SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Nee omdat ik het anders vergeet die datum.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat je niet elk jaar je trouwdag wil vieren, maar ik heb het fout dus?
Zij gelooft dus dat is haar ding. Als zij maar accepteert er niets mee te maken wil hebben dan is het goed. Anders einde oefeningquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor beiden. Je ziet het ook bij bv. Marokkaanse meisjes. Die trouwen uiteindelijk toch een Marokkaan, omdat het met niet-Islamieten vaak niet blijkt te werken.
Waarom zou iemand het overigens voor zichzelf moeten houden? Zolang je anderen geen overlast aan het bezorgen bent (zoals bv. terroristen of Jehova-getuigen) mag iemand toch best uitdragen dat hij/zij gelovig is?
Als ze echt fanatiek is, begint ze er dan waarschijnlijk al niet aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zij gelooft dus dat is haar ding. Als zij maar accepteert er niets mee te maken wil hebben dan is het goed. Anders einde oefening
Datzelfde geldt waarschijnlijk voor Tijn dus dat scheelt weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze echt fanatiek is, begint ze er dan waarschijnlijk al niet aan.
Documentaires maken zou inderdaad mooi zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel willen worden.Journalist of zo, of documontaires maken. Lijkt me leuk. Maar ik houd er niet van om in de belangstelling te staan, dus het gaat niet samen..
De nieuwe Willie Wartaal?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Documentaires maken zou inderdaad mooi zijn.
Maar ik presenteer toch liever een domme spelshow of een EkstraWeekend achtig radioprogramma. De hele tijd met serieuze zaken zijn is niet echt iets voor mij.
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze echt fanatiek is, begint ze er dan waarschijnlijk al niet aan.
Een presentator voert ook maar gewoon uit wat 'ie op het blaadje krijgt, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik presenteer toch liever een domme spelshow of een EkstraWeekend achtig radioprogramma. De hele tijd met serieuze zaken zijn is niet echt iets voor mij.
Ben je al bezig om zelf dingen te maken en te oefenen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet rappen.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan niet rapen.
Dus eerder de nieuwe John Williams.
Wat doe je mijn ninja-edit naar de kloten.quote:
Qua radio maken wel, qua presenteren niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:24 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ben je al bezig om zelf dingen te maken en te oefenen?
Geen kwaad woord over WiWaquote:
Ik ga liever voor het zingen de kerk uitquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan dus maar niet naar de Kerk om chicks te zoeken.
Sorry.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat doe je mijn ninja-edit naar de kloten.
Zo he, gaat hard tegen hard hierquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat doe je mijn ninja-edit naar de kloten.
Hoe is het met die Tsjechische met die grote meloenen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
Vandaag op mijn werk een begon een collega over die collega die ik leuk vind. Dat ik haar moest keuren. Hahaha
Geen idee ik moet haar nog keuren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hoe is het met die Tsjechische met die grote meloenen?
Zeg dat tegen haar dan en niet tegen ons.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
Waar om blijft mijn moeder steeds zeiken over die site van de kerk.
Laat me met rust.
Dat durft hij vast nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar dan en niet tegen ons.
Ja dan begint ze er over dat ik het beloofd heb aan die vrouw en zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg dat tegen haar dan en niet tegen ons.
Mag ik daar nog even over nadenken? Of gewoon gelijk nee als je dat niet wilt doenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan begint ze er over dat ik het beloofd heb aan die vrouw en zo.
Maar ja wat moet je dan zeggen tegen een vrouw die je vraagt om een site te bouwen voor een stichting die zich in zet Surinaamse weeskinderen.
Ssst! Daar regel ik al m'n chicks mee.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Vanwege je kennis van de 7 layers of osi.
Kun je niet beter proberen een gesprek met haar aan te gaan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik moet haar nog keuren.Nu moet ik alleen nog normen hebben waaraan die keuring moet voldoen.
Zeggen dat je bedankt voor de eer. Als je iets belooft, is het niet raar dat mensen je aan die belofte houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan begint ze er over dat ik het beloofd heb aan die vrouw en zo.
Maar ja wat moet je dan zeggen tegen een vrouw die je vraagt om een site te bouwen voor een stichting die zich in zet Surinaamse weeskinderen.
Working on that.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kun je niet beter proberen een gesprek met haar aan te gaan?
En heeft zij geen goede tips?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Working on that.![]()
Dit was een grapje van een andere collegadie heel goed weet wat ik van haar vind. Dat heb ik haar wel eens verteld. Haha
Ik zal het eens vragenquote:
Ik heb het idee dat dit haar manier is van tips geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je nl. wat meer aan dan aan het organiseren van een vleeskeuring.
Zeker waar, ach zij is heeft wel meer van dat soort dingenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je nl. wat meer aan dan aan het organiseren van een vleeskeuring.
Inderdaad. Als je tegen die collega dit soort dingen durft te zeggen, dan zou het 'n kleine moeite moeten zijn om gewoon eens 'n algemeen gesprekje te organiseren met die Tsjechische.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker waar, ach zij is heeft wel meer van dat soort dingenik heb ook wel eens tegen haar gezegd over die collega dat ik door haar wilde worden vastgebonden en dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje rare gesprekken heb ik met haar.
Of ze denkt dat zulke opmerking bij mijn niveau passen. Anders heb ik medelijden met mijn collega waarmee ze een relatie heeftquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dit haar manier is van tips geven.
Ik hoop voor je dat die twee niet regelmatig samen gaan roken of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker waar, ach zij is heeft wel meer van dat soort dingenik heb ook wel eens tegen haar gezegd over die collega dat ik door haar wilde worden vastgebonden en dan
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, jij bent dus een sub.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehehehe.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die twee niet regelmatig samen gaan roken of iets dergelijks.
Niet dusquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je tegen die collega dit soort dingen durft te zeggen, dan zou het 'n kleine moeite moeten zijn om gewoon eens 'n algemeen gesprekje te organiseren met die Tsjechische.
Jaquote:
Welke twee?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die twee niet regelmatig samen gaan roken of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |