Dat is omdat wij zo'n beetje alleen in de Eredivisie scoutenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja kan wel kloppen, maar aan de anderenkant betalen wij vaak ook weer meer voor spelers.
Bijna alle supporters hadden meer verwacht ..quote:Op zondag 12 juni 2011 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, maar voor hun is het een erg mooi bedrag
Dat zijn dezelfde supporters die alvast vijf mln voor Manolev incalculeren. Niet serieus te nemen dus.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Bijna alle supporters hadden meer verwacht ..
Hmm, dat niveau kan hij niet aan. Dan eindig je bij Stoke of zo.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef Komakie het volgende:
Ik had verwacht dat hij wel in Engeland terecht zou komen ofzo.
Of Duitsland, bij Hamburg ofzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:07 schreef Komakie het volgende:
Het is trouwens niet echt de meest voor de hand liggende keuze van doedelzak. Ik had verwacht dat hij wel in Engeland terecht zou komen ofzo.
Doeiquote:Op zondag 12 juni 2011 17:11 schreef martijn070 het volgende:
lachwekkende titel en alleen bij een 020 topic mogelijk ... 'met gezonde kritiek op eigen spelers'
Ik vind het ook een kut TT jaquote:Op zondag 12 juni 2011 17:11 schreef martijn070 het volgende:
lachwekkende titel en alleen bij een 020 topic mogelijk ... 'met gezonde kritiek op eigen spelers'
"met gezonde haat jegens rivaliserende clubs.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"Met ongezonde kritiek op andermans spelers"
Die jongen uit Den-Haag heeft groot gelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind het ook een kut TT ja
Had ook nog gekund inderdaad.quote:
"Helemaal niets in Enschedequote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"Met ongezonde kritiek op andermans spelers"
Maakt niet uit.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zie die gast alleen maar in Ajax en Twente topics posten
Twentequote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maakt niet uit.Vind 'Helemaal niks in Eindhoven' leuker.
Twente
PSV![]()
Heitinga en Kuyt hebben het ook niet zo makkelijk bij hun clubs, die toch sub-top zijn. Misschien kan hij Fulham of Villa aan, maar zeker niet de 'top 6'.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Had ook nog gekund inderdaad.
Hij kan het niveau van een echte topclub niet aan, maar hij zou wel wat beters dan Stoke City moeten kunnen denk ik.
1. Er is aangegeven dat ze 6 - 7 miljoen gaan investeren in aankopen, en de rest in de schuldenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Als PSV voor het geld wat ze voor Doedelzak krijgen 2 goede spelers terughalen (Aissaidi en Tadics bv) dan vrees ik dat ze er nog op vooruitgaan ook.
Kunnen ze komend seizoen toch mooi 2e eindigen achter Ajax.
Ok, dan zal het een van beide zijn.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1. Er is aangegeven dat ze 6 - 7 miljoen gaan investeren in aankopen, en de rest in de schulden
2. Tadic en Assaidi kun je echt niet halen voor 14 miljoen. Heerenveen wou al 5-6 voor Dost hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |