quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Godtje het volgende:
Misschien kan Kanu spitsentrainer worden.
Nu we net naast Kluivert hebben gegrepen.
Hij kan goed voetballen. Alleen is hij te lui en kan hij zich niet normaal gedragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Als Fulham fan die het Nederlandse voetbal niet echt volgt vanuit Engeland: is El Ham echt zo slecht? Er zijn veel geruchten dat hij met Jol meekomt en het lijkt er op dat Ajax hem maar al te graag kwijt wil zijn.
Op zich leek het mij geen slecht idee - kent en speelt goed samen met Dembele natuurlijk en als je naar zijn statistieken kijkt zie je een heel behoorlijk aantal goals per wedstrijd. Wat is er mis het hem?
Gerucht is een 3.5 miljoen pond trouwens.
Ik vind El Hamdaoui geen slechte speler, en ik was blij dat hij naar Ajax kwam. Er zijn alleen wat dingen gebeurt tussen El Ham en de huidige trainer, waarbij ik vind dat El Hamdaoui zich niet goed heeft gedragen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Als Fulham fan die het Nederlandse voetbal niet echt volgt vanuit Engeland: is El Ham echt zo slecht? Er zijn veel geruchten dat hij met Jol meekomt en het lijkt er op dat Ajax hem maar al te graag kwijt wil zijn.
Op zich leek het mij geen slecht idee - kent en speelt goed samen met Dembele natuurlijk en als je naar zijn statistieken kijkt zie je een heel behoorlijk aantal goals per wedstrijd. Wat is er mis het hem?
Het is een contactgestoorde debiel met een soort misplaatste arrogantie, hij voelt zich de beste voetballer ter wereld en wenst door iedereen zo behandeld te worden. Plaatst zichzelf boven zijn medespelers en veroorzaakt onrust als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
ssst, straks willen ze hem niet meerquote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is een contactgestoorde debiel met een soort misplaatste arrogantie, hij voelt zich de beste voetballer ter wereld en wenst door iedereen zo behandeld te worden. Plaat zichzelf boven zijn medespelers en veroorzaakt onrust als hij zijn zin niet krijgt.
Topgozer dus.
Nee hij is een prima voetballer die een neusje voor de goal heeft, een fijne techniek en ook goed kan spelen. Echter is zijn grote probleem zijn misplaatste vedette gedrag, niet alleen bij Ajax maar ook bij AZ heeft hij zich zo vaak van zijn slechtste kant laten zien. Ik verwacht overigens dat Jol exact weet hoe om te gaan met Mounir maar kijk niet gek op dat wanneer Jol vertrekt er problemen gaan komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
En hij is zo langzaam als een amerikaan met overgewicht.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hij is een prima voetballer die een neusje voor de goal heeft, een fijne techniek en ook goed kan spelen. Echter is zijn grote probleem zijn misplaatste vedette gedrag, niet alleen bij Ajax maar ook bij AZ heeft hij zich zo vaak van zijn slechtste kant laten zien. Ik verwacht overigens dat Jol exact weet hoe om te gaan met Mounir maar kijk niet gek op dat wanneer Jol vertrekt er problemen gaan komen.
Onder Jol speelde hij redelijk tot goed, onder de Boer gewoon slecht... Hij past niet in het 4-3-3 systeem en kan er slecht tegen als hij op de bank gezet wordt.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ja! Hij is één van mijn favoriete mannen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Godtje het volgende:
Misschien kan Kanu spitsentrainer worden.
Nu we net naast Kluivert hebben gegrepen.
Ergens na de transferperiode me dunkt.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
Wanneer worden de rugnummers meestal bekend?
Rond de tijd van de eerste training?
Boeien, we zijn de landskampioen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gebeurt momenteel echt helemaal niks rondom Ajax, beetje saai.
Ja hoor, Amsterdammers brullen weer na 7 jaar dat zij de beste van de wereld zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 12:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gebeurt momenteel echt helemaal niks rondom Ajax, beetje saai.
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja hoor, Amsterdammers brullen weer na 7 jaar dat zij de beste van de wereld zijn.
En terecht natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ja hoor, Amsterdammers brullen weer na 7 jaar dat zij de beste van de wereld zijn.
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
Calimero, je lijkt wel een Belg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
hé? Ik mis de relevantie? Ik bedoelde qua transfers en zo. We moeten nog steeds een nieuwe spits.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef voice-over het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |