Heb je al gekeken naar mijn MSI Afterburner settings, hierboven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
hoop dat mn pc boer morgen mn geld teruggeeft
2x 5770 HAWK
Je kan bij MtGox sowieso instellen dat hij bij een bepaald bedrag koopt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:59 schreef Jegorex het volgende:
Als de koers op MtGox zo blijft jojo'en moet ik maar een botje maken die daar op inspeelt.
hij staat nu gewoon default te draaien he, 84graden en oplopend, even de fan uitgezet die er extra lucht opblaast.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar mijn MSI Afterburner settings, hierboven?
Voltage iets omlaag, geheugen snelheid naar 300Mhz (is sneller), iets overklokt.
Ik heb wel meer verloren met één klikquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je kan bij MtGox sowieso instellen dat hij bij een bepaald bedrag koopt.
Ik zat een Dollar te laag en dat kostte me 90 dollar in 1 nacht
Naja, hij heeft ze dus net niet gekocht zodat ik geen winst kon maken.
Daarom: voltage iets naar beneden, fans 100%, geheugen naar 300Mhz...quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:12 schreef lipjes het volgende:
[..]
hij staat nu gewoon default te draaien he, 84graden en oplopend, even de fan uitgezet die er extra lucht opblaast.
gisteren haalde die makkelijk de 100
Psst.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:49 schreef aloe_vera het volgende:
Ik heb 2 Radeon HD6850 kaarten in mijn pc. Vandaag geprobeerd om het geheel aan het minen te krijgen, maar die phython code wil niet lukken. Nog wat meer uitproberen dus..... Waar kon je nu bekijken welke videokaarten goed geschikt waren voor mining?
Ja, FoK gaat misschien ooit nog eens iets doen met bitcoinquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:07 schreef Maanvis het volgende:
Zou FOK! misschien ook nog ooit iets gaan doen met bitcoins?
Ik heb er gisteren een bij mycom besteld. Als ik die dit weekend heb draaien ga ik er denk ik nog een kopen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:01 schreef Doodloper het volgende:
Volgens de mensen op het bitcoinforum zijn de Sapphire 5830s overal uitverkocht (gaat dan over de VS neem ik aan), behalve op enkele plekken waar ze een stuk duurder zijn
Ik zou m'n abo er mee willen betalen, lekker anoniemquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:07 schreef Maanvis het volgende:
Zou FOK! misschien ook nog ooit iets gaan doen met bitcoins?
Helemaal zou het leuk zijn als Ted ook bitcoins accepteert om de schuld in te lossenquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou m'n abo er mee willen betalen, lekker anoniem
Danny kan de Bitcoins cashen voor Dollars.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Helemaal zou het leuk zijn als Ted ook bitcoins accepteert om de schuld in te lossen.
Ok, is goed. Neem je een jaar abbo voor 0.5btc per maand, goed? Als je pecht hebt betaal je dan de laatste maand omgerekend 30 dollar ofzo. Als FoK pech heeft betaal je de laatste maand maar 0.001$quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou m'n abo er mee willen betalen, lekker anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |