Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?quote:
Je bedoelt dat de VU de Inholland oder de uni's is?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat VU een kutuni is.
Slechts uni in naam.
VUquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?
Wat vinden jullie trouwens de slechtste universiteiten des Lands?
Omhoog trekken wellicht, maar wanneer in eerste instantie in de eerste jaren het verschil "VU" student of "UvA" student wegvalt dan is het diploma-inflatie voor de UvA studenten, alles voor niets.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dat kan de UvA wel omhoog trekken, toch?
Wat vinden jullie trouwens de slechtste universiteiten des Lands?
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de VU de Inholland oder de uni's is?
Point made, tis gewoon in praktijk een HBO.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
De mensen op de VU zijn ook kut. Van die mensen die tot hun 25ste thuiswonen, al op hun 16e de ware hebben gevonden en als hobby's uitgaan hebben.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:58 schreef eriksd het volgende:
De mensen op de VU zijn ook kut. Van die mensen die tot hun 25ste thuiswonen, al op hun 16e de ware hebben gevonden en als hobby's uitgaan hebben.
Plural.quote:
Hm, beetje doorgeschoten met "inflatiecorrectie", het begint klein en eindigt groot.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Het Europees Parlement wil vanaf 2014 elk jaar 5 procent meer geld voor Europa.
EUSSR
Ik snap hem nietquote:
Europarlementariers gingen er van ALLE beroepen in heel Nederland er gemiddeld het meest op vooruit. Geeft te denken, niet?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Het Europees Parlement wil vanaf 2014 elk jaar 5 procent meer geld voor Europa.
EUSSR
Dat soort types zijn het. Pseudo-intellectuelen op de VU.quote:
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat soort types zijn het. Pseudo-intellectuelen op de VU.
Of nemen ze tegenwoordig zelfs die moeite niet meer?
Oeiquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.
Bovendien geforceerd toegelaten door steungroepen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het zijn 9 van de 10 keer Nieuwe Nederlanders met houtje-touwtje zinsconstructies.
Nederland is zo gek nog wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien geforceerd toegelaten door steungroepen.
Ah ja. "Ik zie amper allochtonen op mijn universiteit"quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik krijg het per e-mail als pdf.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
Jezus tering zeg, krijg ik mijn loonstrook in het vervolg niet meer per post maar moet allerlei achterlijke accounts aanmaken om het online te krijgen.
Godsgloeiende kankerzooi, flikker eens op, ik wil het gewoon op papier krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |