Dit is de verkeerdequote:
Static vond mijn foto's niks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit is de verkeerde.
Okee, hij was wel eerder, maar ik heb een reeks gemaakt en die andere er aan gekoppeld (omdat deze nieuwe er nog niet bij zat).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat probeerde ik in eerste instantie maar dat kan (nog) niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:05 schreef maartena het volgende:
Static mag van deze ook wel een reeks maken hoor.....
Als je het Argentijnse nieuws een beetje gevolgd zou hebben ipv domme posts te plaatsen op Fok: De aswolk heeft in BsAs voor problemen gezorgd, zowel op Aeroparque als Ezeiza waren vluchten geannuleerd vandaag. Maar inmiddels is het gevaar weer geweken en is alles back to normal.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat de as ook naar BA komt
Domme posts?quote:Op woensdag 8 juni 2011 04:25 schreef flipsen het volgende:
Even quoten uit het andere topic dan maar
[..]
Als je het Argentijnse nieuws een beetje gevolgd zou hebben ipv domme posts te plaatsen op Fok: De aswolk heeft in BsAs voor problemen gezorgd, zowel op Aeroparque als Ezeiza waren vluchten geannuleerd vandaag. Maar inmiddels is het gevaar weer geweken en is alles back to normal.
Ik mis Nederland totaal niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef rubje het volgende:
ok,een gewetensvraag voor al die landgenoten die ver wonen.
Is er een moment op de dag/week dat echt NL mistof is het meer van "ach als ik geland ben en mijn familie zie dan voel ik weer wat voor ons kikkerlandje maar anders niet"
Ik woon niet ver en kom zowat elke week in Nederland. Dus in die zin mis ik niet zoveel. Straks, als ik in Colombia woon zal dat anders zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:02 schreef rubje het volgende:
ok,een gewetensvraag voor al die landgenoten die ver wonen.
Is er een moment op de dag/week dat echt NL mistof is het meer van "ach als ik geland ben en mijn familie zie dan voel ik weer wat voor ons kikkerlandje maar anders niet"
Voor mij geldt hetzelfde wel, was 4 jaar niet in NL geweest en nu ging ik met mijn Argentijnse vrouw (cultuurshock!), dus zag NL nu veel meer met de ogen van een buitenlander. En dat was wel apart, ga je toch over dingen heel anders nadenkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:31 schreef qwerty_x het volgende:
Ik mis Nederland totaal niet.
Verder vind ik het wel grappig om NL -als ik er ben- deels door de ogen van een buitenlander te zien, want zover is het inmiddels al gekomen.
Maar als ik dan weer land op Guarulhos airport, heb ik het idee thuis te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |