Ik heb host: http://deepbit.net, poort 8332. en vervolgens mijn account gegevens...quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:33 schreef Doodloper het volgende:
Heb je de miner wel ingesteld op deepbit?
Dit inderdaad, dan klik je gewoon deepbit aan, vul je je gegevens in en ben je klaar.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:46 schreef lipjes het volgende:
je zou eens guiminer kunnen proberen, scheelt instellen
En een heleboel van die bitcoins die zitten te wachten op de koers bevinden zich in? Juist. MtGoX accounts. En wat gebeurt er als MtGox om valt, de beheerder besluit er met het geld vandoor te gaan, de site gehacked wordt, etc etc? You do the math.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Valt mee...
Er zijn 21.000.000 Bitcoins gegenereerd tot nu toe en slechts een klein deel is beschikbaar voor de handel, iedereen zit er op en wacht op de koers.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:33 schreef Whuzz het volgende:
lol @ de mensen hier met $-tekentjes in de ogen
Ik juich het geld er in pompen alleen maar toe, zolang mijn coins nog worden opgekocht, dan vind ik alles bestquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:41 schreef Whuzz het volgende:
Op de bitcoin forums zijn er nog mensen met bitcoin-tekens in de ogen (= de bitcoin idealisten), maar ook daar worden die langzaam ongergesneeuwd (en gefrustreerd) door de (in hun ogen) hongerige geldwolven die hun mooie ideaal willen verkrachten door er snel geld uit te halen
Lollig om van de zijlijn te volgen.
Hetgeen uiteraard precies de instelling is waar de idealisten zich zo aan ergeren omdat het bitcoin kapot maaktquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik juich het geld er in pompen alleen maar toe, zolang mijn coins nog worden opgekocht, dan vind ik alles best
Ah, alle aandacht is juist ook weer goed voor de Bitcoin.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hetgeen uiteraard precies de instelling is waar de idealisten zich zo aan ergeren omdat het bitcoin kapot maakt
nu al dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:22 schreef Blinker het volgende:
Volgende maand 25 dollar?
Eens zien of ik mezelf dan ook ga quoten.
Ja, net als met echt geld. Alleen mist bitcoin de diensten, producten en spendeerders en bestaat het alleen uit speculaten, waarvan sommigen sparen (als speculatie).quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, alle aandacht is juist ook weer goed voor de Bitcoin.
Het is net als met echt geld; je hebt diensten, producten, speculanten, spaarders, spendeerders, etc...
26.51 zelfs alquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:56 schreef Doodloper het volgende:
Even een quote uit de tijd dat 1 bitcoin nog 9 dollar was:
[..]
nu al dus
Is er hier niet iemand waar ik bitcoins van kan kopen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Mender het volgende:
Ben gefrustreerd de mt gox pagina aan het refreshen.Wachtend tot m'n geld er eindelijk op staat.
PiRANiA misschien?quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:33 schreef Mender het volgende:
[..]
Is er hier niet iemand waar ik bitcoins van kan kopen?
Is het niet te laat om te gaan kopen? De koers is al flink gestegen nu als ik het zo zie.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Mender het volgende:
Ben gefrustreerd de mt gox pagina aan het refreshen.Wachtend tot m'n geld er eindelijk op staat.
Ja, precies. Is het daarom niet te laat om nog te gaan kopen? Of zien jullie het nog heel veel meer gaan stijgen?quote:
volgens vele blijft deze stijging wel doorgaan ja, en vergeet niet naar mate het moeilijker wordt om te minen komt er ook schaarstequote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, precies. Is het daarom niet te laat om nog te gaan kopen? Of zien jullie het nog heel veel meer gaan stijgen?
Dit uit interesse btw.
Verwacht nog wel dat het ff door blijft gaan... Teminste, dat denk ik. Is wel een beetje een gok.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:23 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is het niet te laat om te gaan kopen? De koers is al flink gestegen nu als ik het zo zie.
ik verkoop alles wat ik binnehaal zsm, koop betere hardware en daarna sparenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:51 schreef Mender het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of dit systeem in de toekomst niet als alternatief kan dienen. Als we dalijk weer een crisis krijgen of als het dalijk alleen maar slechter met de economie blijft gaan. Dan zou het wel vet zijn als je nu al iets hebt opgebouwd.
Ik denk dat ik 2 wallets ga bijhouden. Eentje voor de lange termijn (soort spaarpot). En eentje om te speculeren.
JAA ZE GAAN NAAR HONDERDEN DOLLARS IK WORD RIJK!!1quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:35 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ja, precies. Is het daarom niet te laat om nog te gaan kopen? Of zien jullie het nog heel veel meer gaan stijgen?
Dit uit interesse btw.
daarom investeer ik in hardware om te minen, en dat hoeft niet eens zo veel te zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Blue_note het volgende:
Maar als je koop i.p.v te minen, zul je toch in hoge bedragen moeten handelen wil het iets opleveren.
$100,- zijn ongeveer 4 BTC, dat schiet niet erg op natuurlijk!
Mtgox, of daar een vriend van, deed het eerst wel. Zo heb ik ook mijn eerste bitcoins gekocht. Maar een tijdje is zijn account bevroren door Paypal. Bij Mtgox kun je trouwens wel gewoon geld overmaken via internetbankieren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:22 schreef Jegorex het volgende:
Is er ergens een bitcoin market die paypal accepteerd?
(Ik weet dat paypal fraude gevoelig is en daarom niet wordt geaccepteerd op de meeste plaatsen)
Paar maandjes terug had je volgens mij 300 BTC voor $100quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:17 schreef Blue_note het volgende:
Maar als je koopt i.p.v te minen, zul je toch in hoge bedragen moeten handelen wil het iets opleveren.
$100,- zijn ongeveer 4 BTC, dat schiet niet erg op natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |