Ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:01 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
wie zegt dat jij ze ooit hebt gehad!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met Etsu is het altijd raak.
Sorry Etsu
Omdat Scandinaviëquote:
Ah, Australië. Daar wil ik al jaren heen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Omdat Scandinavië
Ik heb ook overigens ook niks tegen Nieuw-Zeeland of Australië...
zucht...
Mijn neef zit nu in Nieuw-Zeeland, hij is op wereldreis.
JALOERS. HEEL ERG JALOERS BEN IK.
Met jou altijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou graag in Londen willen wonen. Of Brighton. Iemand interesse om een studiootje te huren?
Ah, Londen vind ik een leuke stad. Daar ga ik binnenkort naartoe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou graag in Londen willen wonen. Of Brighton. Iemand interesse om een studiootje te huren?
Ja, morgenochtend om 12.00 op Rotterdam Centraal. Tussen Gideon en mij. Maar zo te zien komt hij niet, omdat hij een enorme schijtluis is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
aha, gaan we nog een echte knokpartij zien?
Zal ik anders komen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend om 12.00 op Rotterdam Centraal. Tussen Gideon en mij. Maar zo te zien komt hij niet, omdat hij een enorme schijtluis is.
13th street is niet in HDquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Keauning het volgende:
Om 23.50 op 13th street The Black Dahlia.
Is dat een leuke film?
Jou wil ik al HELEMAAL NIET zienquote:
Of Gideon is te arm om verder te reizen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:08 schreef Gideon_92 het volgende:
die pussy van een etsu durft gewoon niet naar arnhem.
* Gideon_92 is te lui om verder te reizen dan arnhem!
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of Gideon is te arm om verder te reizen.
Ben ik al 5x geweest jwz.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, Londen vind ik een leuke stad. Daar ga ik binnenkort naartoe.![]()
Oké, zullen we dan meteen trouwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, Australië. Daar wil ik al jaren heen.
Ik 1x, voor Wimbledonquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ik al 5x geweest jwz.
*voelt zich stoer*
Vijf keer Parijs hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ik al 5x geweest jwz.
*voelt zich stoer*
of hij is gehandicaptquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of Gideon is te arm om verder te reizen.
0x Parijsquote:
BLIJF VAN EZELL AF.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan meteen trouwen?
Ik heb geen idee hoe groot mijn tv is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:11 schreef xCore het volgende:
[..]
32" is groot genoeg voor mijn kamer van 5x3
Pit stop in Las Vegas.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Oké, zullen we dan meteen trouwen?
Het is wel druk ja, maar het is wel een mooie stad. Het lijkt me echt niks om daar te wonen. Dorpjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
0x Parijs
Ik ben niet zo van de drukke steden. Laat mij maar lekker in een relaxt dorpje leven.
Las Vegas...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pit stop in Las Vegas.
[..]
Het is wel druk ja, maar het is wel een mooie stad. Het lijkt me echt niks om daar te wonen. Dorpjes. Mijn dorp.
Israëlquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Irak en Syrië staan ook op mijn lijstje alles.
Ik ben 3x naar Alanya geweest, en 2x naar Ankara en 2x naar Bodrum en 1x naar zo'n plaats waarvan ik de naam kwijt ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik 1x Alanya jwz
Het hotel was naast een bouwplaats(!), wel hartstikke luxe
Londen heeft wel mooie parkjes.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Las Vegas...
Ja, ik vind Londen ook een mooie stad, maar het is gewoon veels te druk. Bah.
Ik ben in je moeder geweest, het was plezant. Lekker ruim ook.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef Water123 het volgende:
Ik ben vaker geweest dan jullie allemaal bij elkaar
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben in je moeder geweest, het was plezant. Lekker ruim ook.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jamquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben blut, dus alleen als jij betaald.quote:
Oké, nu blij?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben 3x naar Alanya geweest, en 2x naar Ankara en 2x naar Bodrum en 1x naar zo'n plaats waarvan ik de naam kwijt ben.
Ja, ze zijn ook wel mooi... MAAR DIE GODVERDOMMESE EEKHOORNS MOETEN OPROTTEN BAH. HET ZIJN VIEZE DIKKE RATTEN MET EEN STAART VAN DICHTBIJ EN ZE KOMEN NAAR JE TOEquote:
Ga je eigen tekstjes verzinnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Als je denkt dat je mij nu hebt gedist, zit je mooi mis.
Kusje op je voorhoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |