Die zijn echt de aidsremmers voor de aids hebber.quote:Op woensdag 8 juni 2011 16:14 schreef King-Ernie het volgende:
een kaas-ui kruier, soort pizzabroodje van de super de boer:)
[ afbeelding ]
Wel vet zo groenquote:Op donderdag 9 juni 2011 21:11 schreef shoarmascooterturk het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe basgitaar.
haha is meer rozequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel vet zo groen![]()
Alleen die beige cirkel vind ik erg lelijk
Je wat...quote:Op zondag 12 juni 2011 11:39 schreef x3ro het volgende:
Hemd van Iceberg en een t-shirt van Frankie Morello.
Beter troll je.quote:Op maandag 27 juni 2011 11:01 schreef x3ro het volgende:
Canvas riem voor de zomer van Gucci.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ik weet. Hoezo?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:24 schreef tomaat52 het volgende:
Nitrouz is een man met verstand en smaak.
Goede films, commentaar over paupermerken en goed voedsel.quote:
Deze man weet het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goede films, commentaar over paupermerken en goed voedsel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Deze man weet het.![]()
Jammer dat ik niet hetzelfde over jou kan zeggen, ik ben niet zo van het mountainbiken.![]()
Moet je ff naar de shoarmaboer gaan a mattie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]![]()
Maar door die ene post van jou heb ik honger.
We eten straks macaroni.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Moet je ff naar de shoarmaboer gaan a mattie.
Jezelf een big spender vinden in een golfje GTIquote:Op maandag 11 juli 2011 21:00 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nee, Turken en Marokkanen zijn veel te arm voor een GTI. Maar er zeggen wel meer mensen hetzelfde zoals jij, jaloers volk wat zelf natuurlijk opel rijdt.
Waar! En hoe duur? Ik zoek ze ook nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ofwel, een ND-filter, cross screen filter en een macro filter.
Allemaal van Ebay, samen nog geen €13. Geen A-kwaliteit dus, maar ik heb het vooral gekocht om te gaan 'oefenen'.quote:
Mountainbike?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:40 schreef Unsub het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze schijven i.p.v. de zwarte:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dixonsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup, Cube stereo 2010quote:
Iets heel goedkoops.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef Unsub het volgende:
[..]
Jup, Cube stereo 2010![]()
U??
Zit nu nog te twijfelen over deze (voor in m'n fullface):
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Fijn apparaatjequote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:59 schreef tomaat52 het volgende:
[ afbeelding ]
CPU: AMD Phenom II 4 Cores P960 1.8 G
Werkgeheugen: 4 GB
HDD: 500 GB
Heb 'm vandaag terug gebracht, software was niet goed.quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fijn apparaatje
ik heb laatst de K53SV gekregen![]()
Nice!quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:43 schreef R-ichard het volgende:
Derbi Senda Xtreme SM50 '08
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen twijfel mogelijk. Goeie kwaliteit die dingen. Na 30 jaar zie je ze nog rijden.quote:Op zondag 24 juli 2011 19:53 schreef Høken het volgende:
Ik sta op 't punt om een Honda MT5 te kopen. Maar ik twijfel.
Ach, zolang je er maar plezier mee hebt, toch?quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Iets heel goedkoops.
http://idealbikes.net/?se(...)n_US&itemid1494=2165
[ afbeelding ]
Ja maar ik zit een beetje in de knoop met inkomen enzo.quote:Op zondag 24 juli 2011 23:15 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Geen twijfel mogelijk. Goeie kwaliteit die dingen. Na 30 jaar zie je ze nog rijden.
fuck die vind ik echt tof man !quote:Op zondag 24 juli 2011 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SUPRA BANDIT MID - KHAKI
[ afbeelding ]
Nice ook een schakel liefhebberquote:Op dinsdag 26 juli 2011 00:07 schreef Høken het volgende:
[..]
Ja maar ik zit een beetje in de knoop met inkomen enzo.ouders willen 'm niet verzekeren omdat ik een peugeot speedfight 2 heb.
Scooters
Maar hij brengt me wel van A naar B. Misschien koop 'k wel een mt5 zonder kenteken om gewoon in 't bos te kunnen crossen.
IK HAD EEN FUCKING RIEJU RS2.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:58 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Nice ook een schakel liefhebbernja ik had een mt, ik had aprilia rs50 nu een neos
maar heb een aprilia mx gekocht!
wordt over 2 weken geleverd
Da's waar.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:48 schreef Unsub het volgende:
[..]
Ach, zolang je er maar plezier mee hebt, toch?
OT:
[ afbeelding ]
5 fucking euro's...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:08 schreef Høken het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen krijg ik altijd zin om al die kleuren door elkaar te gooien.
Lol nice.quote:Op zondag 31 juli 2011 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wanneer je eigk nooit sigaren rookt, kun je beter voor die ene keer wat dieper in de buidel tasten en een Havanna halenquote:Op zondag 31 juli 2011 14:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lol nice.
Wij hadden ook een paar dikke mee naar sziget. Alleen ik vond de "vrouwen" sigaren al niet lekker. Dus heb ik me er niet aan gewaagd.
Klok nog wel.quote:
Ik zou 'm idd aan de wand hangen.quote:
ait mattiquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:25 schreef MarlboroCowboy het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Overkill in Berlijn gehaald.
Gert en Hermienquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:27 schreef DutchErrorist het volgende:
5 LP's![]()
Jostiband Religieus (met vogeltjes dans en Jingle Bells)
Heino ...meine schönsten Lieder (Met Schwarzbraun is die Haselnuss)
[ afbeelding ]
Heino Seemannslieder
[ afbeelding ]
Vader Abraham in Smurfenland
[ afbeelding ]
En als laatste een gesigneerd exemplaar van Gert en Hermien Show No. 3
[ afbeelding ]
Kortom Prachtmuziek![]()
![]()
Ik zag ook nog LP's liggen van Elly en Rikkert, BZN, Boney M en andere kwaliteitsmuzikanten dus misschien ga ik vrijdag nog even kijkenquote:
Bij de kringloop in Arnhem?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zag ook nog LP's liggen van Elly en Rikkert, BZN, Boney M en andere kwaliteitsmuzikanten dus misschien ga ik vrijdag nog even kijken
MEENEMEN! Als wij ze nog niet hebben dan wil ik ze misschien wel overkopen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik zag ook nog LP's liggen van Elly en Rikkert, BZN, Boney M en andere kwaliteitsmuzikanten dus misschien ga ik vrijdag nog even kijken
2 Switch.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee daar woon ik nog niet, Het Goed in Assen, is er in Arnhem ook een goede kringloop dan?
Ik heb er even naar zitten kijken, maar ik kom niet verder dan dat het een spatbord is.quote:
Ook die HP Pre3 smartphone kost nu werkelijk niks meer, gezien WebOS helemaal is opgegeven. Je krijgt daarentegen dan wel mooie hardware voor een prijs waar je je om kapot lacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:22 schreef Iemand91 het volgende:
Gekocht, maar ik denk niet dat ik 'm krijg![]()
[ afbeelding ]
Uhm, dat is het ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:06 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb er even naar zitten kijken, maar ik kom niet verder dan dat het een spatbord is.
The adventures of Raindance Maggie.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
The adventures of Raindance Maggie.
quote:
Meneer is irritant troll achtig ietsquote:
kutkwaliteit, kheb ze ook gehad, dat rode kabeltje scheurt veel te snel uit,quote:
Jij kan tenminste met een kleine tas rondlopen....quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:54 schreef Høken het volgende:
[..]
Ohja over rugzakken gesproken, deze kwam vandaag bij mij binnen.![]()
[ afbeelding ]
Ja oke.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij kan tenminste met een kleine tas rondlopen....
Wat dacht je? Hmmm, lekker... chocola.quote:
nee, ik ging tanken, en ik kocht gelijk chocola, omdat ik in de rij stond.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wat dacht je? Hmmm, lekker... chocola.hmm....autootje zou ook wel dorst hebben..
Wat een leip apparaat man! Wat kun je met dat elektronische systeem links?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Akkerr het volgende:
Nog niet helemaal zeker maar;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets van 200 euro geloof ik. Maar ik heb 'm gekregen, in ruil dat ik een keer bij m'n oom achterop de motor zou springen, hahaha.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:17 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Hoeveel kosten die jassen eigenlijk?
Waar is dat feestjee?quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef D-Dave het volgende:
4,1 liter Vodka
2 liter Rum
1,4 liter Malibu
1,4 liter Peach Liqueur
0,7 liter Blue Curacao
0,7 liter Tequila
07 liter Batida de Coco
2,5 kratten bier
2 flessen wijn
frikadellen
bitterballen
borrelnootjes
zoutsticks
bekers
rietjes
6 liter Pinapple Juice
6 liter Orange Juice
3 liter Cranberry Juice
4,5 Liter 7 up
En dat was het denk wel zo'n beetje?
Waar heb je hem gekocht?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:25 schreef Iemand91 het volgende:
Ik rook niet (dus geen aansteker op zak, en om nou altijd m'n Zippo mee te nemen..):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan wel 'ns handig zijn met een feestje en kost toch geen hol...
Nooh, ik was ook op zoek naar zo'n leren jas maar dan een blauw witte met suzuki logo's etc erop. Nja spaar liever door voor mn motor rbw.quote:Op donderdag 8 september 2011 18:55 schreef Høken het volgende:
[..]
Iets van 200 euro geloof ik. Maar ik heb 'm gekregen, in ruil dat ik een keer bij m'n oom achterop de motor zou springen, hahaha.
Heb er al eentje gekocht voor een euro ofzo op internet dankzij Iemand91.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:50 schreef FebruaryAir het volgende:
[..]
Zag ze (een tijdje terug though) bij de Expo
3 dagen, donderdag al!quote:Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Iemand91 het volgende:
3D LED tv met Smart TV![]()
[ afbeelding ]
Nu nog 2 weken wachten![]()
Aha, degelijkquote:Op maandag 12 september 2011 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat laptop enzo.
Hypebeast.quote:Op maandag 12 september 2011 20:07 schreef Pictogram het volgende:
[ afbeelding ]
NY cap, en beats by dre.
quote:
Walgelijke schoenen, en toen zag ik dat je een meisje was.quote:Op zondag 18 september 2011 17:26 schreef BellaNotte het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ze straks bestellen![]()
[ afbeelding ]
Alsof die schoenen je meteen een hoer maken.quote:Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef BellaNotte het volgende:
Hahaha ben geen hoer. Ik vind ze vet en het zal me echt aan m´n reet roesten wat een ander van m´n schoenen vind. Smaken verschillen.
Ja,quote:Op zondag 18 september 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alsof die schoenen je meteen een hoer maken.
Ik wil ze in originele white/grey/fire red. Ik loop ze steeds mis. razzumatazzuma..quote:Op zondag 18 september 2011 17:26 schreef BellaNotte het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ze straks bestellen![]()
[ afbeelding ]
Dat, maar wel vroeg moe en thuis want gewerkt vandaagquote:
Yep..quote:
40.000quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Unsub het volgende:
[..]
Tsjuw.... en hoeveel zijn er daar dan van uitgegeven?
quote:Op zondag 25 september 2011 23:11 schreef Tieszo het volgende:
[..]
Vertel hier wat je gekocht hebt.
wat je gekocht hebt.
gekocht hebt.
gekocht
Waar?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:40 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Apple MacBook Air 11" December 2010 model.
€719,10
Bij BCC Hilversum, maar dat was de laatste die ze hadden. Nog eentje in Hoorn maar die gaat voor €799,- weg.quote:
Dure snijplankquote:Op maandag 3 oktober 2011 03:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij BCC Hilversum, maar dat was de laatste die ze hadden. Nog eentje in Hoorn maar die gaat voor €799,- weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |