van plukken. We willen toe naar een selectie met achttien of negentien voetballers, aangevuld met vier of vijf talenten uit de jeugdopleiding.'

Dat een dergelijk voornemen weinig realistisch lijkt gezien het verleden, vormt voor Brands geen belemmering. 'Je moet een jochie van twaalf jaar dat bij PSV komt, perspectief kunnen bieden. Hij moet zien dat het écht mogelijk is het eerste te halen. Het gebeurt al, met Zakaria Labyad, Género Zeefuik en Stijn Wuytens. Nu gaan jongens als Memphis Depay en Marcel Ritzmaier heel hard. Het is belangrijk dat zij een opening zien naar het eerste elftal.'

Gelijktijdig kwam naar buiten, dat PSV extra steun krijgt uit de regio. Een overeenkomst met huidige investeerders wordt omgezet tegen gunstige condities. Door het aanpassen van de voorwaarden krijgt PSV, indien de herstructurering slaagt, een extra eenmalig financieel voordeel en een jaarlijks rentevoordeel.

De Eindhovense gemeenteraad moet nog een beslissing nemen over een voorstel om de club met 48 miljoen euro te helpen.
Bron: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)opende-club-zijn.htm

PSV wil de Ajax kant op? :')
  maandag 13 juni 2011 @ 11:11:00 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98104134
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het ging mij om het voetballende verhaal.
Van Wolfswinkel had bij Utrecht niet eens altijd een basisplaats. Wat moet je dan bij Sporting in Protugal? Natuurlijk zal hij er op vooruit gaan wat salaris betreft, maar op zijn leeftijd is dat ook niet alles. Hij heeft wel de potentie om goed te worden dus als hij nog iets langer geduld heeft en zich in de kijker kan spelen kan hij veel beter krijgen denk ik.
Ik weet niet of dat bij Dost ook zo is die ik minder talent vind hebben. Hij is niet slecht, maar Van Wolfswinkel vind ik beter.
Sportief gezien heb je helemaal gelijk, maar in het profvoetbal kan je niet alleen op die manier oordelen.

van Wolfswinkel maakt nu een klappertje (voor een speler van zijn kaliber), er zijn toch altijd fysieke risico's in het voetbal zie bijvoorbeeld Reis, als dit van Wolfswinkel overkomt heeft hij in ieder geval een aardig bedrag binnen
pi_98104506
quote:
Transferdagboek 13/06: Stekelenburg en Toivonen
13/06/2011 11:00

Maandag 13 juni 2011
Na de landstitel van het afgelopen seizoen hoopt Ajax de selectie bij elkaar te houden, maar het is de vraag of dat gaat lukken. Maarten Stekelenburg staat namelijk in de belangstelling van AS Roma, dat in de veertigvoudig Oranje-international de ideale doelman voor de komende jaren ziet. Stekelenburg heeft in Amsterdam nog een contract tot medio 2012, maar de vraag is of hij de club als Rome interessant genoeg vindt. Eerder liet hij weten geen interesse te hebben in Atlético Madrid.
Hij verdient beter natuurlijk.
pi_98104626
quote:
19s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:26 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hij verdient beter natuurlijk.
Hoe gigantisch veel ballen moet je dan wel niet tegenhouden om bij Manchester te komen? Onbegrijpelijk dat alleen 2e rangs topclubs interesse in Steek hebben :N

Naar mijn bescheiden mening behoort Steek tot de 5 beste doelmannen van dit moment.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')