Mja, ze voelt zich wel beter, maar volgens mij niet helemaal goed. Ze heeft vanmiddag een paracetamol gehad, daarna was het krijsen over maar toen ik thuiskwam keek ze nog steeds lodderig uit haar ogen en ze ziet er niet helemaal patent uit. Maar ze slaapt wel goed, dat is altijd fijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, hoe is het nu met jullie meisje? Voelt ze zich al beter?
Ik roep altijd 2 uur wakker 2 uur slapen, maar in de praktijk slaapt ze vaker een kleine anderhalf uur. Dan is ze dus 2,5 uur wakker. Dat slapen is rond 9, rond half 1, rond 4 als ze thuis is. Op het kdv kan ik er geen peil op trekken, dat is altijd heel anders. Dan gaat ze na haar avondmaaltje naar bed, zo tussen 6 en 7. De nacht had ik het laatst al over, rond 22 en 3 een voeding en om half 7, 7 uur op.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben toch begonnen om wat kleine veranderingen door te voeren. Ik heb Lena iets langer wakker gehouden overdag en ik heb haar niet in slaap gevoed om 19:00 uur maar zelf in slaap laten vallen.
Hoeveel slapen de andere baby's van ongeveer Lena's leeftijd overdag?
Ff via mobielquote:[b]Op woensdag 8 juni 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Hoeveel slapen de andere baby's van ongeveer Lena's leeftijd overdag?
Klinkt als Lena's poep!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef huuphuup het volgende:
Elin poept nog steeds niet veel, een paar vegen in de luier, een paar luiers per dag, en eens per paar dagen een luier vol waar ze dan ook wel haar best op moet doen. Maar ze poept al 2 keer zo lang als Amelie nudus yay for that. Ik moet het maar es loslaten.
ah okay, ja hmm vreemd hoor. Ik ben heel benieuwd wat er uit Amy's uitslagen komt en ik hoop voor jullie dat het gewoon positief is en allemaal bergopwaarts gaat enzo.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:36 schreef Solagratia het volgende:
Ik gaf af en toe brood of een koekje. Maar daar likte ze alleen aan. Of sabbelde ze op, maar kreeg niet echt happen binnen.
Is er een biopt genomen dan? Of alleen bloed geprikt?quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:39 schreef Solagratia het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd. De ene keer denk ik dat er niets aan de hand zal zijn en de andere keer dan ben ik bang dat er toch iets is. Maar goed, als ik zeker weet dat het geen gluten zijn dan kan ik ook weer met een gerust hart brood geven.
Maar zodra ze gluten binnenkrijgt, zoals met die tarwepap, dan eet ze zo weinig de rest van de dag. Maar goed, 20 juni dan weet ik het.
ah okay, nouja omdat je anders misschien eventueel weer zit met een glutenbelasting enzo. Dan moet je weer een paar weken (of was het maanden?) gluten gaan geven omdat er anders niets meer met het biopt te zien is.quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:49 schreef Solagratia het volgende:
Er is bloed afgenomen. Biopt kan pas met een bepaalde leeftijd. Dus nu kunnen ze alleen kijken of ze antistoffen aanmaakt, maar doet ze dat niet dan is er ook niets aan de hand.
Ik mocht gelijk stoppen met de gluten tot we de uitslag hadden. Maar ik heb me er nog niet heel strikt aan gehouden (omdat ik ook nog twijfel) dus wel af en toe een korstje brood, maar niet meer de tarwepap.
melk, soja en ei ben ik mee begonnen en daar is vis/schaal/schelp, varkensvlees en noten/pinda's aan toegevoegd.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:03 schreef Solagratia het volgende:
Ja ik ben al eerder gestopt met gluten omdat ik vond dat ze er net zo op reageerde als op de koemelk. Maar op 1 april heb ik met de KA afgesproken om gluten te geven zodat we 9 mei de bloedtest konden doen, anders was er sowieso niets te zien. Dus in die tijd gluten gegeven en het was echt een drama met eten. Zo weinig. Na de bloedtest in overleg met de diëtiste gestopt en sinds ze weer helemaal opgeknapt is van de buikgriep eet ze haar pap op, drinkt ze haar flessen leeg en eet ze ook groente e.d. Nou ja ik ben in elk geval blij dat ik een hot line heb met de diëtiste, dat is zo fijn. Ook echt een leuk mens.
Wat heb jij nu allemaal uit je dieet gehaald? Melk, soja ei? (daar is Amy ook op geprikt)
dat denk ik ook ja. En daarnaast vind ik het voorlopig ook niet echt nodig of interessant om te zien of het bloedbeeld een allergie voor koemelk of ei bevestigd. de reacties waren me duidelijk en ik zie wel weer rond de eerste verjaardag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Gluten komen wel in de borstvoeding, maar zo weinig dat een kind er niet op kan reageren. Ik denk dat dat voor veel dingen geldt, dat het te weinig is om in bloed terug te vinden.
Dat dus. Floris heeft ook heel lang veel geslapen overdag. Was echt rond de 1,5/2 uur slapen, 1,5 uur wakker en dan weer slapen. En s nachts ook minimaal 12.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het slapen ook vrij normaal hoor. Leyla sliep ook veel toen ze jonger was. Zelfs nu nog slaapt ze 3x per dag en 12 uur per nacht. Ik denk dat ik al met al voor de dame rond de 16 à 17 uur uitkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |