Neequote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb pas sinds deze week een PS3, geldt dat ook voor mij?
Begin juli loopt het af.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef rakotto het volgende:
Wanneer ging het in? 29 mei toch? of 21 mei? Anders loopt het morgen af.
http://www.qriocity.com/us/en/quote:Op maandag 20 juni 2011 20:10 schreef maxburger het volgende:
Ik ben mijn PSN wachtwoord vergeten (ja de nieuwe). Nu klik ik op de Playstation site op "wachtwoord vergeten" maar die site om hem te wijzigen is nog steeds down. WTF moet ik nu doen? Er was toch ook een andere site waarop je hem kon veranderen?
Ik vond het wel leuk om beide kanten van het verhaal te zien, alleen wel jammer dat het niet super gedetailleerd is uitgewerkt. En nu speel ik af en toe nog steeds sidemissions.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:29 schreef Stuurver het volgende:
Is Infamous 2 wel leuk genoeg om 2 keer uit te spelen? Lijkt mij niet als je weer die neutrale sidemissions en blast shards moet verzamelen
Kijk hier eerst maar eens even!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nl volgens mij bij de welcome back spellen 2x Wipe Out aangeklikt (1x los en 1x het pakket) dus nu is mijn welcome back lijst leegDus wilde een mail o.i.d. versturen maar het schijnt echt onmogelijk te zijn ergens iets van een contactformulier of mailadres van ene klantenservice te vinden op die site. Zoek me een ongeluk
En mocht je nog steeds problemen ondervinden kun je altijd nog naar dit nummer bellen!quote:1: Ga naar het PlayStation Network icoon in je XMB.
2: Selecteer Accountbeheer.
3: Selecteer Transactiebeheer.
4: Selecteer Lijst van Services.
5: Selecteer Gratis PS3 games (zo staat het ongeveer vermeld).
6: Je kunt nu weer het Welcome Back gedeelte inkomen in de PlayStation Store om je gratis games op te eisen.
Maar het spel is exact hetzelfde tot aan het einde toch? behalve dan die paar missies die je anders doetquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:06 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om beide kanten van het verhaal te zien, alleen wel jammer dat het niet super gedetailleerd is uitgewerkt. En nu speel ik af en toe nog steeds sidemissions.
Als je een PSN-account had voor 21 april zelfs zonder PS3-registratie kan het blijkbaar wel, ik heb namelijk nog van mijn PSP-tijd 5 jaar geleden een PSN-account die ik net heb gebruikt voor de PS3 die ik gisteren heb gekocht, en heb gratis InFamous en Ratchet & Clank gedownloadquote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb pas sinds deze week een PS3, geldt dat ook voor mij?
De laatste missie is radicaal anders. Plus je hebt andere powers tot je beschikking. Wel tof trouwens dat als je het spel 2 keer uitspeelt dat je dan alle powers kan gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:17 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Maar het spel is exact hetzelfde tot aan het einde toch? behalve dan die paar missies die je anders doet
Op Twitter staat hun nummer onder 'bio'.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef koei het volgende:
Op Twitter zijn ze erg goed bereikbaar over het algemeen, alleen is vanmiddag bij hen de vakantie ingegaan... Maar ze hebben ook nog ergens de officiële klantenservice, maar geen idee wat het telefoonnummer is.
Niet. Of het moet in het spel te veranderen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe zorg je trouwens dat je spellen in het Engels zijn (ook gesproken) terwijl de systeemtaal Nederlands is? De stem van Mr. Krabs van Spongebob als leider van een motorclub in Motorstorm klinkt namelijk heel erg lelijk
Professor Oak in Little Big Planet was ook lachenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe zorg je trouwens dat je spellen in het Engels zijn (ook gesproken) terwijl de systeemtaal Nederlands is? De stem van Mr. Krabs van Spongebob als leider van een motorclub in Motorstorm klinkt namelijk heel erg lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |