Nee, als ze er geen last van heeft dan kunnen we wachten of het vanzelf dichtgaat... Kleine gaatjes hebben vaak de mogelijkheid om vanzelf dicht te groeien en Leyla is een randgeval.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
En zo is het helaas altijd aanwezig, als het niet op de voorgrond is dan is het op de achtergrond.Het is je vast al vaak gevraagd, Tico, maar is al bekend wanneer ze het probleem willen fixen?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
Hoewel de onzekerheid misschien niet fijn is klinkt dit wel weer goed!
Willen ze vooral wachten met een eventuele operatie omdat ze het lijf zelf een kans willen geven om het dicht te laten groeien? Of heeft het ook iets te maken met narcose bij kinderen?
Wat voor soort symptomen zou ze eigenlijk kunnen ontwikkelen?
Dat is moeilijk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:46 schreef Claudia_x het volgende:
Hopelijk blijkt het vrijdag met de groei goed te zitten. Dat is dan weer een zorg minder.
Zou je het niet een fijn idee vinden als ze die operatie gewoon doen? Of sta je daar heel blanco in?
Geen rare vraag. Nathan perst ook, en soms heeft ie opeens een dunne luier. En de kleur hangt af van wat hij gegeten heeft. Als hij boontjes heeft gehad is het heel donker, als hij broccoli heeft gehad is het een beetje groenig met stippeltjes erin en als hij worteltjes heeft vind je die herkenbaar terug. (Nathan en Rapley is bij worteltjes hap-slik-wegquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:21 schreef Solagratia het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag, maar moeten jullie kinderen (die bijvoeding krijgen) ook zo persen bij het poepen? En welke kleur en dikte is de ontlasting? Ja ik weet smerige vraag, maar ik vraag me af wat er normaal is.
Oh en nadeel dat Amy nu zelf eet. Ze pakt alle kruimels en stofjes van de grond om op te eten
Nooit stiekemquote:Op woensdag 8 juni 2011 17:09 schreef Mereltje het volgende:
Luisteren jullie ook wel eens stiekum mee via de babyfoon naar je vriend/man als deze de kleine naar bed aan het doen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |