Ja, precies. Is het daarom niet te laat om nog te gaan kopen? Of zien jullie het nog heel veel meer gaan stijgen?quote:
volgens vele blijft deze stijging wel doorgaan ja, en vergeet niet naar mate het moeilijker wordt om te minen komt er ook schaarstequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, precies. Is het daarom niet te laat om nog te gaan kopen? Of zien jullie het nog heel veel meer gaan stijgen?
Dit uit interesse btw.
Verwacht nog wel dat het ff door blijft gaan... Teminste, dat denk ik. Is wel een beetje een gok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is het niet te laat om te gaan kopen? De koers is al flink gestegen nu als ik het zo zie.
ik verkoop alles wat ik binnehaal zsm, koop betere hardware en daarna sparenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Mender het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of dit systeem in de toekomst niet als alternatief kan dienen. Als we dalijk weer een crisis krijgen of als het dalijk alleen maar slechter met de economie blijft gaan. Dan zou het wel vet zijn als je nu al iets hebt opgebouwd.
Ik denk dat ik 2 wallets ga bijhouden. Eentje voor de lange termijn (soort spaarpot). En eentje om te speculeren.
JAA ZE GAAN NAAR HONDERDEN DOLLARS IK WORD RIJK!!1quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, precies. Is het daarom niet te laat om nog te gaan kopen? Of zien jullie het nog heel veel meer gaan stijgen?
Dit uit interesse btw.
daarom investeer ik in hardware om te minen, en dat hoeft niet eens zo veel te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Blue_note het volgende:
Maar als je koop i.p.v te minen, zul je toch in hoge bedragen moeten handelen wil het iets opleveren.
$100,- zijn ongeveer 4 BTC, dat schiet niet erg op natuurlijk!
Mtgox, of daar een vriend van, deed het eerst wel. Zo heb ik ook mijn eerste bitcoins gekocht. Maar een tijdje is zijn account bevroren door Paypal. Bij Mtgox kun je trouwens wel gewoon geld overmaken via internetbankieren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Jegorex het volgende:
Is er ergens een bitcoin market die paypal accepteerd?
(Ik weet dat paypal fraude gevoelig is en daarom niet wordt geaccepteerd op de meeste plaatsen)
Paar maandjes terug had je volgens mij 300 BTC voor $100quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Blue_note het volgende:
Maar als je koopt i.p.v te minen, zul je toch in hoge bedragen moeten handelen wil het iets opleveren.
$100,- zijn ongeveer 4 BTC, dat schiet niet erg op natuurlijk!
1024Mb is sowieso weer gemakkelijker te verkopen aan freakjes... Dus voor het kleine prijsverschil gewoon doen...quote:Op woensdag 8 juni 2011 17:15 schreef Ralphmeister het volgende:
Is een Asus Radeon 5770 wat? En maakt het dan nog uit of ik de 512mb of 1024mb versie neem?
Mja, 79 of 116 euro vind ik niet echt een klein prijs verschilquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
1024Mb is sowieso weer gemakkelijker te verkopen aan freakjes... Dus voor het kleine prijsverschil gewoon doen...
een 5850 kost ongeveer 140-150 euro en hast ergens tussen de 240 en 400 uit mn hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:55 schreef Blue_note het volgende:
Wat kost zo'n kaart Lipjes? Even om voor mezelf het op een rij te zetten.
voor een 5850?quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:57 schreef Doodloper het volgende:
120 euro nieuw, op marktplaats kun je 'm wel voor 90 regelen.
(als ik ff voor lipjes mag spreken)
http://bitmarket.eu. Kijk onder Market en dan Ask Offers om te zien tegen welke prijs er nu BTC's worden aangeboden, en of de aanbieder PayPal accepteert. Je handelt er met andere Bitcoiners dus niet met de site zelf. Als je PayPal wilt gebruiken kun je je met behulp van eBay feedback laten verifiëren - althans dat heb ik gedaan, misschien zijn er wel meer methoden. Ik heb zelf via PayPal en Europese bankovermakingen 26 bitcoins gekocht, en er daarvan één als bedankje aan de maker van BitMarket.eu gedoneerd zodat ik er nu nog 25 heb.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Jegorex het volgende:
Is er ergens een bitcoin market die paypal accepteerd?
Aaight boks, ik heb vanmiddag precies dezelfde besteld!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:30 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik heb bij alternate deze besteld:
http://www.alternate.nl/h(...)HIRE/HD5830_Extreme_(11169-08-20G)/555213/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe+kaarten+ATI&l3=Radeon+HD5000
Zoals iemand al eerder in het topic aangaf gebruikt deze wat meer stroom als de 5770 , maar heeft wel betere prestaties (en goedkoper!).
Geïnvesteerd in 85 bitcoins ofzo, 50 verkocht, investering er uit, ~35 overquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:03 schreef Blobje het volgende:
Die: https://freebitcoins.appspot.com/ werkt ook al een hele tijd niet.
Ik zag Pirania ergens zeggen dat hij 35 "gratis" bitcoins heeft verzameld. Hoe kom je daar aan als je niet gaat minen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:40 schreef PiRANiA het volgende:
Ik lees dat de eigenaar van deepbit 115 dollar per uur verdient aan zijn netwerk. Nog even kijken hoe ik dat kan verifiëren.
http://www.reddit.com/r/B(...)12_an_hour_controls/
Hoe dat werkt weet ik niet, ik weet wel dat GUIMiner een stuk handiger werkt (in mijn optiek dan; minder instellen e.d.).quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:41 schreef Asgard het volgende:
Zo, ff geïnstalleerd volgens deze tutorial en Bitcoin net voor het eerst opgestart. Volgens de tutorial zou het een aantal uur duren voor ik iets zou zien veranderen in het programma. Hoelang duurde het bij jullie?
Specs:
Intel core i5 2500
4gb ram
Radeon HD6850
Nog wel wat meer denkquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:34 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Aaight boks, ik heb vanmiddag precies dezelfde besteld!
Alleen dan by MyCom voor ¤ 2,05 duurder
Heb je misschien een tutorial voor GUIminer?quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]dat is $82,125.00 per maand gek
[..]
Hoe dat werkt weet ik niet, ik weet wel dat GUIMiner een stuk handiger werkt (in mijn optiek dan; minder instellen e.d.).
Die site had ik ook gevonden, maar jammergenoeg accepteren ze geen nieuwe gebruikers.quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:23 schreef dvr het volgende:
[..]
http://bitmarket.eu. Kijk onder Market en dan Ask Offers om te zien tegen welke prijs er nu BTC's worden aangeboden, en of de aanbieder PayPal accepteert. Je handelt er met andere Bitcoiners dus niet met de site zelf.
Thanks, ben het al aan het proberen!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:53 schreef Doodloper het volgende:
Je kunt het hier downloaden:
http://www.softpedia.com/(...)Download-188161.html
Je kunt je daarna aanmelden op bijv. deepbit.net (wat daar het voordeel van is weet ik ook niet, maar dat schijnt makkelijker te zijn), met die gegevens log je in op guiminer en je klikt op Mine ofzoiets en dan gaat de rest vanzelf.
Je moet wel het bitcoin-programma hebben, maar die heb je denk al.
Tsja je moet er wat voor over hebben hequote:Op woensdag 8 juni 2011 18:59 schreef Asgard het volgende:
[..]
Thanks, ben het al aan het proberen!
Ff OpenCL downloaden, duurt ook wel een minuut. Trage servers van AMD
Ok, geregistreerd op deepbit, e-mail ter bevestiging gehad.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Tsja je moet er wat voor over hebben he
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:10 schreef Doodloper het volgende:
Heb je bij 'server:' wel deepbit aangeklikt?
Dan hoort er namelijk geen 'username' te staan maar 'email'.
Die error kreeg ik met het losse mine-programma ofzo, maar guiminer werkte hier wel goed...
Bitcoin moet inderdaad meedraaien (op servermodus!)quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:16 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
O wacht, moet bitcoin ook meedraaien? Of is GUIminer alleen genoeg?
Oh dat zou inderdaad kunnen ja. Maar als hij zeurt over 'RPC'-fouten zou ik het zoeken bij het bitcoinprogramma.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:24 schreef broodmonkeh het volgende:
Als je in een pool zit hoeft bitcoin toch niet mee te draaien ? Dan hoef je het volgens mij alleen maar te gebruiken als je wallet
Servermodus? Moet ik dan weer dat regeltje toevoegen via commandprompt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Bitcoin moet inderdaad meedraaien (op servermodus!)
| 1 2 3 4 5 6 7 | 2011-06-08 19:25:16: Listener for "Default": 08/06/2011 19:25:16, long poll: new block 0000194fcdb4027b 2011-06-08 19:25:22: Listener for "Default": 08/06/2011 19:25:22, Problems communicating with bitcoin RPC 2011-06-08 19:25:42: Listener for "Default" shutting down 2011-06-08 19:25:43: Running command: poclbm.exe --user=xxxx --pass=xxxxx -o deepbit.net -p 8332 -d0 --verbose 2011-06-08 19:25:43: Listener for "Default" started 2011-06-08 19:25:59: Listener for "Default": 08/06/2011 19:25:59, long poll: new block 0000195b1d91c5a4 2011-06-08 19:28:06: Listener for "Default": 08/06/2011 19:28:06, long poll: new block 0000019730c261c4 |
| 1 2 3 | 2011-06-08 19:24:39: Listener for "DeepBit": 08/06/2011 19:24:39, long poll: new block 0000195b1d91c5a4 2011-06-08 19:24:44: Listener for "DeepBit": 08/06/2011 19:24:44, Problems communicating with bitcoin RPC 2011-06-08 19:26:46: Listener for "DeepBit": 08/06/2011 19:26:46, long poll: new block 0000019730c261c4 |
Ik heb het zo staan:quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:33 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij heb je geen servermodus nodig als je op deepbit zit, maar ik heb zelf ook wel regelmatig een RCP timeout:
[ code verwijderd ]
GUIMiner werkt verder wel gewoon.
Edit: sluit je gewone miner af voordat je de GUIMiner start.
Ja dat dacht ik al, maar ik kan daar niets anders (videokaart dus) kiezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:50 schreef broodmonkeh het volgende:
En minen op je processor werkt niet echt snel he!
Vergeet dat hele GUI verhaal, lees dit eens door:quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:52 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, maar ik kan daar niets anders (videokaart dus) kiezen
Hey ja, die had ik al geinstalleerd in het begin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:56 schreef Doodloper het volgende:
Deze stream bedoelde ik:
http://developer.amd.com/sdks/AMDAPPSDK/Pages/default.aspx#two
"To get the AMD APP SDK with OpenCL Support, download here."
maar geen idee of dat helpt... en je kunt ook nog de niet-GUI versie proberen zoals hierboven staat ja, al betwijfel ik of die dan wel werkt
Dan ben je 2 dagen fulltime bezig geweest ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:06 schreef broodmonkeh het volgende:
Ik heb bijna 0.1 bitcoin bij elkaar met m'n GTX260
Hehe bijna wel, ben gisteravond begonnen en staat nu continu te draaien. Bij de 0.1 stop ik er ff mee en wacht ik op m'n nieuwe videokaartquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:08 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Dan ben je 2 dagen fulltime bezig geweest ofzo?
http://www.newslobster.co(...)in-mining-in-windowsquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef hoerezooi het volgende:
Ok ik snap er niets van na toch al wat gelezenn te hebben. Ik heb de standaard bitcoin client gedownload en zie nu een scherm met onderin staan: 8 verbindingen, 126390 blokken
gaat dit gewoon goed zo? Mijn cpu belasting is ong 40% (i5 4ghz) en gpu belasting ongeveer 0 (5850) Hoe laat ik bitcoin mijn gpu gebruiken en waar kan ik de snelheid zien waar iedereen het over heeft? hashes per second ofzo.
Het ligt er niet helemaal uit, maar is wel erg traag en ik krijg regelmatig een foutmelding.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:38 schreef Mender het volgende:
Ligt deepbit er bij jullie ook uit op dit moment?
een java script dat er voor zorgt dat je bezoekers dus bitcoins gaan farmen en dat betekend dus geld verdienen zonder advertenties van google adsencequote:We are launching bitp.it today, a revolutionary 100% Javascript based bitcoin miner that you can easily embed right into your own website. Visitor to your website will run this Javascript seamlessly in the background computing hashs for you, and if a share is found you (the website owner) will receive credit.
We are hoping this will be viewed as an exciting new alternative to banner advertisement that actually has the potential of not being annoying to website visitor and actually generating bitcoins for the website operator.
bitp.it uses Slush's pool, and for the time being we will pay you out your shares in 0.01 BTC increments once a week. We realize there is a lot to be done, and possibly even some bugs along the way, so we are going to not charge any fees of our own for the first month while we iron out some of the details. Slush will obviously take his fees off the top, but other than that your earnings should be passed straight through to you.
Since we are treating this like a beta, we'd love to hear your feedback, good, bad or ugly. Post up here and let us know what you think.
http://www.alloscomp.com/bitcoin/calculator.phpquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:42 schreef hoerezooi het volgende:
Ik heb het werkend. nu zon 245 mhashes/s Is dit een beetje redelijk?
Ik kwam het gister ook tegen idd, heel handigquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef tntkiller het volgende:
ow en dit wordt ook interessant voor fok(dannnyyyy)
http://bitp.it/
[..]
een java script dat er voor zorgt dat je bezoekers dus bitcoins gaan farmen en dat betekend dus geld verdienen zonder advertenties van google adsence
fok zonder advertenties dat is wat iedereen wil denk ik
Haha, je bedoelt dus een FoK met advertenties EN een stroomverbruikende app die extra geld genereert. Je dacht toch niet serieus dat het één het ander ging vervangen toch? En ik denk dat de "bitcoinblocker" plugin voor Firefox en Chrome nog veel groter gaat worden dan Adblock plusquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:43 schreef tntkiller het volgende:
een java script dat er voor zorgt dat je bezoekers dus bitcoins gaan farmen en dat betekend dus geld verdienen zonder advertenties van google adsence
Als je adblock uitzet op FOK! kun je niet meer normaal FOK!en, dus als ze dat ook met bitcoin doen..quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, je bedoelt dus een FoK met advertenties EN een stroomverbruikende app die extra geld genereert. Je dacht toch niet serieus dat het één het ander ging vervangen toch? En ik denk dat de "bitcoinblocker" plugin voor Firefox en Chrome nog veel groter gaat worden dan Adblock plus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |