quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe gigantisch veel ballen moet je dan wel niet tegenhouden om bij Manchester te komen? Onbegrijpelijk dat alleen 2e rangs topclubs interesse in Steek hebben
Naar mijn bescheiden mening behoort Steek tot de 5 beste doelmannen van dit moment.
Ik heb het afgelopen seizoen de zo bewierookte keeper als Casillas meer fouten zien maken dan Steek of van der Sar.quote:
Inderdaad, net als Julio Cesar.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen de zo bewierookte keeper als Casillas meer fouten zien maken dan Steek of van der Sar.
Dat misschien wel maar Casillas staat er altijd in de belangrijkste wedstrijden, van de Sar in CL finale was nou niet bepaald goedquote:Op maandag 13 juni 2011 11:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen seizoen de zo bewierookte keeper als Casillas meer fouten zien maken dan Steek of van der Sar.
Jup.. en ik ga er vanuit dat die blessure niks veranderd. Als je kijkt hoe Cesar e.d. staan te blunderen. Ik had verwacht dat hij eigenlijk gewoon naar ManU zou gaan..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe gigantisch veel ballen moet je dan wel niet tegenhouden om bij Manchester te komen? Onbegrijpelijk dat alleen 2e rangs topclubs interesse in Steek hebben
Naar mijn bescheiden mening behoort Steek tot de 5 beste doelmannen van dit moment.
Dat kan nog altijd die de Gea heeft nog steeds niet getekend bij Man Uquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup.. en ik ga er vanuit dat die blessure niks veranderd. Als je kijkt hoe Cesar e.d. staan te blunderen. Ik had verwacht dat hij eigenlijk gewoon naar ManU zou gaan..
Internazionale: Steek>Julio Cesarquote:Op maandag 13 juni 2011 11:39 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jup.. en ik ga er vanuit dat die blessure niks veranderd. Als je kijkt hoe Cesar e.d. staan te blunderen. Ik had verwacht dat hij eigenlijk gewoon naar ManU zou gaan..
De Gea vind ik overigens een fantastische doelman. Gezien zijn leeftijd interessanter dan Steek (helaas)quote:Op maandag 13 juni 2011 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat kan nog altijd die de Gea heeft nog steeds niet getekend bij Man U
Sorry hoor maar zet even je chauvi bril afquote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Internazionale: Steek>Julio Cesar
Real Madrid: Steek>Casillas
Barcelona: Steek><Valdes
Arsenal: Steek>Almunia
AC Milan: Steek>Abbiati
En ga zo maar door.
Dit seizoen bedoel je? Beetje overdreven je lijstje, want Casillas bijvoorbeeld heeft zich al jaren lang bewezen.. andere ook. Maar ook ik heb al vaker geroepen dat Stekelenburg op het moment bij de wereld top hoort.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Real Madrid: Steek>Casillas
Barcelona: Steek><Valdes
En ga zo maar door.
Zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor maar zet even je chauvi bril af
Real Madrid: Steek<Casillas
Barcelona: Steek>Valdes
Ach ja, zowel Barcelona als Real Madrid hebben prima keepers van eigen bodem. Die worden door geen enkele keeper vervangen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit seizoen bedoel je? Beetje overdreven je lijstje, want Casillas bijvoorbeeld heeft zich al jaren lang bewezen.. andere ook. Maar ook ik heb al vaker geroepen dat Stekelenburg op het moment bij de wereld top hoort.
Die hebben net Friedel gehaald.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
HEY WACHT!!!!
TOTTENHAM HOTSPURS!
Als gomes naar PSV gaat,is hij de perfecte keuze daar!
Europa League.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
HEY WACHT!!!!
TOTTENHAM HOTSPURS!
Als gomes naar PSV gaat,is hij de perfecte keuze daar!
Neuer is al lang over en Schalke is te laag voor Steekquote:Op maandag 13 juni 2011 11:52 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Steek kan eigenlijk wel bij Arsenal.
Of bij Bayern munchen,schalke (als neuer weg gaat) 04.
Een echte club voor hem lijkt me AC milan,Arsenal of Liverpool.
Een 40 jarige doelman?quote:
Friedel heeft gewoon de kwaliteiten om eerste doelman te worden hoor. Blijkbaar kijk je geen PL anders zou je niet zo'n opmerking maken. Hoort bij de top 5 in de PL.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een 40 jarige doelman?Die is gehaald voor de reserveplek.
Die eerste 2 zijn top vanaf plek 3 wordt het toch een slag minderquote:Op maandag 13 juni 2011 11:55 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Friedel heeft gewoon de kwaliteiten om eerste doelman te worden hoor. Blijkbaar kijk je geen PL anders zou je niet zo'n opmerking maken. Hoort bij de top 5 in de PL.
Vd Sar, Cech, Reina, Hart en Friedel.
Hart heeft dit seizoen nog beter dan vd Sar staan keepen imo, maar die moet zich nog over een langere termijn bewijzen. Reina was in ieder ander land gewoon nationaal doelman geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die eerste 2 zijn top vanaf plek 3 wordt het toch een slag minder
Ze zijn ook wel goed hoor, Hart vind ik nooit zo zeker overkomen en Reina maakt nog altijd zijn foutjesquote:Op maandag 13 juni 2011 11:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hart heeft dit seizoen nog beter dan vd Sar staan keepen imo, maar die moet zich nog over een langere termijn bewijzen. Reina was in ieder ander land gewoon nationaal doelman geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |