quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:55 schreef HappyBob het volgende:
graag niet weer een live-verslag hier. Daar zijn andere topics voor.
En graag niet weer een live-verslag hier. Daar zijn andere topics voor.
[ afbeelding ] En graag niet weer een live-verslag hier. Daar zijn andere topics voor.
Dochter van Djeez?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
Ik wil mijn alu hoedje niet afdoen op zo'n festival
long chicken met kaas en twisterfries wat is dat dan? En een mcflurry kan ik me iets bij voorstellen, maar is dat niet van de Mc Donaldsquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:32 schreef sharr het volgende:
Of in een long chicken met kaas en twisterfries en een mcflurry van de burgerking
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:33 schreef SlashCry het volgende:
[..]
long chicken met kaas en twisterfries wat is dat dan? En een mcflurry kan ik me iets bij voorstellen, maar is dat niet van de Mc Donalds?
O godquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
broodje sla mayonaise kipding kaas
[ afbeelding ]
twister fries![]()
en mcflurry is lekkerder van de mac ja
Carnaval is allang geweest toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb mijn indianenpak voor morgen toch.
Jij hebt het helemaal gemist, ik zie het al.quote:
leukquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal gemist, ik zie het al.
Wij moesten op school voor morgen een themadag organiseren. Ons thema was Indianen. Vandaar.
dat lijkt gewoon op krul friet hoor...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:37 schreef sharr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
broodje sla mayonaise kipding kaas
[ afbeelding ]
twister fries![]()
en mcflurry is lekkerder van de mac ja
Oke sorry dan neem ik het terug.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:53 schreef K-Cash het volgende:
[..]
wat ik zeg toch dat het leuk is chagrijnig mens
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke sorry dan neem ik het terug.![]()
quote:
Dit.quote:
Ik vind het grappig en voel mezelf heel goed danquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vriend van mij kijkt dat ook altijd. Is het echt zó leuk?
WAAROM GEEN PIRATENTHEMA?!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal gemist, ik zie het al.
Wij moesten op school voor morgen een themadag organiseren. Ons thema was Indianen. Vandaar.
Die ouwequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind het grappig en voel mezelf heel goed dan
Bloed op de muur?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:00 schreef Omdatappel het volgende:
Ik mocht laatst een rondje om het bedrijfspand rijden in de auto van een kennis.
Had ons geroepen..wij zouden jouw groepje het allemaal wel even duidelijk makenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn groepje wou graag indianen. Met pijn in mn hart dit maar geaccepteerd.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ons geroepen..wij zouden jouw groepje het allemaal wel even duidelijk maken
Sry meteen boos.quote:
Vast een opdracht van Jan.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
Cheyl.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOH! Weetje wat er gebeurde vandaagIk stond iets uit te leggen aan een kindje, word ik zó in mn kont geknepen door een ander kindje. Ik dacht echt wtf gebeurt hier nou weer.
![]()
![]()
Hoe zien jouw billen eruit dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
![]()
Ja vastquote:
quote:
Gewoon? Billerig?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe zien jouw billen eruit dan? [ afbeelding ]
Dan is het wachten op een fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klinkerbil staat er niet tussen
Heb ik niet. Die moet je gewoon ervaren.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan is het wachten op een foto [ afbeelding ]
Sounds like a planquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik niet. Die moet je gewoon ervaren.
En trots.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:20 schreef K-Cash het volgende:
[..]
als we jou als stereotype vrouw nemen, klopt dat ja
Als jij zo doorgaat, haal ik je van mijn to-do-list afquote:
Ik ben een man..geen jongen. Get your facts straight, little girl.quote:
Sorry meneer Bob.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een man..geen jongen. Get your facts straight, little girl.
Zijn zoveel mensen met een goeie stem.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Johnny Cash, wat een stem heeft die man. Waarom attendeert niemand mij daar zo vaak op?!
Kijk mijn playlist bij spotifyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Johnny Cash, wat een stem heeft die man. Waarom attendeert niemand mij daar zo vaak op?!
Ik heb meerdere malen Johnny Cash hier gepostquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die heb ik toen ook geluisterd hoor! Maar dat is al zo'n lange tijd geleden alweer.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb meerdere malen Johnny Cash hier gepostGewoon een kwestie van beter opletten dus [ afbeelding ]
Klopt maar ik luister mee.quote:
Ik zie jou wel via facebook in spotifyquote:
huh engquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt maar ik luister mee.
[..]
Ik zie jou wel via facebook in spotify
Welke?quote:
quote:
dat is voor.....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:47 schreef sharr het volgende:
klacht: buitelandse ondertiteling bij de Avro
Oh fijn welquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heymet mij goed, nu lekker 2 daagjes vrij
Gaat goed hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:15 schreef HappyBob het volgende:
Hoe is het met jou dan Bloempje? Waarom zo lang weg hier?
Maar het is morgen pas woensdagavondquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaat goed hoor
Uhm, ik was vanaf woensdagavond bij Klips/hij bij mijDus vandaar
Vorige week gekkiequote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar het is morgen pas woensdagavond
gedaanquote:
Eindelijk My Sister's Keeper gekeken?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gaat goed hoor
Uhm, ik was vanaf woensdagavond bij Klips/hij bij mijDus vandaar
TE LAAT WAT DOE IK NU?! GAAT MIJN LEVEN NU KAPOT?!quote:
Oh, uh, nee, dat nietquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eindelijk My Sister's Keeper gekeken?En moest je hem daarna een weekje troosten?
[..]
TE LAAT WAT DOE IK NU?! GAAT MIJN LEVEN NU KAPOT?!
Ik stel mijzelf nog altijd beschikbaar in ruil voor een bak Ben & Jerry'squote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, uh, nee, dat nietDie moet ik nog steeds kijken. Maar niet alleen, want dan zit ik alleen te huilen en dan voel ik me een kneus
Een wens..hoe mooi zou dat zijn zeg. Met 1 wens zou je jezelf gewoon het ultieme leven kunnen geven.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob je leven gaat niet kapot. Het zou je leven alleen meer verrijking geven, als je daar om gewenst had.
Dat laatste, wat is er nou leuk als alleen ik het goed hebquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een wens..hoe mooi zou dat zijn zeg. Met 1 wens zou je jezelf gewoon het ultieme leven kunnen geven.
Zouden jullie iets egoïstisch wensen of iets waar de hele wereld beter van zou worden?
En wat voor iets zou je wensen dan? Vrede? Geen ziektes?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat laatste, wat is er nou leuk als alleen ik het goed heb
Dat mag je niet zeggen joh, want dan komt het niet uit.quote:
Lastige, want door geen ziektes sterven er geen mensen, dan raakt wel de bevolkingaantallen uit balans.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat voor iets zou je wensen dan? Vrede? Geen ziektes?
Ikzelf zou een egoïstische wens doen..en dan waarschijnlijk in de vorm van geld waardoor ik zelf mijn droomleven mee kan verwezenlijken.
Er zouden inderdaad eigenlijk gewoon meer mensen moeten sterven..maar om dat nou te wensen is ook zo wreedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lastige, want door geen ziektes sterven er geen mensen, dan raakt wel de bevolkingaantallen uit balans.
Vrede is ook lastig. Iedereen moet wel eens haat uitoefenen, en daardoor kan je vaak wijze dingen leren voor in de toekomst.
Wat is jouw droomleven dan?
Hij is zonet uitgekomen ik ben er weer even.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen joh, want dan komt het niet uit.
Ja daaromquote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er zouden inderdaad eigenlijk gewoon meer mensen moeten sterven..maar om dat nou te wensen is ook zo wreed
Mijn droomleven op dit moment is een huisje ergens aan het strand waar het mooi weer is en de golven goed zijn om lekker de hele dag met mijn vrienden te surfenEn dat alles is te realiseren met geld
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:59 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hij is zonet uitgekomen ik ben er weer even.
Gewoon wensen dat iedereen maximaal 65 wordtquote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja daaromAltijd voorzichtig zijn met wat je wenst, want meer mensen sterven, straks gaan er dan allemaal vrienden en/of familie dood
Snap ikKlinkt wel erg ideaal en fijn.
Slaap lekker flipsjequote:
dankje, jij ookquote:
Huh, wat doe jij nog op danquote:
Jupquote:
okquote:
Me agreequote:Op woensdag 8 juni 2011 08:29 schreef Bloempje. het volgende:
Goedemorgen allen.
Ik hou niet van kut slapen
thanksquote:
2, ik heb vrijdag vrijquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:37 schreef sharr het volgende:
Nog even twee/drie daagjes doorgaan dan, dan heb je 't
Hihi, dat wel ja. Maar wordt er niet echt uitgeruster op, vermoed ik zoquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2, ik heb vrijdag vrij
jij hebt nog een veel leuker weekend voor de boeg
jij slaapt in een huis, dat scheelt een heel stuk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Hihi, dat wel ja. Maar wordt er niet echt uitgeruster op, vermoed ik zo
luie donderquote:Op woensdag 8 juni 2011 08:43 schreef sharr het volgende:
Ik wil mijn saldo weten maar het is altijd zoveel werk om die codes in te vullen, nooit zin in
daar krijg je net 5 biertjes voor op pinkpopquote:
En wat denk je van de trein om er te komen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar krijg je net 5 biertjes voor op pinkpop
ik kom niet aan jequote:Op woensdag 8 juni 2011 08:51 schreef sharr het volgende:
GRAB SOMEBODY SEXY TELL 'M EEEHHHHHH!!!!!!!!
eh, ja.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kom niet aan je
wel leuk liedje trouwens
Komt 'ie dan he.quote:Op woensdag 8 juni 2011 08:56 schreef gianni61 het volgende:
welke bands wil je eigenlijk zien op PP?
Spacequote:Op woensdag 8 juni 2011 09:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ohai
Wie wil er lid worden van de vriendenloterij?
ik ben jaloersquote:
Ik werk in een callcenterquote:
hoe steun ik mijn eigen beurs door geld uit te geven?quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
EN 50% van uw inleg gaat naar een goed doel. Hiermee steunt u dus niet alleen uw eigen portemonnee, maar ook nog eens een goed doel, dat klinkt helemaal geweldig toch??@?@?@?@@?@???!?!?!!?
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe steun ik mijn eigen beurs door geld uit te geven?
Sharrquote:
Spacequote:
oke, wat zijn mijn rechten? (normaal heb ik al lang opgehangen)quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
Oke dan wil ik U nu wijzen op uw rechten in de telemarketing, en dan ga ik over je praten tegen mijn collega's dat ik net een poepkerel aan de lijn had
Gianquote:
Waarom krijgt hij geen kusje? Nu is hij verdrietigquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gian
Verder weer drukke dag dus ik zal af en toe maar even langskomen als ik tijd heb
Hij wil alleen kusjes van jonge meisjes ontvangenquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij geen kusje? Nu is hij verdrietig
quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij geen kusje? Nu is hij verdrietig
duh..quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hij wil alleen kusjes van jonge meisjes ontvangen
bewaren voor de lunchquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:42 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja en moet meer dan de helft nogWeggooien dan maar.
Ik neem het wel mee naar Pinkpop en breng het naar jouquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bewaren voor de lunch
of naar mij brengen
Sharr & pizza wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee naar Pinkpop en breng het naar jou
Kom maar naar den bosch straksquote:Op woensdag 8 juni 2011 09:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Kom naar oudbeijerland ik vervel van verveling
??quote:Op woensdag 8 juni 2011 09:52 schreef sharr het volgende:
[..]
ik ben bang van brabant
ben vanmiddag wel in BoZ
nooit van die justin gehoordquote:
Been na de zomer tattooshop yet to be decided.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Waar wanneer hoe welke?
Ik wil er nog steeds één he, vogeltjes op mijn pols
op onderarm vind ik wel ruig, maar doe ik niet ivm werk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Waar wanneer hoe welke?
Ik wil er nog steeds één he, vogeltjes op mijn pols
Oke pics als het gebeurd isquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Been na de zomer tattooshop yet to be decided.
Nicequote:Op woensdag 8 juni 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Been na de zomer tattooshop yet to be decided.
werksequote:
alleen als jij the gaslight anthem gaat luisterenquote:
Ik begin klein op mijn been maar als dat iets wordt gaat mijn been wel vol denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceIk ga na de zomer ook weer even bezig met wat in elkaar knutselen
Ik wil een sleeve
Ik weet toch wel dat als ik iets laat zetten, meer wilquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik begin klein op mijn been maar als dat iets wordt gaat mijn been wel vol denk ik![]()
Baasquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet toch wel dat als ik iets laat zetten, meer wilEn allemaal van die losse tekeningen vind ik dan weer niets..dus daarom gelijk maar 1 groot kunstwerk
hihi, ik ben aan het werkquote:
nog geen 1 keer gekeken..quote:
ik kon niet meer wachten..quote:
dat valt nogal tegen, maar nu jij er bent is die weer een beetje beter.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoii, heb je een beetje een leuke dag?
Haha, hosselb0i.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat valt nogal tegen, maar nu jij er bent is die weer een beetje beter.
hoe is het met jou?
ik heb geen hosselskills..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Haha, hosselb0i.
Lukt het niet zo vandaag?
Met mij gaat het wel.
Ah, balen zeg! Probeer naar de positieve dingen te kijken, dan is deze dag zo voorbij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen hosselskills..
nee, het zit niet echt mee.
slecht geslapen, gesneden met scheren, schoenveter kapotgetrokken, leveranciers op het werk willen niet meewerken en ik heb gewoon geen zin
mep 'm dood..quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er zit hier een vlieg erg irritant te doen
ben ik al aan het doen. ben op jouw fobo aan het kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, balen zeg! Probeer naar de positieve dingen te kijken, dan is deze dag zo voorbij.
Mep 'm aan gort, potjandrie. Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Er zit hier een vlieg erg irritant te doen
Dat bedoelde ik toch niet.quote:Op woensdag 8 juni 2011 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben ik al aan het doen. ben op jouw fobo aan het kijken![]()
toch word ik er wel vrolijk vanquote:
was dat maar waar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |