dat hoor je mij ook niet zeggen, ik vroeg of het ongesteld worden mischien op zich kan laten wachten omdat het nog eerst de stont van mijn eikel af moet breken ofzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
van stront aan je eikel wordt ze echt niet zwanger hoor
Ze kan hoogstens een infectie krijgen maar dat heeft niks te maken met wel of niet ongesteld worden. als ze 1 dag te laat is zou ik me nog niet zo'n zorgen maken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:20 schreef klaasjanherman het volgende:
[..]
dat hoor je mij ook niet zeggen, ik vroeg of het ongesteld worden mischien op zich kan laten wachten omdat het nog eerst de stont van mijn eikel af moet breken ofzo.
Ik zei ook al dat 1 dag dus echt nog niks is, en dat ze nog niet bang hoeft te zijn.
Echt wel krijg je een negerquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:16 schreef Metro2005 het volgende:
van stront aan je eikel wordt ze echt niet zwanger hoor
mwa, vergis je niet in de zuren in de vag. die breken dat doorgaans wel af.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Jurgen1990 het volgende:
in het voorvocht uit de penis zitten ook zaadcellen, maar als het de laatste dag van de pil is maakt dat niets uit. Met je "Vieze" plassert met poep de vagina in gaan kan natuurlijk wel een infectie veroorzaken maar volgens mij heeft dat geen effect op de ongesteldheid
Zij stopt met het slikken van de pilquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:13 schreef -moppie- het volgende:
'we' zitten in de stopweekis dat net zoiets als 'we' zijn zwanger?
ja maar het wordt er wel een zootje van...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef Sapstengel het volgende:
Je kan gewoon sex hebben zonder condoom in de stopweek, de bescherming werkt door. Kans dat je vriendin zwanger word is echt heel minimaal.
zeg jij maar niets meer...quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef Ivotje het volgende:
Of je komt heeeeeeeeel snel klaar, of je bent niet klaargekomen. Dus kan dat je papa wordt is klein!!
Sommige mensen proberen het topic een beetje leuk te houden, das hard nodig want je OP is gewoonweg dom.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:14 schreef klaasjanherman het volgende:
jij hebt het hele topic door al zulke grappige opmerkingen :
Ja dat is wel zo. Maar qua bescherming tegen zwangerschap zit het wel goed. En er zijn altijd aan het begin of eind van de stopweek we een paar dagen waarop het gewoon kan zonder troepquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar het wordt er wel een zootje van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |