SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Nee omdat ik het anders vergeet die datum.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je niet elk jaar je trouwdag wil vieren, maar ik heb het fout dus?
Zij gelooft dus dat is haar ding. Als zij maar accepteert er niets mee te maken wil hebben dan is het goed. Anders einde oefeningquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor beiden. Je ziet het ook bij bv. Marokkaanse meisjes. Die trouwen uiteindelijk toch een Marokkaan, omdat het met niet-Islamieten vaak niet blijkt te werken.
Waarom zou iemand het overigens voor zichzelf moeten houden? Zolang je anderen geen overlast aan het bezorgen bent (zoals bv. terroristen of Jehova-getuigen) mag iemand toch best uitdragen dat hij/zij gelovig is?
Als ze echt fanatiek is, begint ze er dan waarschijnlijk al niet aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij gelooft dus dat is haar ding. Als zij maar accepteert er niets mee te maken wil hebben dan is het goed. Anders einde oefening
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor Tijn dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze echt fanatiek is, begint ze er dan waarschijnlijk al niet aan.
Documentaires maken zou inderdaad mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel willen worden.Journalist of zo, of documontaires maken. Lijkt me leuk. Maar ik houd er niet van om in de belangstelling te staan, dus het gaat niet samen..
De nieuwe Willie Wartaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Documentaires maken zou inderdaad mooi zijn.
Maar ik presenteer toch liever een domme spelshow of een EkstraWeekend achtig radioprogramma. De hele tijd met serieuze zaken zijn is niet echt iets voor mij.
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze echt fanatiek is, begint ze er dan waarschijnlijk al niet aan.
Een presentator voert ook maar gewoon uit wat 'ie op het blaadje krijgt, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik presenteer toch liever een domme spelshow of een EkstraWeekend achtig radioprogramma. De hele tijd met serieuze zaken zijn is niet echt iets voor mij.
Ben je al bezig om zelf dingen te maken en te oefenen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet rappen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet rapen.
Dus eerder de nieuwe John Williams.
Wat doe je mijn ninja-edit naar de kloten.quote:
Qua radio maken wel, qua presenteren niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ben je al bezig om zelf dingen te maken en te oefenen?
Geen kwaad woord over WiWaquote:
Ik ga liever voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan dus maar niet naar de Kerk om chicks te zoeken.
Sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat doe je mijn ninja-edit naar de kloten.
Zo he, gaat hard tegen hard hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat doe je mijn ninja-edit naar de kloten.
Hoe is het met die Tsjechische met die grote meloenen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag op mijn werk een begon een collega over die collega die ik leuk vind. Dat ik haar moest keuren. Hahaha
Geen idee ik moet haar nog keuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe is het met die Tsjechische met die grote meloenen?
Zeg dat tegen haar dan en niet tegen ons.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Waar om blijft mijn moeder steeds zeiken over die site van de kerk.
Laat me met rust.
Dat durft hij vast nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar dan en niet tegen ons.
Ja dan begint ze er over dat ik het beloofd heb aan die vrouw en zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar dan en niet tegen ons.
Mag ik daar nog even over nadenken? Of gewoon gelijk nee als je dat niet wilt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan begint ze er over dat ik het beloofd heb aan die vrouw en zo.
Maar ja wat moet je dan zeggen tegen een vrouw die je vraagt om een site te bouwen voor een stichting die zich in zet Surinaamse weeskinderen.
Ssst! Daar regel ik al m'n chicks mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Vanwege je kennis van de 7 layers of osi.
Kun je niet beter proberen een gesprek met haar aan te gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik moet haar nog keuren.Nu moet ik alleen nog normen hebben waaraan die keuring moet voldoen.
Zeggen dat je bedankt voor de eer. Als je iets belooft, is het niet raar dat mensen je aan die belofte houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan begint ze er over dat ik het beloofd heb aan die vrouw en zo.
Maar ja wat moet je dan zeggen tegen een vrouw die je vraagt om een site te bouwen voor een stichting die zich in zet Surinaamse weeskinderen.
Working on that.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je niet beter proberen een gesprek met haar aan te gaan?
En heeft zij geen goede tips?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Working on that.![]()
Dit was een grapje van een andere collegadie heel goed weet wat ik van haar vind. Dat heb ik haar wel eens verteld. Haha
Ik zal het eens vragenquote:
Ik heb het idee dat dit haar manier is van tips geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je nl. wat meer aan dan aan het organiseren van een vleeskeuring.
Zeker waar, ach zij is heeft wel meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je nl. wat meer aan dan aan het organiseren van een vleeskeuring.
Inderdaad. Als je tegen die collega dit soort dingen durft te zeggen, dan zou het 'n kleine moeite moeten zijn om gewoon eens 'n algemeen gesprekje te organiseren met die Tsjechische.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker waar, ach zij is heeft wel meer van dat soort dingenik heb ook wel eens tegen haar gezegd over die collega dat ik door haar wilde worden vastgebonden en dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje rare gesprekken heb ik met haar.
Of ze denkt dat zulke opmerking bij mijn niveau passen. Anders heb ik medelijden met mijn collega waarmee ze een relatie heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit haar manier is van tips geven.
Ik hoop voor je dat die twee niet regelmatig samen gaan roken of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker waar, ach zij is heeft wel meer van dat soort dingenik heb ook wel eens tegen haar gezegd over die collega dat ik door haar wilde worden vastgebonden en dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, jij bent dus een sub.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die twee niet regelmatig samen gaan roken of iets dergelijks.
Niet dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je tegen die collega dit soort dingen durft te zeggen, dan zou het 'n kleine moeite moeten zijn om gewoon eens 'n algemeen gesprekje te organiseren met die Tsjechische.
Jaquote:
Welke twee?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die twee niet regelmatig samen gaan roken of iets dergelijks.
Dat vind ik raar. Ik zou eerder een leuke vrouwelijke collega aanspreken met iets algemeens dan tegen 'n andere vrouwelijke collega beginnen dat ze me weleens mag vastbinden en zo...quote:
Flapuit hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Ik zou eerder een leuke vrouwelijke collega aanspreken met iets algemeens dan tegen 'n andere vrouwelijke collega beginnen dat ze me weleens mag vastbinden en zo...
Als ze het al verteld heb dan is ze niet geïnteresseerd denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die praatpartner van je en die vrouw met die meloenen.
De collega die je leuk vindt en de collega waartegen je dat hebt verteld op een niet mis te verstane boerenmanier.quote:
Schijnt een bijzonder vaag verhaal te zijn op de kermis. Mijn moeder schijnt een beetje het initiatief te hebben genomen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:42 schreef Godshand het volgende:
En hoe hebben je ouders nou elkaar ontmoet, weet je dat?
Precies, voel me exact zo!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
't grappige is, wat je hier en eerder schreef had over mij en mijn zusje kunnen gaan!
Zij is diegene die altijd alle party's afstruint, altijd honderden "friends" op hyves en weet ik waar en elke 7 jaar heeft ze een hele nieuwe vriendenkring (op 1 homo vriendje van haar na dan) en bij mij is 't meer 't tegenovergestelde.
Misschien heb je daar wel gelijk in. Kom je wel laat mee, zeker aangezien ik dit al een paar keer eerder heb aangegeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waarom ben je toch zo leeftijds-georiënteerd?Denk je niet dat je juist meer kunt leren van iets oudere mensen wat betreft contacten leggen etc, vooral met vrouwen? Wij zijn nog niet zo lang geleden ook begin 20 geweest hoor.
Vaak gaan dat soort dingen wel het hele bedrijf rond en als het gaat om dit soort verhalen, dan komt dat je kansen niet ten goede (denk ik).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Flapuit hierbij een aantal collega's waaronder haar heb ik een bepaalde reputatie opgebouwd.
Iemand aanspreken die ik leuk vind durf ik dus echt niet.
[..]
Als ze het al verteld heb dan is ze niet geïnteresseerd denk ik
Dat is niet zo gek als ze van haar collega hoort dat je wel zou willenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Als ze het al verteld heb dan is ze niet geïnteresseerd denk ik
Dat ik met andere over zulke dingen praat is omdat het makkelijk is. Met iemand praten die ik leuk vind durf ik te verlegen en weinig zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vaak gaan dat soort dingen wel het hele bedrijf rond en als het gaat om dit soort verhalen, dan komt dat je kansen niet ten goede (denk ik).
Begrijp niet dat je zo'n punt maakt van een praatje maken met die dame, terwijl je wel dit soort verhalen ophangt aan andere meiden.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als ze van haar collega hoort dat je wel zou willen![]()
![]()
![]()
![]()
.
Voor de meeste mensen zou zo iets zeggen niet makkelijk zijn. In elk geval een stuk moeilijker dan 'n chick die je leuk vindt aanspreken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ik met andere over zulke dingen praat is omdat het makkelijk is. Met iemand praten die ik leuk vind durf ik te verlegen en weinig zelfvertrouwen.
Die die dingen die ik dan zeg betekenen dan eigenlijk niets. Ik vind het ook wel leuk om een reactie uit te lokkenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen zou zo iets zeggen niet makkelijk zijn. In elk geval een stuk moeilijker dan 'n chick die je leuk vindt aanspreken.
Nu niet doen alsof het mijn schuld is dat je niet naar de meet gekomen bent he.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:56 schreef benzin het volgende:
Misschien heb je daar wel gelijk in. Kom je wel laat mee, zeker aangezien ik dit al een paar keer eerder heb aangegeven.
En niet voor het zingen?quote:
Hij is weder gekeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj
hey ik ontvang gewoon nog studiefinciering hoor. ik weet niet hoe het zit , moet ik het over alle kleine details gaan hebben ofzo die mee zouden kunnen spelen?(dat boeit allemaal niet dus daar heb ik het niet over)
maargoed:
1ste jaar (2006) is adminstratief misschien niet helemaal meegeteld omdat ik het op de stok had met ib groef
-misschien dat vroeger die 3 jaars termijn er nog niet was(, en pas na 2006 begonnen zijn met tellen .... geen idee)
-ik ben arbeidsongeschikt verklaart, en dan krijg je langer studiefinanciering(als je googled hebben ze het over max 10 jaar ofzo)
-het is niet al 6 jaar.
volgend jaar is het de 6de keer dat ik eerste jaar ben. dus nu is het (nog) maar 4 jaar en 10 maanden. en dan minder omdat ik eerste studiejaar niet volledig heb onvangen misschien maar 3 jaar en 10 maanden.
en ik ben 10 maanden terug arbeidsongeschikt verklaart dat ik misschien netaan niet over de 3 jaar ben eerder zodat ik daar beriht over had gehad.
weet ik veel, misschien zijn er wel nog meer dingen.
en ik durf niet meer zo goed te posten hier omdat users me nu beter "kennen/weten" ofzoiets. dat vind ik moeilijk
Joh je bent juist gekomen en dat is heel knap en dat je er nu ook bent is ook weer een overwinning want dat betekend ook dat je de situatie niet ontvlucht .quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mpj
hey ik ontvang gewoon nog studiefinciering hoor. ik weet niet hoe het zit , moet ik het over alle kleine details gaan hebben ofzo die mee zouden kunnen spelen?(dat boeit allemaal niet dus daar heb ik het niet over)
maargoed:
1ste jaar (2006) is adminstratief misschien niet helemaal meegeteld omdat ik het op de stok had met ib groef
-misschien dat vroeger die 3 jaars termijn er nog niet was(, en pas na 2006 begonnen zijn met tellen .... geen idee)
-ik ben arbeidsongeschikt verklaart, en dan krijg je langer studiefinanciering(als je googled hebben ze het over max 10 jaar ofzo)
-het is niet al 6 jaar.
volgend jaar is het de 6de keer dat ik eerste jaar ben. dus nu is het (nog) maar 4 jaar en 10 maanden. en dan minder omdat ik eerste studiejaar niet volledig heb onvangen misschien maar 3 jaar en 10 maanden.
en ik ben 10 maanden terug arbeidsongeschikt verklaart dat ik misschien netaan niet over de 3 jaar ben eerder zodat ik daar beriht over had gehad.
en ik durf niet meer zo goed te posten hier omdat users me nu beter "kennen/weten" ofzoiets. dat vind ik moeilijk
Wahjong krijg je niet zomaar hoor dat checken ze door je handicap en je werk verleden daar gaat heel wat aan vooraf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:39 schreef Mpj het volgende:
Oke, maar als je arbeidsongeschikt bent verklaard, waarom vraag je dan niet meteen een uitkering (wajong) aan? Krijg je meer dan de stufie volgens mij. Plus hoef je ook geen collegegeld te betalen. Waar is de logica?
Neem een andere naam, heb ik ook gedaan. Post vervolgens op een andere manier en niemand die je herkent, denk ik. Dat is dan de fout die ik heb gemaakt.
Maar hoe vond je de meet?
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nu niet doen alsof het mijn schuld is dat je niet naar de meet gekomen bent he.
Nja, volgens mij heeft iedereen die je heeft gezien niets anders dan dikke respect voor je nu!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
Volgende meet dan maar wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHet was een bewuste keuze
Misschien achteraf niet de juiste, had sowieso niet veracht dat die meeting zo goed zou gaan; ik had enorme ruzies verwacht ook
[..]
Nja, volgens mij heeft iedereen die je heeft gezien niets anders dan dikke respect voor je nu!
Maar dat zo iemand dan geen psychische begeleiding krijgt toegewezen vind ik wel weer slecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wahjong krijg je niet zomaar hoor dat checken ze door je handicap en je werk verleden daar gaat heel wat aan vooraf.
Gewoon gezellig blijven posten. De meet was toch ook leuk? Volgens mij vond iedereen het gezellig dat je er was. Ik in elk geval wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
Dat mag je vindenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
Precies, adel verplicht!quote:
Bij kwam ik in de wahjong doordat ik toen al de dagtherapie deed, en toen ook 80/100 procent afgekeurd. Daarna na de therapie weer gesprek toen hebben ze mijn verleden qua werk en klachten borderline en add is nogal een foute combo met werk en toen hebben ze al gezegd reken maar niet op ander werk en je komt in de wahjongquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar dat zo iemand dan geen psychische begeleiding krijgt aangewezen vind ik wel weer slecht.
Ja, maar jij kreeg dus al therapie. Mensen die om psychische redenen zijn afgekeurd maar nog geen therapie krijgen voor die problemen, zouden dat mijns inziens wel verplicht moeten krijgen. Anders blijven er misschien mensen hangen in de wajong terwijl dat niet zo zou hoeven zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij kwam ik in de wahjong doordat ik toen al de dagtherapie deed, en toen ook 80/100 procent afgekeurd. Daarna na de therapie weer gesprek toen hebben ze mijn verleden qua werk en klachten borderline en add is nogal een foute combo met werk en toen hebben ze al gezegd reken maar niet op ander werk en je komt in de wahjong
Denk dat heel veel mensen best wel kunnen werken die in de uitkering zitten. Juist met thuiszitten enzovoort bereik je niks, ik sta erop dat sommige mensen dus best kunnen werken. Desnoods is het opbouwend, twee keer in de week, korte dagen en dan een makkelijk baantje (schoonmaak ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar jij kreeg dus al therapie. Mensen die om psychische redenen zijn afgekeurd maar nog geen therapie krijgen voor die problemen, zouden dat mijns inziens wel verplicht moeten krijgen. Anders blijven er misschien mensen hangen in de wajong terwijl dat niet zo zou hoeven zijn.
Neejoh gek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHet was een bewuste keuze
Misschien achteraf niet de juiste, had sowieso niet veracht dat die meeting zo goed zou gaan; ik had enorme ruzies verwacht ook
Positief is het niet, maar het hangt er vanaf waarom die persoon een uitkering heeft of het echt een regelrechte afknapper is.quote:
Nee joh geen afknapper heeft ze lekker veel tijd voor mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen best wel kunnen werken die in de uitkering zitten. Juist met thuiszitten enzovoort bereik je niks, ik sta erop dat sommige mensen dus best kunnen werken. Desnoods is het opbouwend, twee keer in de week, korte dagen en dan een makkelijk baantje (schoonmaak ofzo). Moet bij sommige personen best kunnen (ik ken er één uit m'n omgeving, wel een uitkering maar wel iedere dag op de computer, naar de kroeg en leuke dingen doen). Maar niet kunnen werken. Uhu!
![]()
Oei, misschien leef ik me nu niet goed in.![]()
Overigens, afknapper; uitkering. Of niet?
Ik ben het wel met je eens.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
Denk dat heel veel mensen best wel kunnen werken die in de uitkering zitten. Juist met thuiszitten enzovoort bereik je niks, ik sta erop dat sommige mensen dus best kunnen werken. Desnoods is het opbouwend, twee keer in de week, korte dagen en dan een makkelijk baantje (schoonmaak ofzo). Moet bij sommige personen best kunnen (ik ken er één uit m'n omgeving, wel een uitkering maar wel iedere dag op de computer, naar de kroeg en leuke dingen doen). Maar niet kunnen werken. Uhu!
![]()
Er wonen boven me twee enorme tokkies die thuiszitten. Heel de dag aan de zuip, zo lomp als het achter-end van een varken, overlast maken, stinken..... Afgekeurd, ja. En maar koelkasten, banken en wasmachines naar boven sjouwen en hekjes timmeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:51 schreef Mpj het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een linkse hond (Sorry Halconquote:
Ze zijn toch afgekeurd? Waarom zouden ze dan nog gaan werken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er wonen boven me twee enorme tokkies die thuiszitten. Heel de dag aan de zuip, zo lomp als het achter-end van een varken, overlast maken, stinken..... Afgekeurd, ja. En maar koelkasten, banken en wasmachines naar boven sjouwen en hekjes timmeren.
In die zin? Zwaaaaaaaaaaaaaare afknapper, ja. Mensen die simpelweg te lui zijn, bah.
Ben ook van mening dat als je een hele dag kunt fokken je dan ook de hele dag gegevens in kunt voeren, ik noem maar een zijstraat.
Hehehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben een linkse hond (Sorry Halcon) dus ik kan wel leven met iemand die een uitkering heeft. Alleen als ze totaal geen dagbesteding, ambitie of bezigheden heeft dan is ze niks voor mij. Iemand die de hele dag alleen maar een beetje op de bank hangt of achter de PC zit past niet bij me.
Ik denk dat jij je ten onrechte aangevallen voelt. Je hoeft je het niet zo persoonlijk aan te trekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je die discussie ga ik niet eens aan omdat ik toch merk dat er wat dat betreft een boel vooroordelen zijn waar ik me niet eens voor ga verdedigen, dus als je zin hebt om mensen met een wahjong uitkering te bashen be my guest.
Maakt de reeks er ook niet leuker op
Ja, die mensen kunnen net zo goed werken. Als dat van overheidswege ingesteld wordt vind ik het ook best, ik ben geen principedier wat dat betreft. Alleen interesseert het me persoonlijk weinig of ze een uitkering heeft of niet, zolang ze haar tijd maar nuttig opvult.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat iemand van de bank af komt en van achter de PC komt is te prijzen, maar ik blijf dan toch telkens denken dat als iemand de hele dag dingen kan doen (en ook wel als iemand de hele dag kan computeren) dat iemand dan ook wel kan werken.
Veel verschil tussen de hele dag computeren en bv. data kloppen op een kantoor is er m.i. niet.
ik loop achter in dit topic...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:00 schreef Mpj het volgende:
[..]
Vier jaar, je zei net zelf dat hij in het zesde jaar zit, zou maar zo een lening kunnen zijn dan, maar kan me niet voorstellen dat iemand zo dom zou zijn. Sowieso, stufie is helemaal niet veel en al helemaal niet als je ouders veel verdienen (wat zijn ouders doen toch?)
Als iemand druk op zoek is naar 'n baan vind ik het wat anders, maar als iemand dat niet doet, dan ben ik er (denk ik) vrij snel klaar mee. Helemaal als er allerlei "argumenten" bij worden gehaald om maar niet te hoeven werken. Als het niet kan, dan kan het niet, zo ben ik dan ook wel weer, maar niet kunnen lijkt in Nederland in een aantal gevallen 'niet willen' te zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, die mensen kunnen net zo goed werken. Als dat van overheidswege ingesteld wordt vind ik het ook best, ik ben geen principedier wat dat betreft. Alleen interesseert het me persoonlijk weinig of ze een uitkering heeft of niet, zolang ze haar tijd maar nuttig opvult.
Als ze er zo mee omgaan wel ja.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn toch afgekeurd? Waarom zouden ze dan nog gaan werken?
Maar natuurlijk is dat tokkie gedrag.
Nou het gaat om mensen die een uitkering hebben en afgekeurd zijn en dat ben ik dus ook en ik blijf me niet steeds verdedigen op het feit dat ik 80/100 afgekeurd ben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ten onrechte aangevallen voelt. Je hoeft je het niet zo persoonlijk aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |