Nee.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Vind je me desalniettemin toch aantrekkelijk dan?
quote:
Waarom loop je dan zo verbeten in mijn fotoboek te klikken?quote:
Omdat je er om vraagt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:47 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Waarom loop je dan zo verbeten in mijn fotoboek te klikken?
WAT? Ik sliep al zowatquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:48 schreef Staal het volgende:
Whis, dat nummer. Weet je het of niet? Ik ga niet die hele baggerzooi doorklikken nl.
Ik intrigeer je gewoon.quote:
Omschrijfquote:Op woensdag 8 juni 2011 02:48 schreef Staal het volgende:
Whis, dat nummer. Weet je het of niet? Ik ga niet die hele baggerzooi doorklikken nl.
Neuh, ik bekijk wel meer fotoboeken.quote:
Dus mijn eerste stelling klopte toch wel dan. Je bent gewoon enorm traag van begrip.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, ik bekijk wel meer fotoboeken.
Je hoeft je niet bijzonder te voelen.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, ik bekijk wel meer fotoboeken.
Je hoeft je niet bijzonder te voelen.
Dat baseer je op welke gebeurtenis exact?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Dus mijn eerste stelling klopte toch wel dan. Je bent gewoon enorm traag van begrip.
Father Figure?quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:51 schreef Staal het volgende:
Dat recente nummer van George Michael. Hoorde het afgelopen week in de auto. Vond het niet onaardig.
Whisk, draaide eerder GM en dat is niet helemaal waar ik van hou maar dat nummer vond ik wel leuk iig.
Traag van begrip dus. Het zakt al weg nu. Je staat er nog maar twee keer in.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat baseer je op welke gebeurtenis exact?
Het zou een nieuw nummer moeten zijn. Maar ik ga niet meer zoeken ook, flikker echt om van de slaap nu en moet wel een beetje bijtijds op ook.quote:
Ik ben traag van begrip omdat ik niet zie waarin jij mij traag van begrip acht.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Traag van begrip dus. Het zakt al weg nu. Je staat er nog maar twee keer in..
Als je zo nieuwsgierig bent kan je het me ook gewoon es vragen natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 02:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben traag van begrip omdat ik niet zie waarin jij mij traag van begrip acht.
Kijk, dat zijn de stellingen in de trant van: ''jij bent dom, want je bent het niet met mij eens."
Heel goed ijzerkoolstofje van me
IJzersterk zelfs.
Ik heb voldoende om uitleg verzocht toen jij me van traagheid beschuldigde.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je zo nieuwsgierig bent kan je het me ook gewoon es vragen natuurlijk..
En nu kap ik er echt mee. Maf ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |