Heeft het ook niet te maken met de reden te maken waarom je hardloopt? Voor de 1 is dat om asap een marathon te lopen en de ander om af te vallen. Die hebben een andere insteek dan de eerste categorie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:36 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Voor mij zou het grootste probleem daarbij zijn dat je hardlopend niet vooruit zal gaan. Als je meteen je reserves moet aanspreken zal je (bijna) geen progressie zien.
Koolhydraten en eiwitten heb je hard nodig als je goed wilt lopen. De hoeveelheden zijn natuurlijk wel afhankelijk van de te lopen afstanden.
Ik loop erg prettig op pastaDat zit er bij mij wel in inmiddels, avond voor een training of wedstrijd. Ook een beetje bijgeloof natuurlijk
Dan nog is het belangrijk dat je spierreserves niet gebruikt worden om op te hardlopen, lijkt mij. Daardoor herstellen je spieren minder snel en met spierpijn is de motivatie ook minder snel gevonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Heeft het ook niet te maken met de reden te maken waarom je hardloopt? Voor de 1 is dat om asap een marathon te lopen en de ander om af te vallen. Die hebben een andere insteek dan de eerste categorie.
Das in ieder geva een behoorlijk tempoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vandaag hardloopsokken gehaald bij de Hema en zonet gelopen. Heb geen last meer van een slaapvoet
Zonet een rondje van 3,6km gelopen in 18:36min. Ik denk dat ik ga stoppen met Evy en zelf verder ga aanklooien.
Op Dealextreme.com en Buyincoins.com kun je heel goedkoop zo'n armband kopen. Heb er zelf ook één en de kwaliteit is primaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef Nallie het volgende:
Hallo, nog een hardloopster meldt zich!
Loop ook met Evy en al bij les 24, was al keer eerder begonnen, maar nu serieus!
Ik neem dus mn mp3 speler mee maar ik gebruik ook een app op mijn telefoon om afstand en snelheid te meten. Maar dit neemt allemaal beetje lastig mee. Ben eigenlijk op zoek naar zo'n sport armband. Zie er wel veel op internet, maar kan niet zo goed kiezen.
Welke gebruiken jullie?
Ik gebruik ook mijn telefoon (d.m.v. runtastic) en ik hou hem gewoon in mijn hand, vind het juist lekker om wat in mijn handen te hebben, anders heb ik het gevoel dat ze (en mijn armen) er maar een beetje bijhangenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:00 schreef Nallie het volgende:
Hallo, nog een hardloopster meldt zich!
Loop ook met Evy en al bij les 24, was al keer eerder begonnen, maar nu serieus!
Ik neem dus mn mp3 speler mee maar ik gebruik ook een app op mijn telefoon om afstand en snelheid te meten. Maar dit neemt allemaal beetje lastig mee.
inderdaad, het zelfde hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb mijn telefoon (BB) ook in mijn hand, kan ik steeds mijn snelheid in de gaten houden om zo een beetje vlak te lopen.
ik was niet helemaal verrot, dus overmorgen maar eens de 5km proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das in ieder geva een behoorlijk tempo
ik loop niet op muziek, ook nooit geprobeert maar ik denk dat het me te veel zou afleiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik heb gewoon een broekzak
de mensen die zonder evy lopen: wat voor muziek of mix luisteren jullie?
Ska!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
ik heb gewoon een broekzak
de mensen die zonder evy lopen: wat voor muziek of mix luisteren jullie?
FTWquote:
Bij de armbanden die ik heb stond dat die voor iPhone 3G was, maar mijn HTC Hero (die iets dikker is dankzij een 'knik' die erin zit) past er meer dan prima in. Erg handigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op Dealextreme.com en Buyincoins.com kun je heel goedkoop zo'n armband kopen. Heb er zelf ook één en de kwaliteit is prima. Ze hebben ze wel alleen voor iPhones, geloof ik, dus je moet wel een smartphone hebben van het formaat van de nieuwste of een redelijk recente iPhone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |