Heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef Inlognaam het volgende:
moet er een plicht zijn om muntjes terug te wisselen na afloop, zoals je dat ook op concerten wel ziet.
nou ik was laatst op een festival en daar verkochten ze pas muntjes vanaf 4 muntjes. Wat nou als je maar 1 biertje wil...quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom verplicht terugkopen? Breng je je glas cola ook terug als je je bedenkt dat je geen dorst meer hebt en het niet opdrinkt?
Niemand verplicht jou die muntjes te kopen toch.. dus als je overhebt is dat je eigen schuld?
1 biertje willen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nou ik was laatst op een festival en daar verkochten ze pas muntjes vanaf 4 muntjes. Wat nou als je maar 1 biertje wil...
1 biertje en 3 water. Probleem opgelostquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
nou ik was laatst op een festival en daar verkochten ze pas muntjes vanaf 4 muntjes. Wat nou als je maar 1 biertje wil...
Duur biertje danquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
1 biertje en 3 water. Probleem opgelost
Het grootste voordeel is nog dat het afrekenen bij de bar 10x zo snel gaat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:43 schreef klusfoobje het volgende:
muntjes werkt perfect.
A het is voro de meeste bezoekers erg lastig in te schatten hoeveel ze er nodig hebben en meestal koopt men dus teveel.
B is het veiliger voor het personeel. Geld is maar op 1 plek aanwezig en die is van beveiliging voorzien.
Water op festivals kost idd vaak 3 euro voor een bekertje. Echt waardeloos.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef cricket het volgende:
Als je een keer in de buurt bent 5 minuten voor de deur gaan staan en die muntjes verkopen aan bezoekers. Desoods met een beetje korting.
Voor 2 muntjes is het inderdaad de moeite niet, maar als iedereen een aantal over heeft en je nog een handjevol van die krengen hebt, dan ben je er in ieder geval vanaf...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:01 schreef LACH-MET-TRANEN het volgende:
[..]
Kom gewoon een andere keer terug en zuip wat redbull vodka. Ben je zo door die muntjes heen.
Op Pinkpop hebben ze gratis water.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef Skv het volgende:
[..]
Water op festivals kost idd vaak 3 euro voor een bekertje. Echt waardeloos.
heb maar 1 biertje nodig om me een houding te geven.quote:
goeden oplossingquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
je hebt grote kans dat je dan een stoot voor kanis krijgt....quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:50 schreef cricket het volgende:
Als je een keer in de buurt bent 5 minuten voor de deur gaan staan en die muntjes verkopen aan bezoekers. Desoods met een beetje korting.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef Skv het volgende:
Als ik bij een festival oid muntjes over heb en ik smeer 'm, dan loop ik altijd naar de rij voor het muntjesloket en verkoop alles voor 75% van de aankoopprijs. Maak je de mensen uit de rij altijd blij mee en zit je ook niet meer met die waardeloze troep.
Wat?quote:
Wat vind de organisatie er van als je vlak voor de kassa goedkoper gaat staan verkopen?quote:
Waarschijnlijk niets; ze hebben hun geld al binnen want die muntjes zijn al betaald.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat vind de organisatie er van als je vlak voor de kassa goedkoper gaat staan verkopen?
Inderdaad. Vraag me sowieso af of ze het opmerken, zo vaak zal het echt niet voor komen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niets; ze hebben hun geld al binnen want die muntjes zijn al betaald.
Alsof het zo'n kassamiep ook maar iets boeit wat er in de rij gebeurt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wat vind de organisatie er van als je vlak voor de kassa goedkoper gaat staan verkopen?
Omdat het de enige manier van betalen is. Normaal betaal je met muntgeld. Dat hebben zij niet mogelijk gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Waarom verplicht terugkopen? Breng je je glas cola ook terug als je je bedenkt dat je geen dorst meer hebt en het niet opdrinkt?
Niemand verplicht jou die muntjes te kopen toch.. dus als je overhebt is dat je eigen schuld?
Ik heb nog nooit een festival oid meegemaakt waar ze een volgende editie weer dezelfde muntjes verkopen. In de Kuip is het nog erger: daar maken ze voor elke voetbalwedstrijd gepersonaliseerde muntjes met de logo's van de spelende clubs en de datum er op. Dat is het hele probleem ook: zodra je het terrein af bent zijn ze waardeloos. Volgende keren is er altijd een andere vorm of een ander kleurtje.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:20 schreef karr-1 het volgende:
Je gooit ze ook niet weg, je maakt ze op of gebruikt ze de volgende keer weer.
Ze checken je portemonnaie voor oude muntjes bij de ingang mochten ze oude gebruiken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een festival oid meegemaakt waar ze een volgende editie weer dezelfde muntjes verkopen. In de Kuip is het nog erger: daar maken ze voor elke voetbalwedstrijd gepersonaliseerde muntjes met de logo's van de spelende clubs en de datum er op. Dat is het hele probleem ook: zodra je het terrein af bent zijn ze waardeloos. Volgende keren is er altijd een andere vorm of een ander kleurtje.
Dat is helemaal om te huilen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ze checken je portemonnaie voor oude muntjes bij de ingang mochten ze oude gebruiken.
Jij bent dus zo'n pauper die er voor zorgt dat water 4/5 euro is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is helemaal om te huilen.
Hoewel ik me als organisator van een festival wel voor kan stellen dat je uitgaat van een bepaald aantal drankverkopen. Die inschatting kan behoorlijk vertekenen als iedereen met oude muntjes rondloopt. Maar het is wel bijzonder karig.
Ik heb het twee keer geha..quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:34 schreef Flepke het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n pauper die er voor zorgt dat water 4/5 euro is.
[ afbeelding ]
Te makkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer geha..
Ach ik ga me ook niet verdedigen.Zeikstraal met je kneuzenplaatjes.
Tenzij het een paupertent is zal dat wel meevallen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:29 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
je hebt grote kans dat je dan een stoot voor kanis krijgt....
Dat is niet het geval geweest, dat bord. Opzuipen? Man, ik was blij dat ik weg kon uit dat k*t restaurant!quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef hooibaal het volgende:
Waarom zou het niet mogen? Meestal hangt er bij de kassa een bord waar duidelijk op staat dat muntjes niet worden teruggewisseld voor geld.
Volgens mij is het bij concerten trouwens ook niet verplicht, heb je daar toevallig een bron voor?
Tip voor de volgende keer: zuip ze op!!
jij bent er zo 1 die de rest van de tijd pillen gebruikt op een concert?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:34 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
En wat weerhield je ervan om die muntjes door te verkopen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:02 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat is niet het geval geweest, dat bord. Opzuipen? Man, ik was blij dat ik weg kon uit dat k*t restaurant!
poeh poeh koud eten en terugsturen en toch binnen 3 kwartier buiten staan, da's ook een prestatie!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:01 schreef Troeta het volgende:
Chinahotel, wat een afknapper idd. Was het eten bij jullie ook koud?
Ben nog nooit zo snel uit eten geweest, na 3 kwartier stonden we weer buiten.
Ja, ik ga niet een kwartier wachten op mensen die misschien wel muntjes willen kopen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En wat weerhield je ervan om die muntjes door te verkopen?
Terugsturen? Het is een buffetquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
poeh poeh koud eten en terugsturen en toch binnen 3 kwartier buiten staan, da's ook een prestatie!
Sorry, ik wist niet dat je de enige in het restaurant was.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet een kwartier wachten op mensen die misschien wel muntjes willen kopen.
dan vraag je toch of ze het meenemen en warm eten neerleggen, of ben ik nou gek?quote:
Een restaurant kun je het niet noemen. Vreetschuur is een betere benaming ervoor. Zelfde lage kwaliteit.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je de enige in het restaurant was.
Elke euro is teveel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan vraag je toch of ze het meenemen en warm eten neerleggen, of ben ik nou gek?
anyway wat betaal je nou voor zo'n buffet daar?
nou nee niet persé, het was nog saai dus ben weggegaan.quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent er zo 1 die de rest van de tijd pillen gebruikt op een concert?
Dat zie je toch verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:10 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niets; ze hebben hun geld al binnen want die muntjes zijn al betaald.
heb je nou wel of heb je nou niet geklaagd dat het eten koud was? Foutje kan gebeuren toch?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:31 schreef Troeta het volgende:
Het is idd niet echt een restaurant. Het is een hotel wat geloof ik slecht loopt, dus hebben ze Grouponbonnen verkocht en reclame gemaakt voor hun restaurant.
Maar dat is dus gewoon het buffet van het hotel waar je aanschuift.
Volgens mij heb ik 10 euro betaald voor die groupon en ik 1 koffiebon gekocht daar.
Dat zou me echt geen reet boeien. Als ik muntjes over heb, verkoop ik die terug. Schandalige praktijken om zo een 'restaurant' te runnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |