abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97903749
Brokkelpoep ken ik gelukkig niet :D

Hoeveel slaapt Lena dan Claudia? Anne is wel een paar maanden ouder, dus da's vast niet echt te vergelijken, maar die slaapt nog wel zo'n 17 uur per dag!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 20:37:31 #102
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97903916
wat een lekkere bolle toet heeft Femke zeg O+

ik heb een heerlijke plakbaby op 't moment O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_97904095
Ze was vandaag telkens 2 uur wakker tussen slaapjes in en heeft 3 keer geslapen. Dat komt er dus op neer dat ze 6 uur wakker is en 18 uur slaapt.

Lieve foto, DJMO!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97904715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, hoe is het nu met jullie meisje? Voelt ze zich al beter?
Mja, ze voelt zich wel beter, maar volgens mij niet helemaal goed. Ze heeft vanmiddag een paracetamol gehad, daarna was het krijsen over maar toen ik thuiskwam keek ze nog steeds lodderig uit haar ogen en ze ziet er niet helemaal patent uit. Maar ze slaapt wel goed, dat is altijd fijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben toch begonnen om wat kleine veranderingen door te voeren. Ik heb Lena iets langer wakker gehouden overdag en ik heb haar niet in slaap gevoed om 19:00 uur maar zelf in slaap laten vallen.

Hoeveel slapen de andere baby's van ongeveer Lena's leeftijd overdag?
Ik roep altijd 2 uur wakker 2 uur slapen, maar in de praktijk slaapt ze vaker een kleine anderhalf uur. Dan is ze dus 2,5 uur wakker. Dat slapen is rond 9, rond half 1, rond 4 als ze thuis is. Op het kdv kan ik er geen peil op trekken, dat is altijd heel anders. Dan gaat ze na haar avondmaaltje naar bed, zo tussen 6 en 7. De nacht had ik het laatst al over, rond 22 en 3 een voeding en om half 7, 7 uur op.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97904963
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:

Hoeveel slapen de andere baby's van ongeveer Lena's leeftijd overdag?
Ff via mobiel
J. Is van 22jan. Weekje jonger toch?
Tussen 6:00 & 7:00 fles,daarna weer t bed in tot ong.10:00.
Aankleden,in box ofzo,fles etc.
Ong 11:30 naar bed tot ong.14:00 dan wakker tot ong.16:00 en dan uurtje slapen tot ong.17:00 en dan wakker tot ong.18:30/19:00 naar bed,22:30 wakker maken voor fles en weer slapen.
pi_97905244
Zo, dan slaapt die van jou wel heel veel, het-is-mij! Ivan was ook zo'n slaper. Lena slaapt overdag ook wel goed, en 's nachts als ik haar maar voed. :+ Maar ik merk wel dat ze veel beter lang wakker kan blijven dan Ivan indertijd.

Lena is net weer wakker geworden. Dit gebeurt de laatste tijd elke avond: naar bed en dan 45-60 minuten later wakker worden. Ik hoop dat we het op kunnen lossen door verduisterende gordijnen te gebruiken.
pi_97905484
Ja t.sliep nauwelijks overdag dus dit is ff wennen haha
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:06:00 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97906028
Brokkelpoep? :o
ik ken wel brokkenpap :+ lang leve piet piraat :')

Poepverhalen buh praat me dr niet van. Ik kan het nog steeds niet goed losgekoppeld van elkaar zien. Elin poept nog steeds niet veel, een paar vegen in de luier, een paar luiers per dag, en eens per paar dagen een luier vol waar ze dan ook wel haar best op moet doen. Maar ze poept al 2 keer zo lang als Amelie nu :D dus yay for that. Ik moet het maar es loslaten.

Slapen, ik heb geen flauw idee. Vanaf een uur of 10 tot een uur half 7 sowieso, met her en der een voeding. Maar overdag verschilt het per dag.

Vanyel wat sneu dat je meisje zo ziekjes is. Beterschap :*

Femke wat een leuk ding ben jij O+ O+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97906104
En j. Doet dit ook ong sinds 1a2 mnd zo,die heeft net als zn broer de eerste paar mnd wat gehuild.
De start van hun waren niet makkelijk.
J.bleek last van reflux en kma te hebben.
pi_97906228
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Elin poept nog steeds niet veel, een paar vegen in de luier, een paar luiers per dag, en eens per paar dagen een luier vol waar ze dan ook wel haar best op moet doen. Maar ze poept al 2 keer zo lang als Amelie nu :D dus yay for that. Ik moet het maar es loslaten.
Klinkt als Lena's poep!
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:20:18 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97907200
oh en sola geef je Amy ook brood bijvoorbeeld? of gaf je alleen die tarwepap als glutenbron?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 21:26:01 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97907709
Geert duimde toch zo graag?? hij is z'n duim ineens kwijt, en kan 'm niet meer vinden -O- hij ligt nu met speentje in de wipper naast me. wel met z'n handje op z'n speen, maar het lijkt wel alsof hij te lui is om z'n duim naar z'n mond te brengen. hij is sowieso pieperig de laatste dagen vind ik :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_97908453
Ik gaf af en toe brood of een koekje. Maar daar likte ze alleen aan. Of sabbelde ze op, maar kreeg niet echt happen binnen.

Ja die poep is lastig schoonmaken. Het is echt net van dat klei Play-doh ofzo? Sowieso is het een uitdaging om haar luier te verschonen. Ze houdt haar benen dan heel stijf.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:38:14 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97908579
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef Solagratia het volgende:
Ik gaf af en toe brood of een koekje. Maar daar likte ze alleen aan. Of sabbelde ze op, maar kreeg niet echt happen binnen.
ah okay, ja hmm vreemd hoor. Ik ben heel benieuwd wat er uit Amy's uitslagen komt en ik hoop voor jullie dat het gewoon positief is en allemaal bergopwaarts gaat enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97908709
Ik ben ook heel benieuwd. De ene keer denk ik dat er niets aan de hand zal zijn en de andere keer dan ben ik bang dat er toch iets is. Maar goed, als ik zeker weet dat het geen gluten zijn dan kan ik ook weer met een gerust hart brood geven.

Maar zodra ze gluten binnenkrijgt, zoals met die tarwepap, dan eet ze zo weinig de rest van de dag. Maar goed, 20 juni dan weet ik het.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:45:08 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97909098
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd. De ene keer denk ik dat er niets aan de hand zal zijn en de andere keer dan ben ik bang dat er toch iets is. Maar goed, als ik zeker weet dat het geen gluten zijn dan kan ik ook weer met een gerust hart brood geven.

Maar zodra ze gluten binnenkrijgt, zoals met die tarwepap, dan eet ze zo weinig de rest van de dag. Maar goed, 20 juni dan weet ik het.
Is er een biopt genomen dan? Of alleen bloed geprikt?
Mocht je gelijk stoppen met gluten geven?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97909456
Er is bloed afgenomen. Biopt kan pas met een bepaalde leeftijd. Dus nu kunnen ze alleen kijken of ze antistoffen aanmaakt, maar doet ze dat niet dan is er ook niets aan de hand.

Ik mocht gelijk stoppen met de gluten tot we de uitslag hadden. Maar ik heb me er nog niet heel strikt aan gehouden (omdat ik ook nog twijfel) dus wel af en toe een korstje brood, maar niet meer de tarwepap.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:56:36 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97909919
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Solagratia het volgende:
Er is bloed afgenomen. Biopt kan pas met een bepaalde leeftijd. Dus nu kunnen ze alleen kijken of ze antistoffen aanmaakt, maar doet ze dat niet dan is er ook niets aan de hand.

Ik mocht gelijk stoppen met de gluten tot we de uitslag hadden. Maar ik heb me er nog niet heel strikt aan gehouden (omdat ik ook nog twijfel) dus wel af en toe een korstje brood, maar niet meer de tarwepap.
ah okay, nouja omdat je anders misschien eventueel weer zit met een glutenbelasting enzo. Dan moet je weer een paar weken (of was het maanden?) gluten gaan geven omdat er anders niets meer met het biopt te zien is.

Hoe dan ook, jij ziet je meisje natuurlijk en hoe ze reageert, gluten helemaal elimineren kan altijd nog. Ik ken je gevoel wel hoor, eerst maar eens zekerheid voordat je allerlei toestanden gaat uithalen en ingewikkeld gaat lopen doen terwijl dat misschien helemaal niet nodig is.
Nog anderhalve week :*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97910473
Ja ik ben al eerder gestopt met gluten omdat ik vond dat ze er net zo op reageerde als op de koemelk. Maar op 1 april heb ik met de KA afgesproken om gluten te geven zodat we 9 mei de bloedtest konden doen, anders was er sowieso niets te zien. Dus in die tijd gluten gegeven en het was echt een drama met eten. Zo weinig. Na de bloedtest in overleg met de diëtiste gestopt en sinds ze weer helemaal opgeknapt is van de buikgriep eet ze haar pap op, drinkt ze haar flessen leeg en eet ze ook groente e.d. Nou ja ik ben in elk geval blij dat ik een hot line heb met de diëtiste, dat is zo fijn. Ook echt een leuk mens.

Wat heb jij nu allemaal uit je dieet gehaald? Melk, soja ei? (daar is Amy ook op geprikt)
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:12:28 #120
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_97911187
Claudia, Eline is een week ouder dan Lena (vandaag precies 5 maanden) en slaap ook nog best veel.

Schema (ong, door haar zelf bepaald)
7 uur - wakker voor de dag
9 uur - piepen, dus weer naar bed en ze slaapt dan vaak lang tot 11.30
wakker tot een uur of 13.00 en dan weer lekker slapen tot ong 15 uur.
Wakker tot 17.00 en dan weer een uurtje slapen.
Tussen 20.00 en 21.00 gaat ze slapen tot de volgende dag.

Ze slaapt dus zo'n 16-17 uur per dag

soms slaat ze het uurtje rond 17 uur over, maar dan is ze 's avonds eerder moe en gaat dan vaak een uurtje eerder naar bed
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:16:33 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97911540
Ik vind het slapen ook vrij normaal hoor. Leyla sliep ook veel toen ze jonger was. Zelfs nu nog slaapt ze 3x per dag en 12 uur per nacht. Ik denk dat ik al met al voor de dame rond de 16 à 17 uur uitkom.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:16:47 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97911565
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik ben al eerder gestopt met gluten omdat ik vond dat ze er net zo op reageerde als op de koemelk. Maar op 1 april heb ik met de KA afgesproken om gluten te geven zodat we 9 mei de bloedtest konden doen, anders was er sowieso niets te zien. Dus in die tijd gluten gegeven en het was echt een drama met eten. Zo weinig. Na de bloedtest in overleg met de diëtiste gestopt en sinds ze weer helemaal opgeknapt is van de buikgriep eet ze haar pap op, drinkt ze haar flessen leeg en eet ze ook groente e.d. Nou ja ik ben in elk geval blij dat ik een hot line heb met de diëtiste, dat is zo fijn. Ook echt een leuk mens.

Wat heb jij nu allemaal uit je dieet gehaald? Melk, soja ei? (daar is Amy ook op geprikt)
melk, soja en ei ben ik mee begonnen en daar is vis/schaal/schelp, varkensvlees en noten/pinda's aan toegevoegd.
Ze is nu pas rustiger, na uitbreiding van het dieet maar t is nog niet duidelijk waar dat aan ligt. T kan natuurlijk ook toeval zijn. Ik verwacht eerlijk gezegd dat ik dat laatste allemaal weer probleemloos kan toevoegen strakjes, het lijkt me sterk dat ze erop reageert via de borstvoeding. Maar goed, voor de volledigheid en de duidelijkheid maar even zo.

Al mis ik mn boterham pindakaas wel :+

De kinderarts vond een bloedtest voor Elin niet zinvol (ik ook niet voorlopig) de provocaties waren een belangrijkere indicator. Amelie is wel getest via bloedtest maar daar kwam niets bijzonders uit (gelukkig!) maar die was al anderhalf bijna toen er geprikt werd.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:18:44 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97911705
Gluten komen wel in de borstvoeding, maar zo weinig dat een kind er niet op kan reageren. Ik denk dat dat voor veel dingen geldt, dat het te weinig is om in bloed terug te vinden.
pi_97912420
Bedankt voor de lieve reacties dames. Ik lees af en toe nog wel mee en hoop binnenkort weer terug te keren.

Tico, dank je voor de kringloop tip. Ik ben naar die hier in de buurt gegaan en scoorde een prachtige United Colors of Benneton winterjas maat 74. Zelfs als de maat niet goed uitkomt met de winter kan ik me geen buil vallen voor die ¤2,50 die ik er voor kwijt was :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:27:42 #125
143848 huuphuup
Dorksided
pi_97912506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Gluten komen wel in de borstvoeding, maar zo weinig dat een kind er niet op kan reageren. Ik denk dat dat voor veel dingen geldt, dat het te weinig is om in bloed terug te vinden.
dat denk ik ook ja. En daarnaast vind ik het voorlopig ook niet echt nodig of interessant om te zien of het bloedbeeld een allergie voor koemelk of ei bevestigd. de reacties waren me duidelijk en ik zie wel weer rond de eerste verjaardag.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_97912632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het slapen ook vrij normaal hoor. Leyla sliep ook veel toen ze jonger was. Zelfs nu nog slaapt ze 3x per dag en 12 uur per nacht. Ik denk dat ik al met al voor de dame rond de 16 à 17 uur uitkom.
Dat dus. Floris heeft ook heel lang veel geslapen overdag. Was echt rond de 1,5/2 uur slapen, 1,5 uur wakker en dan weer slapen. En s nachts ook minimaal 12.
Nu slaapt ie van half 7/7 uur ongeveer tot half 8/8 uur (de laatste dagen iets korter, althans dan hoor k m al rond 7 uur).
En overdag slaapt ie 1 of 2 keer ook iets van 1,5/2 uur. Dus dan zit je ook rond de 17 uur. Soms 15, maar veel minder is t ook niet.
Mja hij beweegt ook zoveel, ergens moet ie die energie vandaan halen denk ik dan maar.

DML :* Hopelijk gaat t snel allemaal weer wat beter!
pi_97912653
Jeetje, wat hebben jullie vandaag veel geschreven zeg! Ik heb half bijgelezen maar het is even niet te doen om overal op te reageren :@

In ieder geval voor DML een dikke :* Ik hoop echt dat het snel beter bij jullie gaat

Claudia, Jelle slaapt 3x overdag. 's ochtends het beste, vaak 2 uur. Dan gaat hij gelijk met Lotte weer slapen (die gaan tegelijk in bed, kan ik ook ff bijtanken en slapen). Dat dutje eindigt vaak bij mij op de buik of aan de borst. Hij slaapt dan ook vaak 2 uur. Eind van de middag slaapt hij nog even, vaak rond 4 uur ofzo. Dan is het een half uur tot 3 kwartier. En daarna tussen 6-7 naar bed.

Ik zag nog iets over kledingmaten, Jelle heeft nog wat broeken in 68 die passen, shirts gaan nu allemaal richting 74 en sommige shirtjes zijn 80 die hij prima past.
pi_97912926
Oh en kledingmaten. Mijn kind zit in 74. Shirtjes 80 kan ook wel, maar is vaak wel aan de ruime kant.
Broeken zit ie ook in 74. Maar hij heeft ook nog wel wat 68, maar daar is ie nu ook wel aan t uitgroeien. Hij is niet zo groot ;) Geen idee hoe lang ie is en wat ie weegt. Ik gok rond de 9,5 kilo.
Moet deze maand naar t cb, maar die hebben me nog steeds niet teruggebeld :') Vorige week dinsdag gebeld.. Beetje slecht mja, morgen maar even niet vergeten te bellen.
Hij meot zn prikken :)
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:36:34 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97913473
Prikken is dat nou bij 10 of 11 maanden?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 22:42:10 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97913932
elf maanden

pi_97913960
Bij 11 maanden Tico.

Slapen heeft Yaro nooit echt veel gedaan, dus weet niet of dat een goede graadmeter is, overdag dan. Hij slaapt vaak nog wel 3 keer, maar dan kort.
's nachts slaapt hij 11/12 uur.

Dus toch wat veranderingen Claudia, voel je, je daar goed bij? Hoe ging dat zelf in slaap laten vallen?

Sola zijn jullie nog lang bezig geweest om naast Amy te zitten. Sneu om te horen dat ze zo boos is en dat je haar niet kan troosten.

Pessie/Claudia, m.b.t. de box was puur nieuwsgierigheid hoor. Ik haal Yaro vaak weg als hij iets doet wat niet mag (en op de een of andere manier vind hij altijd wel iets wat hij niet mag, ondanks dat ik veel heb weggehaald). Ik probeer hem dan af te leiden. Maar denk dat ik soms ook wel iets te soft ben, vandaar ook mijn nieuwsgierigheid.
Hier speelt hij ook nog regelmatig in de box, alhoewel het nu meer staan is. Het verbaasd me om te zien dat hij dat nog leuk vind, aangezien ik het zelf als kind vreselijk vond.
pi_97914158
Oh en ik heb n.a.v. vanmiddag toch nog even navraag gedaan naar het ruisje van mijn broer. Het bleek dat het ruisje een klein gaatje was geworden (het lekte iets) en moest elk halfjaar op controle. Mijn broer wilde dat op een gegeven moment zelf niet meer en was steeds de strijd aan het opzoeken. De huisarts heeft toen gezegd dat het prima was, dat als er echt wat zou zijn we dat snel zouden merken.

Wel moesten ze letten op signalen, zoals bleek zien en blauwe lippen, maar die heeft hij nooit gehad. Mijn moeder herkende het wel dat het in principe uit haar hoofd is, maar toch weer boven komt als er iets meer aan de hand is dan standaard kwalen en klachten.
pi_97914218
Zo Huup dat is echt een lastig dieet. Fijn dat het Elin zo goed doet op dit dieet, dan weet je het waarvoor je het doet. Ik hoop dat je snel weer dingen toe kan voegen, lekker broodje pindakaas :Y)
Ik vind het best wel eens lastig om zo spastisch met eten bezig te zijn. Vooral als oma dan gewoon dingen geeft zonder het te vragen. Ben je even buiten geweest en dan zegt ze 'oh ze lust geen aardbei he?" Of softijs of brood (met koemelk) :% Hoe lastig is het om gewoon even aan ons te vragen of ze iets mag? Het is niet alsof we het nog niet hebben verteld. Maar goed persoonlijke frustratie :+

Vanavond zijn we tot half tien bezig geweest met Amy in slaap krijgen. Dan slaapt ze, sta je op en is ze direct weer wakker. Ik heb het idee dat ze alleen maar onrustiger wordt van mijn aanwezigheid.

Qua slapen had ik het met 6 maanden opgegeven dat ze ooit lekker ging slapen overdag. Ze deed slaapjes van 3 kwartier en dan maar een paar. Nu slaapt ze 2x 2 uur. Toch nog goed gekomen ;)
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:48:46 #134
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97914417
Jen is altijd een dramaslaper geweest. Nooit langer dan 45 minuten achter elkaar. Ik vind het wel fijn dat leyla beter slaapt.
pi_97914671
Ik heb ooit iets gelezen over een slaapcycles ze zouden zo 45 min duren, dan slaap je weer minder diep. Nou Yaro is vaak standaard wakker na zo'n cycles en soms duren ze korter. Terwijl volgens het artikel het langer zou moeten duren naar mate ze ouder werden.
Een enkele keer valt hij zelf weer in slaap overdag en slaapt hij 1,5 uur. Maar dat is alleen als hij echt doodmoe is. 's nachts kan hij prima weer zelf inslapen.

Gaan jullie het dan nu aanpakken zonder bij haar aanwezig te zijn Sola?
Kan me je frustratie trouwens wel voorstellen hoor, zeker als je nog niet weet of ze er tegen kan. Hier geeft mijn moeder ook wel eens iets, wat ik (nog) niet zo handig vind. Meestal bedenkt zij dat ook, maar dan heeft ze het al gegeven. Is gelukkig zelden en geen dingen die echt kwaad kunnen, maar toch.
In jullie geval kan ik me wel voorstellen dat het frustreert.

[ Bericht 1% gewijzigd door As1981 op 08-06-2011 22:57:49 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 23:02:12 #136
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97915308
ik heb hier een dreutel in de wipper naast me liggen die elke keer het speeldekentje (zo'n dun ding van de zeeman) over zich heen trekt terwijl hij slaapt. ik heb het nu al vier keer van 'm afgehaald, maar hij blijft het over z'n hoofd heen trekken. toch te gewend aan naast mij onder het dekbed slapen? :@

woensdag 8 juni 2011 @ 23:21:10 #137
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_97916513
Mijn jongste deed dat ook altijd. Die vond ik altijd slapend met een doekje op zijn kop. Ik zag daar geen gevaar in.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 8 juni 2011 @ 23:25:11 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97916744
zolang ik in de buurt ben (als in in het zicht) vind ik het ook geen probleem. maar als hij het in z'n eigen bedje zou doen zonder dat ik het kan zien, wordt het toch een stukje enger. 't ziet er overigens wel grappig uit. ;t is net alsof dat dekentje in de wipper ligt, je ziet totaal geen kind liggen nu _O-

pi_97917606
Zow ik hou jullie echt even niet bij hoor...!! Ik was vannacht bijgelezen, maar dat ga ik deze nacht toch echt niet doen :P

Sarah haar eerste logeerpartij bij mijn ouders is goed verlopen :) het was wel even wennen voor iedereen, maar das redeijk normaal toch!
Ik las over slapen, Sarah heeft dus absoluut geen vast ritme ik vind dit zelf erg lastig.. Ik zie wel dat ze moe is maar ze weigert dan gewoon te gaan slapen als ik haar in bed leg of in de wagen. Ze gaat dan echt krijsen tot ze helemaal over haar toeren is, heel naar. Uiteindelijk valt ze dan in iemands armen wel in slaap, bij wie maakt niet uit als ze maar word vast gehouden, en als je haar dan in bed oid wil leggen dan is ze meteen wakker en gaat ze weer gillen... Ze slaapt nu overdag veel kleine uurtjes in de bondolino en af en toe een half uurtje in de wagen of in bed.. Ik hoop dat er toch vanzelf een beetje ritme komt maar ze lijkt zich wel niet aan slaap over te willen of kunnen geven als ze in bed ligt.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97924522
Sola ik vind het echt vreemd dat iemand zoiets doet. Als je weet dat je kleinkind last heeft van bepaalde voedingsmiddelen denk je toch wel 3x na voor je dat kind ermee gaat pesten :?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_97924932
Inmiddels zijn wij al een half uur wakker en het is niet eens erg omdat we liggen te luisteren hoe Dottir in haar bed kletst tegen de nieuwe dag. O+

Ze is gelukkig weer helemaal blij.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vanyel op 09-06-2011 06:37:43 ]
pi_97925598
Straks ff naar de huisarts met Eva :'(
Ze spuugt nog steeds bij haar fles en nu met heel veel slijm, ook groen :?
Ze zal wel 'gewoon verkouden' zijn, maar omdat ze al zo'n moeite heeft met het spugen wil ik toch dat ie even kijkt. (nog een vervanger ook, de mijne blijkt op vakantie }:|)
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:34:19 #143
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_97925757
succes danic
  donderdag 9 juni 2011 @ 08:41:31 #144
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_97925845
As, ik had gisteren iets raars, het kan toeval zijn maar toch:
Nathan slaapt zomaar opeens veel meer, echt 2 uur aan 1 stuk 's middags, terwijl hij al maanden op 2 keer 3 kwartier slapen overdag zit. Gisterochtend was ik even vergeten zn koekje te geven voor het slapen gaan en was meneer na een half uur weer wakker, gistermiddag wel zn koekje gegeven en hij heeft 2 uur en een kwartier geslapen! Ik weet niet of het toeval is maar sinds hij een koekje krijgt voor het slapen slaapt hij overdag langer.

Sola, heeft ze misschien ergens last van als ze ligt? Bv oortjes?

MP fijn dat de eerste logeerpartij goed is verlopen! Wat betreft ritme, sommige kindjes doen daar iets langer over, het begon hier pas bij een maand 5 een herkenbaar ritme.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 9 juni 2011 @ 09:28:37 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_97926663
Ritme? Wat is dat? Als ik al een ritme met Geert lijk te krijgen, gooit Jan het wel om door ons om kwart over zes al wakker te maken en dag dag ritme dus :P

Sterkte Danic :*

donderdag 9 juni 2011 @ 09:32:25 #146
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97926733
Succes Danic!

Mijn zus en mijn nichtje waren gisteren even op bezoek O+
Fijn om een ervaringsdeskundige erbij te hebben terwijl Larissa kramp had.

Mijn nichtje en mijn zus hebben om de beurt rugmassages gegeven aan haar, en dat ging best goed.
Gisteravond nog krampjes/heel veel persen (ze had nog niet zoveel gepoept), maar vannacht van 12 tot 5 geslapen :o
Ze had vanmorgen wel een poepluier, maar niet veel, en ze zat ook weer continu te persen. Ik verwacht dadelijk een flinke luier :+

Ik heb gisteren ook telefonisch contact met het CB gehad (wijkverpleegkundige), en deze zei ook een te gevulde borst (melk spuit er inderdaad uit als ik er een beetje op druk).

Ik moet eerst (een beetje) kolven voordat ik Larissa borstvoeding geef. Doordat de stroming te snel gaat krijgt ze teveel lucht binnen.

Gisteren gelijk toegepast, en heb er vertrouwen in dat dat gaat werken :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97928057
Danic succes hopelijk is het inderdaad niets ernstigs :*

Tankgirl fijn he als er mensen met je meedenken en meekijken :)

Hier een goeie nacht!!! Ik schrok om 9.30 wakker!! Manlief had Sarah om 6 uur een fles gegeven, heerlijk zeg zo!! Wat een luxe...

En dank Pessie fijn te weten dat er meer kindjes zijn die niet echt ritme hebben, ik hoop echter wel dat het ritme uiteindelijk komt, maakt het voor iedereen wat makkelijker denk ik..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_97929675
Nou, ik mag als hypochonder door het leven :')
Er is helemaal niets met haar aan de hand volgens de huisarts. Ook niet verkouden. Dat groene slijm kon ook gal zijn. Volgens haar niets erg zolang ze gewoon haar flesjes drinkt en voldoende binnenkrijgt.
Oké dan!

Tja ritme.....daar is hier nog geen sprake van. Ben wel begonnen met het geven van haar laatste flesje op haar kamer. Lekker in het schemerdonker bij een klein lampje en dan lekker haar bedje in. Ze mag gewoon bij mij in slaap vallen, maar soms lukt het haar ook zelf. Fijn! Hopen dat ik hiermee wel een soort van structuur voor haar kan bieden, waar ze later profijt van heeft.
  donderdag 9 juni 2011 @ 12:23:11 #149
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_97932154
Kiran krijgt rond 20 s avonds borst en dan gaan gordijnen dicht en krijgt hij al slaapzak aan. Dan soms nog rond 23 uur (maar soms slaapt hij ook door tot 3 uur).
Hij komt dus halverwege de nacht 3 a 4 a 5 uur.
Als hij om 3 uur is geweest om 6 uurnook nog.
Om 4 en 5 uur gaat hij door tot 8 uur.

Sinds deze week dus om 8 uur wakker. Dan even lekker bij mij/ons. Ik ga dan ontbijten. Tegen 9 in bad en dan drinken.
Na drinken valt hij in slaap meestal tot 12 a 13 uur. Voeden.

S middags doet hij meestal een tukkie van een uur.
Dan rond 16 a 17 nog een keer voeden en dan ook nog een kort tukkie.

En dan is t alweer 20 uur.

Hij slaapt best veel en kan nu ook al zelf in slaap komen. Soms nog wat gejengel maar dat is niet erg.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_97932348
Doe jij m elke dag in bad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')