OMGWTFBBQ!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Verreweg de vreemdste band die ik live heb gezien
Ik zag hem liggen, en heb m maar gekochtquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:48 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die ligt hier altijd in de wc, zal eens kijken straks
Ze hadden allemaal van zulke kostuumsquote:
De fuckquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal van zulke kostuums
En ze hadden een Hitler pop gemaakt en die zanger ging die pop anaal nemen om vervolgend met nep-sperma over het publiek te spuiten. Ondertussen een liedje zingend.
Heb met open mond staan kijken
Met open mond kijken als iemand een cumshot jouw richting op spuit is niet bepaald tactisch handig!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En ze hadden een Hitler pop gemaakt en die zanger ging die pop anaal nemen om vervolgend met nep-sperma over het publiek te spuiten. Ondertussen een liedje zingend.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik stond ook niet vooraan gelukkigquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met open mond kijken als iemand een cumshot jouw richting op spuit is niet bepaald tactisch handig!
schokeren is leuk!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
hoe spel je schokeren eigenlijk? want als ik schokeren typ zoals ik dacht dat het gespelt moest worden krijg rood streepje eronder? :Squote:
Choquerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe spel je schokeren eigenlijk? want als ik schokeren typ zoals ik dacht dat het gespelt moest worden krijg rood streepje eronder? :S
http://www.google.nl/sear(...)&q=shockeren&qscrl=1quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe spel je schokeren eigenlijk? want als ik schokeren typ zoals ik dacht dat het gespelt moest worden krijg rood streepje eronder? :S
choquerenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Toch geen nep-sperma binnengekregen ?
Met jouw lever? Niet handig man!quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah idd*mompelt iets van drank enzo*
quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ahjah idd*mompelt iets van drank enzo*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |