abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97945768

Gay? :')
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:53:22 #77
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97945810
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[ afbeelding ]
Gay? :')
Hij staat op een andere foto ook een of andere vent te omhelzen :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:54:47 #78
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97945869
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:51 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Loopt die van Persie daar nu te scoren? Is hij niet getrouwd? :P
Is Schaars volgens mij.
Deathlift or Die.
pi_97945927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:54 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Is Schaars volgens mij.

Pieters of Van Persie denk ik.
  donderdag 9 juni 2011 @ 17:56:37 #80
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_97945953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pieters of Van Persie denk ik.
Dat is Pieters.
Deathlift or Die.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:25:37 #81
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_97947100
Ik lees net dat Kluivert de beloften van Twente gaat trainen. Maar hoort die man niet gewoon thuis bij Ajax? Is toch een legende..
Look behind you! It's your ass!
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:28:00 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97947205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik lees net dat Kluivert de beloften van Twente gaat trainen. Maar hoort die man niet gewoon thuis bij Ajax? Is toch een legende..
Als hij het bij jullie goed doet, wie weet
pi_97947277
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die man hoort thuis waar ze hem een goede baan aanbieden.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:33:25 #84
302138 HuffTheTalbot
pi_97947382
Maar niemand die zegt: "Goh, hij heeft aardig gewerkt met onze Belgische vriend bij NEC, misschien is het handig dat hij langskomt om de spitsen wat uitleg te geven?"

Het plan is toch om meer voetbalverstand, clubmensen en cliniclowns op posities binnen Ajax te benoemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door HuffTheTalbot op 09-06-2011 18:40:44 ]
pi_97947417
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:33 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar niemand die zegt: "Goh, hij heeft aardig gewerkt met onze Belgische vriend bij NEC, misschien in het handig dat hij langskomt om de spitsen wat uitleg te geven?"

Het plan is toch om meer voetbalverstand, clubmensen en cliniclowns op posities binnen Ajax te benoemen?
Begrijp je punt wel maar je hebt zoveel Ajax legendes je kunt ze niet allemaal binnen halen. Bergkamp loopt er ook nog gewoon.
pi_97947618
quote:
Maar niemand die zegt: "Goh, hij heeft aardig gewerkt met onze Belgische vriend bij NEC, misschien in het handig dat hij langskomt om de spitsen wat uitleg te geven?"

Met allemaal een eigen inbreng en een salaris? Je kan niet bezig blijven. Hoewel ik hem eigenlijk liever zag komen dan Jaap Stam. Nog een verdediger trainer erbij is misschien wat te veel van het goede als je al Frank de Boer als trainer hebt, Blind als assistent en Ooijer in je selectie.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:40:23 #87
302138 HuffTheTalbot
pi_97947626
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:34 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Begrijp je punt wel maar je hebt zoveel Ajax legendes je kunt ze niet allemaal binnen halen. Bergkamp loopt er ook nog gewoon.
Ik weet dat niet iedereen bij Ajax kan werken, maar één van de klachten is dat er de laatst 15 jaar geen Ajax-spits meer is doorgebroken. De laatste was... Precies.

Ik vind het gewoon raar dat ze hem niet gevraagd hebben. Er zal wel weer iemand bij Ajax werken die iemand niet mag en daarom kan het niet... Maar stel je voor: Kluivert traint een jaar de beloften, wordt daarna hoofdtrainer omdat Adriaanse met pensioen gaat, en leidt de FC vervolgens naar werelddominantie.

Dat kunnen ze bij Ajax wel zeggen: "Nou Patrick, goed gedaan hoor. Kom je dan nu naar Ajax?"

Patrick: Nee. Jullie hebben je kans gehad. Ik ben een beetje boos.
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 18:44:31 #88
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97947776
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:40 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Ik weet dat niet iedereen bij Ajax kan werken, maar één van de klachten is dat er de laatst 15 jaar geen Ajax-spits meer is doorgebroken. De laatste was... Precies.

Ik vind het gewoon raar dat ze hem niet gevraagd hebben. Er zal wel weer iemand bij Ajax werken die iemand niet mag en daarom kan het niet... Maar stel je voor: Kluivert traint een jaar de beloften, wordt daarna hoofdtrainer omdat Adriaanse met pensioen gaat, en leidt de FC vervolgens naar werelddominantie.

Dat kunnen ze bij Ajax wel zeggen: "Nou Patrick, goed gedaan hoor. Kom je dan nu naar Ajax?"

Patrick: Nee. Jullie hebben je kans gehad. Ik ben een beetje boos.
Het lijkt me verstandiger als Ajax gewoon competente mensen aan het werk zet in plaats van handelen op basis van sympathie. Ik weet niet of je ooit Kluivert hebt horen praten maar dat zet niet bepaald zoden aan de dijk en zoals hierboven gesteld werkt Bergkamp eveneens bij Ajax en heeft een van de grootste spitsen op aarde Marco van Basten met Cvitanich gewerkt.
pi_97947978
quote:

Davids, Overmars (vast binnenkort), Jonk, Bergkamp, de Boer, Jaap Stam, JC en binnen nu en een jaar vd Sar?

Wie ben ik nog vergeten? ;(
Volgens mij is Ajax al aardig bezig dat te doen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:53:16 #90
302138 HuffTheTalbot
pi_97948109
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:44 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het lijkt me verstandiger als Ajax gewoon competente mensen aan het werk zet in plaats van handelen op basis van sympathie. Ik weet niet of je ooit Kluivert hebt horen praten maar dat zet niet bepaald zoden aan de dijk en zoals hierboven gesteld werkt Bergkamp eveneens bij Ajax en heeft een van de grootste spitsen op aarde Marco van Basten met Cvitanich gewerkt.
Dat laatste zal ik laten voor wat het is (grappig), en ik weet hoe Patrick praat (op Eurosport, erg geestig). Ik baseer mijn aanbeveling op het werk dat hij afgelopen seizoen individueel verricht heeft met Vleminx, niet op zijn kwaliteiten als publiek spreker.

Wat ik eigenlijk wil weten is wie bij Ajax Kluivert niet gevraagd heeft..
pi_97948188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Dat laatste zal ik laten voor wat het is (grappig), en ik weet hoe Patrick praat (op Eurosport, erg geestig). Ik baseer mijn aanbeveling op het werk dat hij afgelopen seizoen individueel verricht heeft met Vleminx, niet op zijn kwaliteiten als publiek spreker.

Wat ik eigenlijk wil weten is wie bij Ajax Kluivert niet gevraagd heeft..
:')
Ja jongens wie heeft dat niet gevraagd! :(
En waarom doet Bogarde niks? Wie heeft Bogarde niet gevraagd want die neger buigt voor niemand!
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:55:57 #92
302138 HuffTheTalbot
pi_97948205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:49 schreef Godtje het volgende:

[..]

Davids, Overmars (vast binnenkort), Jonk, Bergkamp, de Boer, Jaap Stam, JC en binnen nu en een jaar vd Sar?

Wie ben ik nog vergeten? ;(
Volgens mij is Ajax al aardig bezig dat te doen.
Zeker, maar drie ex-verdedigers zijn vooral bezig met op de 0 spelen en strak inpassen, Bergkamp zie ik meer als techniek-trainer, niet zozeer voor het pure afmaken. En daar komt Patrick in beeld.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:56:48 #93
302138 HuffTheTalbot
pi_97948248
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:55 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ja jongens wie heeft dat niet gevraagd! :(
En waarom doet Bogarde niks? Wie heeft Bogarde niet gevraagd want die neger buigt voor niemand!
Kijk! Nu komen we ergens.
  donderdag 9 juni 2011 @ 18:59:12 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_97948356
Voormalig Ajax-cultheld Kanu hangt kicksen aan wilgen

09-06-11 15:35 uur

quote:
Nwankwo Kanu stopt met voetbal. De oud-Ajacied had nog een doorlopend contract bij het Engelse Portsmouth, maar vindt het op zijn 34ste genoeg geweest. Zaterdag speelt Kanu in zijn geboorteland een afscheidswedstrijd.
Kanu meldde zich al op 16-jarige leeftijd aan de poorten van het toenmalige Ajax-stadion De Meer. In drie seizoenen groeide hij uit tot een cultheld, die de pech had dat hij de concurrentie aan moest gaan met Patrick Kluivert en dus niet altijd speelde. Toch had hij een belangrijk aandeel in drie landskampioenschappen, twee Champions League-finales (waarvan één winst in 1995) én een wereldbeker.
De aanvaller maakte in 1996 de overgang naar Internazionale, waar in de medische keuring bleek dat hij een hartstoornis had. Pas in april 1997 zou hij zijn debuut maken voor Inter.
Na drie jaar in Italië speelde Kanu zes seizoenen voor Arsenal, twee voor West Bromwich Albion en vier voor Portsmouth, waarmee hij de FA Cup won maar vorig seizoen ook uit de Premier League degradeerde. Dit seizoenen lukte het 'Pompey' niet om de promoveren. Misschien wel voor Kanu de reden om ermee te stoppen.
Komend weekend melden zich in Lagos (Nigeria) onder meer Samuel Eto'o, Emmanuel Adebayor, George Weah, Michael Essien en Jerrel Hasselbaink voor een afscheidswedstrijd van Kanu.
http://www.parool.nl/paro(...)sen-aan-wilgen.dhtml

Genoten heb ik van hem _O_
pi_97948500
Kanu, held. _O_

Jammer dat hij nooit meer naar Ajax is teruggekeerd. Was een paar keer sprake van.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97948506
quote:
Ajax heeft jeugdspeler Jordi Bitter gecontracteerd. De aanvaller tekent een contract dat loopt tot en met 30 juni 2014. De 17-jarige jeugdinternational werd op 19 januari 1994 geboren in Amsterdam.
Bitter begon zijn voetbalcarrière op zesjarige leeftijd bij het Amsterdamse DCG en nadat hij verhuisde naar het Noord-Hollandse Oudkarpsel speelde hij bij DTS. In 2006 maakte de toen 12-jarige Bitter de overstap naar AZ. Na twee jaar maakte hij de overstap naar Haarlem en in 2010 kwam hij in de jeugdopleiding van Ajax. Nog geen jaar later tekent hij dus een driejarig contract. ,,Dat is heel bijzonder", vindt de jonge Noord-Hollander. ,,Dit maak je niet vaak mee. Ik hoopte hier op, geloofde er ook in. Maar als het dan gebeurt is het mooi. Ik heb in dit jaar een goede ontwikkeling doorgemaakt, mede dankzij trainer Robin Pronk."

Dat leverde hem een selectie voor het WK-team van Onder 17 op. Vrijdagochtend vertrekt Bitter en het Nederlands team naar Mexico waar vanaf volgende week de groepswedstrijden op het programma staan. ,,Mijn eerste doel voor volgend seizoen is een basisplaats in Ajax A1. Dan zien we wel weer verder. Ik richt me op de spitspositie, maar kan ook als rechtsbuiten spelen. Op die plaats richt ik me in het Nederlands team tijdens het WK."

http://www.ajax.nl/Nieuws(...)ert-Jordi-Bitter.htm
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:07:40 #97
302138 HuffTheTalbot
pi_97948701
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 18:59 schreef Tarado het volgende:
Voormalig Ajax-cultheld Kanu hangt kicksen aan wilgen

09-06-11 15:35 uur

[..]

http://www.parool.nl/paro(...)sen-aan-wilgen.dhtml

Genoten heb ik van hem _O_
Foxy Foxtrot met zijn elastieken benen. Voor mijn gevoel was hij 5 jaar geleden al 35 jaar...

Wat doet Finidi tegenwoordig?
pi_97948856
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Foxy Foxtrot met zijn elastieken benen. Voor mijn gevoel was hij 5 jaar geleden al 35 jaar...

Wat doet Finidi tegenwoordig?
hoevinniedie? hoevinniedie George?
  donderdag 9 juni 2011 @ 19:13:04 #99
302138 HuffTheTalbot
pi_97948905
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nee, Finidi Bert.
pi_97948987
Misschien kan Kanu spitsentrainer worden.
Nu we net naast Kluivert hebben gegrepen.
pi_97949083
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Nee, Finidi Bert.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tis.dhtml?redirected
  Moderator donderdag 9 juni 2011 @ 22:38:07 #103
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97959835
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Godtje het volgende:
:')?
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:46:01 #104
189963 nubreektmijnklomp
pi_97960332
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:11 schreef Godtje het volgende:

[..]

mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  donderdag 9 juni 2011 @ 22:46:15 #105
189963 nubreektmijnklomp
pi_97960349
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 22:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

:')?
Hij maakte een garpje.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97976082
Als Fulham fan die het Nederlandse voetbal niet echt volgt vanuit Engeland: is El Ham echt zo slecht? Er zijn veel geruchten dat hij met Jol meekomt en het lijkt er op dat Ajax hem maar al te graag kwijt wil zijn.

Op zich leek het mij geen slecht idee - kent en speelt goed samen met Dembele natuurlijk en als je naar zijn statistieken kijkt zie je een heel behoorlijk aantal goals per wedstrijd. Wat is er mis het hem?

Gerucht is een 3.5 miljoen pond trouwens.
pi_97976212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Als Fulham fan die het Nederlandse voetbal niet echt volgt vanuit Engeland: is El Ham echt zo slecht? Er zijn veel geruchten dat hij met Jol meekomt en het lijkt er op dat Ajax hem maar al te graag kwijt wil zijn.

Op zich leek het mij geen slecht idee - kent en speelt goed samen met Dembele natuurlijk en als je naar zijn statistieken kijkt zie je een heel behoorlijk aantal goals per wedstrijd. Wat is er mis het hem?

Hij kan goed voetballen. Alleen is hij te lui en kan hij zich niet normaal gedragen.
★★★
pi_97976280
quote:

Ik vind El Hamdaoui geen slechte speler, en ik was blij dat hij naar Ajax kwam. Er zijn alleen wat dingen gebeurt tussen El Ham en de huidige trainer, waarbij ik vind dat El Hamdaoui zich niet goed heeft gedragen.

+

Dat hij een uitstraling van lik me kut heeft
pi_97976380
quote:

Het is een contactgestoorde debiel met een soort misplaatste arrogantie, hij voelt zich de beste voetballer ter wereld en wenst door iedereen zo behandeld te worden. Plaatst zichzelf boven zijn medespelers en veroorzaakt onrust als hij zijn zin niet krijgt.

Topgozer dus.
pi_97976422
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:19 schreef 16meter het volgende:

[..]

Het is een contactgestoorde debiel met een soort misplaatste arrogantie, hij voelt zich de beste voetballer ter wereld en wenst door iedereen zo behandeld te worden. Plaat zichzelf boven zijn medespelers en veroorzaakt onrust als hij zijn zin niet krijgt.

Topgozer dus.
ssst, straks willen ze hem niet meer :P
  Moderator vrijdag 10 juni 2011 @ 12:21:12 #111
138438 crew  Pizzakoppo
pi_97976455
quote:

Nee hij is een prima voetballer die een neusje voor de goal heeft, een fijne techniek en ook goed kan spelen. Echter is zijn grote probleem zijn misplaatste vedette gedrag, niet alleen bij Ajax maar ook bij AZ heeft hij zich zo vaak van zijn slechtste kant laten zien. Ik verwacht overigens dat Jol exact weet hoe om te gaan met Mounir maar kijk niet gek op dat wanneer Jol vertrekt er problemen gaan komen.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 12:41:57 #112
189963 nubreektmijnklomp
pi_97977322
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 12:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee hij is een prima voetballer die een neusje voor de goal heeft, een fijne techniek en ook goed kan spelen. Echter is zijn grote probleem zijn misplaatste vedette gedrag, niet alleen bij Ajax maar ook bij AZ heeft hij zich zo vaak van zijn slechtste kant laten zien. Ik verwacht overigens dat Jol exact weet hoe om te gaan met Mounir maar kijk niet gek op dat wanneer Jol vertrekt er problemen gaan komen.
En hij is zo langzaam als een amerikaan met overgewicht.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97979192
quote:

Onder Jol speelde hij redelijk tot goed, onder de Boer gewoon slecht... Hij past niet in het 4-3-3 systeem en kan er slecht tegen als hij op de bank gezet wordt.
  vrijdag 10 juni 2011 @ 19:45:25 #114
302138 HuffTheTalbot
pi_97994278
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 19:14 schreef Godtje het volgende:
Ja! Hij is één van mijn favoriete mannen.

Hoe is zijn Nederlands?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:37:10 #115
189963 nubreektmijnklomp
pi_98020096
Gebeurt momenteel echt helemaal niks rondom Ajax, beetje saai :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:39:29 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98020172
Wanneer worden de rugnummers meestal bekend?
Rond de tijd van de eerste training?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 12:43:38 #117
189963 nubreektmijnklomp
pi_98020315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:39 schreef heloef het volgende:
Wanneer worden de rugnummers meestal bekend?
Rond de tijd van de eerste training?
Ergens na de transferperiode me dunkt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_98021324
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 12:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Boeien, we zijn de landskampioen.
Noot noot.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:19:47 #119
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_98021677
quote:
Ja hoor, Amsterdammers brullen weer na 7 jaar dat zij de beste van de wereld zijn.
pi_98021706
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:19 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja hoor, Amsterdammers brullen weer na 7 jaar dat zij de beste van de wereld zijn.
*O*

Nog niet. Volgend jaar pas.
★★★
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:20:47 #121
131603 Afwazig
Serious business
pi_98021714
quote:

[..]

En terecht natuurlijk.
pi_98021818
quote:

[..]

Ik voel je pijn
pi_98022108
quote:

[..]

Calimero, je lijkt wel een Belg.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:42:25 #124
189963 nubreektmijnklomp
pi_98022501
quote:

[..]

hé? Ik mis de relevantie? Ik bedoelde qua transfers en zo. We moeten nog steeds een nieuwe spits.

Overigens zijn we dat wel natuurlijk :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_98022864
Waarom reageren mensen nog op trollen? :')
  zaterdag 11 juni 2011 @ 13:59:09 #126
268409 voice-over
pi_98023028
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

Overigens zijn we dat wel natuurlijk :P.
'Ajax is de beste van Barcelona, Madrid, Manchester, Milaan en München'. Wie zei dat ook al weer? :')
pi_98023050
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

'Ajax is de beste van Madrid, Manchester, Milaan en München'. Wie zei dat ook al weer? :')
Ik.
★★★
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:01:08 #128
268409 voice-over
pi_98023089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:53 schreef Godtje het volgende:
Waarom reageren mensen nog op trollen? :')
Ik reageer hier omdat het nu vrij stil is in het Feyenoord forum. Ik zit ook niet voor mijn lol met mijn aartsvijanden te kletsen. :')
pi_98023117
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik reageer hier omdat het nu vrij stil is in het Feyenoord forum. Ik zit ook niet voor mijn lol met mijn aartsvijanden te kletsen. :')
★★★
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:16:23 #130
189963 nubreektmijnklomp
pi_98023564
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 13:59 schreef voice-over het volgende:

[..]

'Ajax is de beste van Barcelona, Madrid, Manchester, Milaan en München'. Wie zei dat ook al weer? :')
Herr Fuhrer van gaal.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 14:52:36 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_98024724
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Je hebt bij je eigen club forum ook genoeg vijanden toch?
  zaterdag 11 juni 2011 @ 16:40:09 #132
80382 manny
30 is best veel
pi_98028712
Hopelijk bljft het lekker stil en worden er geen belangrijke spelers weggekaaid worden vlak voor het seizoenstart.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:05:54 #133
268409 voice-over
pi_98029709
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die vijanden weten niet wat echte clubliefde is.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:42:19 #134
189963 nubreektmijnklomp
pi_98031159
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:05 schreef voice-over het volgende:

[..]

Die vijanden weten niet wat echte clubliefde is.
Ik moet wel altijd lachen om jouw posts :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:44:52 #135
302138 HuffTheTalbot
pi_98031252
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 16:40 schreef manny het volgende:
Hopelijk bljft het lekker stil en worden er geen belangrijke spelers weggekaaid worden vlak voor het seizoenstart.
Vertonghen en van der Wiel vertrekken nog wel.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 17:50:23 #136
268409 voice-over
pi_98031427
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik moet wel altijd lachen om jouw posts :P
Ik moet ook altijd lachen om mijn posts. ;)
pi_98031824
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 14:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

niemadn ziet hem graag posten, zelfs bij PSV niet.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:05:50 #138
189963 nubreektmijnklomp
pi_98031891
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:03 schreef macca728 het volgende:

[..]

niemadn ziet hem graag posten, zelfs bij PSV niet.
Hij is dan ook een Feyenoorder.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 17:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Vertonghen en van der Wiel vertrekken nog wel.
Jij weet iets dat wij niet weten?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_98032088
quote:
16s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Hij is dan ook een Feyenoorder.

nee hoor anti Feyenoord anti PSV anti iedereen eigenlijk
  zaterdag 11 juni 2011 @ 18:13:49 #140
268409 voice-over
pi_98032184
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 18:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

nee hoor anti Feyenoord anti PSV anti iedereen eigenlijk
Ik ben anti wanbeleid van BVO's, anti hooligans, anti VarkenoordGroep en anti usertjes met een rare naam als macca728.
  zaterdag 11 juni 2011 @ 21:25:15 #141
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_98040031
quote:

[..]

Hij is geen Amsterdammer :|W
AFC AJAX
pi_98040911
quote:
Klopt. Dan maar fifa spelen met ajax. :P
  zaterdag 11 juni 2011 @ 22:59:50 #143
189963 nubreektmijnklomp
pi_98044494
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 21:25 schreef msnk het volgende:

[..]

Hij is geen Amsterdammer :|W
Jij geen Nederlander, so what :(. Hater.

Overigens zei ik uberhaupt niks in die trend dus misschien was het wel een verkeerde quote :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_98046835
Nr 31, volgend jaar!
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_98048870
Nr. 40 in het seizoen 2020 / 2021.
Denk dat ik maandag 27 April 2021 alvast vrij neem.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_98055372
Iemand het nieuwe thuisshirt al besteld?
Ik zit nog te twijfelen, 100 euro is wel veel geld.
Als ik m koop komt _O_ Jan Vertonghen _O_ op de achterkant :Y
  zondag 12 juni 2011 @ 09:27:23 #147
80382 manny
30 is best veel
pi_98055377
Als we de boel bij elkaar houden dan kunnen we begin volgend seizoen meteen al boemklatsch naar die nummer 1 plek en hopelijk een beetje een te overleven CL poule bij de loting. Zou toch geweldig zijn indien we ook europees eindelijk weer eens een beetje resultaat neerzetten.
pi_98055411
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:27 schreef manny het volgende:
Als we de boel bij elkaar houden dan kunnen we begin volgend seizoen meteen al boemklatsch naar die nummer 1 plek en hopelijk een beetje een te overleven CL poule bij de loting. Zou toch geweldig zijn indien we ook europees eindelijk weer eens een beetje resultaat neerzetten.
Ik heb nu al zin aan iig 6 avondjes lekker CL kijken :)
pi_98055622
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:26 schreef DeZoektocht het volgende:
Iemand het nieuwe thuisshirt al besteld?
Ik zit nog te twijfelen, 100 euro is wel veel geld.
Als ik m koop komt _O_ Jan Vertonghen _O_ op de achterkant :Y
Shirtjes zijn tegenwoordig echt belachelijk duur. Ik wilde voor mijn kinderen een bedrukte thuis -en uit-shirt bestellen, maar kwam al gauw uit op 150 euro. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zondag 12 juni 2011 @ 09:57:39 #150
80382 manny
30 is best veel
pi_98055658
quote:
13s.gif Op zondag 12 juni 2011 09:54 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Shirtjes zijn tegenwoordig echt belachelijk duur. Ik wilde voor mijn kinderen een bedrukte thuis -en uit-shirt bestellen, maar kwam al gauw uit op 150 euro. :N
Kinderen, uit en thuis, bedrukt, dat zijn minimaal 4 shirts voor 150 euro. Dat valt toch wel mee ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')