Omdat het gewoon kan!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:07 schreef tralalala het volgende:
Waarom doet er een snackbar mee met dit programma
Waaromquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef Doler12 het volgende:
Hij moet natuurlijk steeds dikker worden he!
social media hore for the win!quote:
heb het vorige week niet gezien, wie was die man dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik hoop het
Die man met die indianenstaart van vorige week vond ik wel baas.
Eigenaar, deed het ook veel beter dan de andere groep.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb het vorige week niet gezien, wie was die man dan?
Hoe kan de maan nou zomaar op de aarde storten Hollywood die niks af weet van astronomie en natuurkunde!quote:
krijg je met een WoW verslavingquote:
je weet dat de maan zorgt voor onze ep en vloed hequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:16 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hoe kan de maan nou zomaar op de aarde storten Hollywood die niks af weet van astronomie en natuurkunde!
Kijk eens goed naar de maan en je zult zien dat het bezaaid is met honderden kraters!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je weet dat de maan zorgt voor onze ep en vloed he
Nee echt?quote:The Impact mini-series received little comment from the scientific community due to its lack of realism, incorrect use of terminology, and basic misunderstanding of the law of gravity, as we currently understand it
weet je hoe die niet allemaal meer ziet als ie ineens 100 meter voor je neus hangtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de maan en je zult zien dat het bezaaid is met honderden kraters!
welk negerkind? babypiet?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:19 schreef Doler12 het volgende:
Die negerkind heeft de tijd van zijn leven!
zaadlozing onder je armenquote:
lijkt amsterdam arena welquote:
quote:Bij ons in de Jordaan
Zing je van hela hola holadiejee
Bij ons in de Jordaan
Zie je de jongens en de meiden dansend gaan
quote:
Niet weten wat de top 5 isquote:
I'm on a drug called Charlie Sheenquote:
Ja is echt zondequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:10 schreef Maraca het volgende:
Toch vind ik het wel jammer dat hij zo is gewordenHij was vroeger zo leuk
Nou je het zegt,dan valt het pas opquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:17 schreef Maraca het volgende:
In de FRS zie je het duidelijk. Dan hebben ze alle seizoenen van 2,5 men naast elkaar gezet en dan ziet Charlie er steeds slechter uit
Kut, ik bedenk me net ineens dat ik volgende week een les moet geven met 2 observeerders om mijn bevoegdheid te krijgenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kut, ik bedenk me net ineens dat ik volgende week een les moet geven met 2 observeerders om mijn bevoegdheid te krijgenEens denken hoe ik dat aan ga pakken
alle leerlingen gaan natuurlijk keihard kloten als er mensen bij zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kut, ik bedenk me net ineens dat ik volgende week een les moet geven met 2 observeerders om mijn bevoegdheid te krijgenEens denken hoe ik dat aan ga pakken
Alberto en inkomstenbelasting.. dat is een lastigequote:Op woensdag 8 juni 2011 11:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
doe je goed
Ik zou een les over Alberto voorbereiden
Het zijn 5 leerlingen van +/- 40 jaar.. daar maak ik me niet zo heel erg veel zorgen over.quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alle leerlingen gaan natuurlijk keihard kloten als er mensen bij zijn
jij geeft les aan leerlingen van 2x jouw leeftijdquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het zijn 5 leerlingen van +/- 40 jaar.. daar maak ik me niet zo heel erg veel zorgen over.
Ja, maar ik voel me soms ouderquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
jij
[..]
jij geeft les aan leerlingen van 2x jouw leeftijd
Nee, heb je nog tips?quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben je op dit moment animé aan het volgen, maraca
Als je wat favorieten hebt of een favoriet genre kan ik wel dingen aanraden, als je ook dingen terug kan aanradenquote:
Oh ja, die zou ik nog invullenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je wat favorieten hebt of een favoriet genre kan ik wel dingen aanraden, als je ook dingen terug kan aanraden
http://myanimelist.net/animelist/arnxx
als je die nu maakt dan kunnen we zo shit aanradenquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja, die zou ik nog invullenHopelijk weet ik de namen nog
Voeg je even toe als vriendjequote:Op woensdag 8 juni 2011 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je die nu maakt dan kunnen we zo shit aanraden
Als je het niet week kom je er vanzelf wel weer opquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voeg je even toe als vriendjenu even goed nadenken wat ik heb gezien
Wtfquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je het niet week kom je er vanzelf wel weer op
zieke site trouwens, er zijn mensen die meer dan 1000 series hebben gezien en er nu 50 kijken
quote:Op woensdag 8 juni 2011 11:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alberto en inkomstenbelasting.. dat is een lastige
Holy crapquote:Op woensdag 8 juni 2011 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/animelist/iwatch2muchanime
completed: 1436
leeftijd: 21
quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je hebt heel db en dbz gezien?
Dan moet ik inloggen enzo..quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:57 schreef Doler12 het volgende:
Maraca laat nou je WOW personage eens zien!
Ja, maar dan moet ik mijn telefoon pakken en die geheime code overtypen enzo.. best veel moeitequote:
Je weet het password niet uit je hoofd?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik mijn telefoon pakken en die geheime code overtypen enzo.. best veel moeite
What is an Authenticator code and where do I see it?quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:11 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Je weet het password niet uit je hoofd?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:00 schreef Doler12 het volgende:
Kan mij niks schelen. De enigste sport wedstrijd die je vandaag moet kijken is de Vancouver Canucks tegen de Boston Bruins!
Van je sollicitatie?quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Doler12 het volgende:
Helaas heeft die man nooit terug gebeld.Even afwachten of ik nog antwoord krijg op al die e-mails en brieven die ik verstuurd heb.
zelf morgen bellen dan!quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:07 schreef Doler12 het volgende:
Helaas heeft die man nooit terug gebeld.Even afwachten of ik nog antwoord krijg op al die e-mails en brieven die ik verstuurd heb.
Dat gaat moeilijk omdat omdat ik het nummer niet weet en als ik op Google de bedrijfsnaam intyp kom ik alleen uit op een Engelse bedrijfquote:
En je wilt er werken.. omdat?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:03 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk omdat omdat ik het nummer niet weet en als ik op Google de bedrijfsnaam intyp kom ik alleen uit op een Engelse bedrijf
Ja, maar bij zo'n vaag bedrijf?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Omdat ik geld nodig heb misschien? Ervaring opdoen is ook wel leuk
Saxionquote:Op donderdag 9 juni 2011 00:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net MBO netwerkbeheer afgerond, volgend jaar ICT beheer op het saxion in Enschede
goed zeg! en daarna?quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ook bijna in mijn laatste fase van mijn school
quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar bij zo'n vaag bedrijf?
[..]
Saxion![]()
misschien journalistiek @ windesheim (school van maracaquote:
In de aflevering van vanavond weten de pesters alles nog precies.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:36 schreef Doler12 het volgende:
Vanavond weer die pesters die geheugen verlies hebben!
klinkt goedquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In de aflevering van vanavond weten de pesters alles nog precies.
Kom lekker met ons kijken!quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef Droopie het volgende:
Heren, ik denk dat nederland 1 vanavond een topavond is.
Hier blijf je slapen + Ik vertrek..
Juist.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond op NGC megafactories Coca Cola
Niet?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Doler12 het volgende:
Waarom lachen mannen altijd in die scheer reclames. Kom op ik heb nooit zo blije kop als ik moet scheren.
jij kan je ook nog niet scheren dude!quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:51 schreef Doler12 het volgende:
Waarom lachen mannen altijd in die scheer reclames. Kom op ik heb nooit zo blije kop als ik moet scheren.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij kan je ook nog niet scheren dude!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |